Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

24 HORES DE FUTBET: 17-18 D’AGOST

Ie xics, anit dimarts (a padur) em va pillar per banda un organitzador de la fala portal. Em preguntà si jugàvem enguany i al dir-li que no ens haviem enterat m’ha dit que tenien un lloc i volien que jugàrem. Avuí m’heu ha confirmat i m’ha dut el reglament a casa. Segurament quan llegeu açò ja vos haurem tocat però de totes formes vos escric. La inscripció val 150 euros però entre tots es un nordic preu per tot auna nit de diverssió (recoda Héctor que 15 euros ens gastarem en una horeta anit…). Aleshores, la penya conilllingus participarà de nou a les 24 hores de futbet a l’estiu!!

iuju!! Anem tocant-vos (a partir de les 6 que m’ix de bades) i confirmant assitència.

Ànim que ens ho passarem de p.m.!!!

4 responses to “24 HORES DE FUTBET: 17-18 D’AGOST

  1. paCo 18 Agost 2007 a les 05:22

    Ie, a mi si no me la paseu ja no torne més.
    XD
    Santi crack!!!

  2. dpons 22 Agost 2007 a les 10:58

    Paco!!

    Et dec 15 euros del premi, val? Així la inscripció ens ha costat res, i faltes tu per a pagar-te. Este cap de setmana te’ls done, o antes si el veig per ahi!!

    Vixquen els subcampeons!! (Que panadera ens pegà doblemar….)

  3. paCo 22 Agost 2007 a les 14:51

    Com vam quedar a la final?

    Ahh! a vore si penjem fotos! A poder ser que ixca jo 😛

  4. dpons 25 Agost 2007 a les 21:12

    va ser com a un set de tenis: 6-0. jeje

Deixa un comentari

