Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Cap de setmana

Hola conillets,

ja estic de nou pel poble i vos escric per veure quin plan teniu per ací. Vos propose que si hem d’anar a sopar dissabte (espere que sí), ho fem al mel, per no perdre el contacte ja i portar-nos un poc be amb ells, ja que s’han currat les camises. Crec que de tant en tant haurem d’anar a fer una visiteta. A mi no m’inporta, ja aneu dient algo. I així ens conteu coses d’Itàlia i del tio Santiagot!!!

Anuncis

5 responses to “Cap de setmana

  1. Sancho 9 Novembre 2007 a les 03:07

    Foc al clero!!

  2. ximue 9 Novembre 2007 a les 08:58

    Este cap de setmana em quedaré a VLC per estudiar un poc. Ho sent.

    David té raó, encara que és un poc caret també el Mèl.

    Per cert, he aconseguit formatejar el Pc i instal·lar els drivers sense l’ajuda de Paco. Ja tinc audio i tot! ¿Paco? ¿Qui és Paco?

    Per cert Paco, ¿com has quedat amb les sudaderes del teu cunyat/cosí o el que fora?

    -¿Uixim?,¡¿no?!- By Blasco Inc.

  3. flank3r 9 Novembre 2007 a les 14:51

    Ei, lo de anar a sopar per mi vale, però si pot ser, al Mel de Romer no, que cada volta que anem mos costa un ronyó, jo anit ja em vaig gastar massa diners i en Bolgna no te digo. Ja se que la dona s´ho ha currat molt i tal, i li ho agraim.
    Penseuse que voleu fer i m´ho dieu.
    Preferiria anar al Suecà, que mos ix baratet i despres ja vorem què fem.

  4. dpons 9 Novembre 2007 a les 17:41

    Jo no propose anar tots els dissabtes alli pero almenys de tant en tant sí. I com que estic jo este cap de setmana, no m’importa anar. realment, la diferencia de preu es en funció a si demanem més o menys. Es arreglar-nos per no fartar com a perros, qi ho notarem segur. Res, el que vulgau

  5. paCo 9 Novembre 2007 a les 17:46

    fuck al clero!

Deixa un comentari

