Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

About Italy….

Sóc Marga, sols volia dir-vos q m’ho vaig passar molt bé en vosaltres i em vaig riure moltíssim. Feia molt de temps que no m’ho passava tant bé.

P.D: Alberto, algun dia m’afeitaré!!!

Cuideu-se!

Anuncis

3 responses to “About Italy….

  1. ruthiger 12 Novembre 2007 a les 22:39

    Marga eres un sol.

    Escolta tu no tindràs alguna foto de les teues amigues amb poca roba o això? Jo què se, en bikini, o… en el gimnàs, totes suades… Pega’t una miraeta vols? I m’envies el que tingues. O de quan s’esteu dutxant, amb el mòbil…

    Vinga gràcies eh.

  2. flank3r 13 Novembre 2007 a les 12:45

    Roger, tio eres el millor!!!!
    Cada volta que llig un comentari teu em descollone.

    Ei, Marga, ja saps que per a mi eres com un colega més eh, jejejje.

  3. charles 14 Novembre 2007 a les 11:32

    Ole ahi Margalida!!! Eres molt crack!!! Ja tinc ganetes de vore les fotos de les teues amigues!!!

    Cuidat molt guapisima!!! Ens veguem prompte!!

Deixa un comentari

