Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Un parell de coses.

Hola amigos!!!! jejejejeje Hoy en Bricomania para tontos, vamos a mostraros  cómo hacer la O con un canuto…

Weno, menos tonteries, resulta que aquest Post te la següent finalitat, com molts sabeu, aquest cap d´any uns quants conillets van a Mallorca, peeeeeeeerò!!! un servidor, que també s´havia comprat el bitllet, comença a vore´s rodejat pels exams d Gener  eh noooooo!! (com diria el meu benvolgut amic Ximu-e).  I la petició que vos faig és que, si algú dels que no hi van vol anar, meu comente i aixina canvie el meu bitllet al seu nom (jo pague el que coste canviar-lo) i previ pago del import   -67€, sempre es pot fer alguna rebaixa…-   ja tindrà sol.lucionat eixe problema. Esta proposta també és vàlida si conegueu algun pobre infeliç que no tinga amics i vullga anar-hi.

Bò, espere que aquesta proposta no caiga en sac buït.

Ah, una altra cosa, el tio Albert vol que quedem aquest dissabte o diumenge per a fer un dels tradicionals partidets a lo “jogo bonito”. Aneu dient quin dia vos ve millor, va perrots que hi ha que fer esport ara que encara som joves jejejeje.

“la vida se ha esforzado en hacerte comprender que eres un don nadie, no lo vayas a estropear ahora con esos aires d grandeza”

by Flank3r, “filòsof amateur”.

4 responses to “Un parell de coses.

  1. ximue 27 Novembre 2007 a les 14:54

    3 coses:

    Jo sí que vull jugar este dissabte a futbet, tot i que he de fer unes gestions primer a Correus.
    A les 9 baix de casa Josep per anar a jugar. Els que no solen portar cotxe, ja podrien estirar-se, que sempre l’agafen els mateixos, jo no m’incluieixo.

    Paco, ¿quina estranya relació tens amb el color gris?

    Hèctor, deixa de filosofar de manera tan poc positiva, la vida és pa 4, i has de fer per ser uno d’ells. Sino mira Carlso, rascant-se els ous continúament amb rastrillos de primera qualitat, a dos mans i tot

    “Un expert és aquell que ha comés tots els errors possibles en un determinat camp”
    -¿Búffalo Bill?-

    Si coneixes algun expert, m’ho dius.

  2. ruthiger 27 Novembre 2007 a les 22:40

    “Jo sí que vull jugar este dissabte a futbet, tot i que he de fer unes gestions primer a Correus”.

    Tio estàs acabat.

    Hèctor, eres un venut. Però tu saps lo fresques que estan les colegues de Marga? I eixes no estan tocades! Ai mare que les anem a rebentar… Va no sigues merda.

  3. ximue 28 Novembre 2007 a les 07:48

    roger, que cabrón…Cómo me das cera.
    Cria ciervos…”i patà an als collons”

  4. flank3r 28 Novembre 2007 a les 14:43

    Fem un tracte Ruthiger, tu ixes x aci Valencia aquest dijous i jo vaig a Mallorca, ok??
    jejejjee

Deixa un comentari

