Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Fins ací hem arribat

No torne a posar res més al blog, per lo vist ací si no es tracta de gilipollades de “la hora chanante” o la “muchachada nui” o altres parides varies ja no val. Vaig posar el post eixe de “un poc d´historia” pensantme que vos faria gràcia i en comptes d´això em trobe uns comentaris que no han sigut del meu total “agrado” (no se si pilleu la el sarcasme….), en quant en ningún  moment he criticat els videos que havieu posat vosatros per molt estúpids que em paregueren.

Si ací només val el que vosaltres poseu i el que posem els demés és una bazofia… vos podeu posar el blog per on vos càpia!!

(Paco perdona, se que t´ho has  currat molt, però jo passe mentres açò no canvie) 

Ara feu el que vos ixca dels vostres senyors “ouarros”, que és el que feu sempre, sense excepció alguna.

Anuncis

14 responses to “Fins ací hem arribat

  1. paCo 17 Desembre 2007 a les 00:50

    Ací la penya escriu coses sense donar-se conter que TOT no val, i crec que se n’heu passat tres pobles en el post que va fer Hector.

    Una cosa es el comentari graciós i altra la lapidació pública.

    He dicho.

  2. Dark lord 17 Desembre 2007 a les 11:51

    Jo estic amb Paco, referent a que la lapidació publica no es correcta (en privat millor jajaja).
    Pero crec que el tio hectoret es pica massa en coses que no tenen trasendencia.

  3. rafa1985 17 Desembre 2007 a les 12:37

    NO A LA LAPIDACION PUBLICA….per una mort digna…Per cert, el meu video no anaba pa ofendret hector era pa completar la teua informació.

    NO A MUCHACHADA NUI , SI A LA HORA CHANANTE.

    Ale pegeuse que mola mes pero el video que acabe de possar encara mes.

    A partir de ara vullc ser Gacela Thompson!!

  4. Sancho 17 Desembre 2007 a les 13:20

    Jo crec q no és xa tant; si jo escric un comentari i em contesten així ( de broma, xq ho sé) doncs jo conteste clavant-me tb en eixos energúmenos i ximpum, encara q siga a la manera d’Alberto, al fetge. peim!
    D’altra part no lleva q si li ha sentat mal ho sent, xò almenys no era la nostra intenció. Rient-nos un poc de nosaltres mateixa q no passa res va…

  5. Sancho 17 Desembre 2007 a les 13:23

    X cert, ki és Dark Lord?

  6. ximue 17 Desembre 2007 a les 14:45

    Jo estic amb dark Lord, que és Joan, son coses sense trascendència. ¿No sabeu que és tot de conya?. Hem d’aprendre a riure’ns de nosaltres mateixa.

  7. ruthiger 17 Desembre 2007 a les 15:18

    A vore tio jo crec que tampoc hi ha que agafar-s’ho aixina… No sé, ací parlem entre amics, ningú vol ofendre a ningú, sinó simplement fer (i seguir) la conya. Jo em clave amb tot Cristo, un poc en plan desagradable, perquè és la meua forma de fer conya… Però pense que està clar que ho dic de broma; si esperara que s’aneu a agafar els comentaris d’una altra forma, no els faria.

    De totes formes vaig a clavar-me una DISCULPA PÚBLICA al Kaiser, que està un poc sensible i vull que postege!

    Escolta valent i eixe resquemor amb Muchachada? Però si només ens agrada a tres matats! I el personal va posar a Enjuto a caure d’un burro, que els comentaris també van ser bonicos, també!

  8. B3NA/EN7 17 Desembre 2007 a les 15:32

    Xe xe xe, açò s´enanat de mare. Jo creia q estava clar que era broma pero no a segut aixi.

    A mi tb m´han criticat videos, Jandro es un expert en això, jeje, pero jo m´hen ric (de riure), ja veus quin humor mes personal.

    X cert, Carlinflas ja fa temps que no escriu i m´han dit que te molt que contarmos.

    Comencem de 0??

  9. Sancho 17 Desembre 2007 a les 16:07

    Pregunteu-li a carlinflas com van els arbres de nadal…

  10. ximue 17 Desembre 2007 a les 16:17

    Carlinflas, ¿com van els arbres de Nadal?

  11. Sancho 17 Desembre 2007 a les 16:24

    molt bé ximo

  12. flank3r 17 Desembre 2007 a les 19:58

    Gracies x la disculpa, normalment no m´agafe les coses aixina i crec ke accepte les conyes prou bé, xo “lo de ves i gitat” em va sentar com una puntada en els collons, em va sonar a despectiu i per ahí si ke no estic dispost a passar perque jo no li he faltat el respecte a ningú. Tractaré d´agafarme els comentaris per la part possitiva, per molt mal que em sonen, però també vosaltres tracteu de tindre un poquet més de tacte, que hi han formes i formes de dir les coses.

    Inga bon rotllo que estem en Nadal i toca ser bones persones, encara que la resta de l´any siga´m uns assassins en serie (puta cultura en la que vivim…). Perdoneu si m´ho he agafat tan mal.

    PD: jo al “enjuto mojamuto” no el vaig posar a caure d´un burro i es pot comprovar si mireu els comentaris al respectiu post, només em vaig picar quan vaig llegir els vostres comentaris en el meu post.

  13. fran 17 Desembre 2007 a les 22:55

    pau i tranquilitat!
    vinga anem a començar be els nadals!

    bon nadal a tots!

  14. paCo 18 Desembre 2007 a les 10:07

    Ie tios, aneu i giteu-se!!

Deixa un comentari

