Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

LIVE IN CONCERT

strawberry_fields_liverpool.jpg

Ye perñorra, ja que al final no anem de torraeta ni res, espere que per lo menos per la nit ixiu un rato de trankis pel poble. Jo vos aconselle que aneu al Magic allà les 12:30 que fan un concertet d´eixos bons: Strawberry Fields en directe, FLIPA!! (i no es perque toque jo, que va…) Bueno, pues aixo, esteu convidats.

Anuncis

5 responses to “LIVE IN CONCERT

  1. Sancho 8 febrer 2008 a les 00:16

    bueno va intentarem anar avore q tal… xò quan tokes tu me’n vaig!
    PD: això és un músic i un altre q no té diners….

  2. ruthiger 8 febrer 2008 a les 20:29

    No sé si se vos sentirà. En el Màgic posen la música molt forta.
    Jo proposaria aixina a bote-pronto:
    – Premijorn: fer el premijorn
    – Vespradeta: tocar-se la flauteta
    – Més tard: vos pegue un humiliant pallissa al ping-pong, i vos faig dir: “ai Piticli, bonico, Piticli!” i “Mucho sueño para un pájaro!”
    – Després: comprar beguda per a posar-se finolis per la nit
    – Sopar: *intríngulis*
    – 11:00: anem on està la joventut: Venus.
    – 12:30: anem al Màgic i fem de tripas corazón
    – 1:30: no aguantem més i peguem a fugir… (TELL ME MORE) …al Grau!

    Va comenteu coses Piticlis

  3. B3NA/EN7 8 febrer 2008 a les 22:25

    Yeeeee peñaaaaaa
    jo no podre asistir a totes eixes reunions ludiques xq tinc assaig i anar a montar lo del concertet. Ja ens vorem x alli, eixe mon de birres… (alguna pot caure gratis)

    X cert, si tenim q anar a esmorzar dema, que algu ho escriga, “avó” si vaig jo assoles

  4. blasquet 8 febrer 2008 a les 22:53

    ye roger a mi em pareix molt be tot el que has dit. Però pareix que estigues llevant-me el lloc de rrpp de la cuadrilla aci el q ue organitza les coses soc jo ehhh!!jaja…. Be, jo dissabte treballe de mati aixina que ja et tocare al llarg del mati x vore que feu.L a idea de fer un ping pong i despres anar a comprar em pareix de puta mare la veritat.i de soparet i botello tambe lo d´anar al grau em pareix fenomenal xo com sempre qui agafara el cotxe haguent begut….?ens bufem i a una mala a la bombonera i ja esta….El sueca ja a tancat crec aixi que elegiu un lloc baratet iq ue e stiga be heu deixe en les vostres mans!!!!DEmà dissabte quan vos truque al movil vull q ho tingau tot claret com l´a igua.Ale dew reis

  5. flank3r 9 febrer 2008 a les 13:31

    Ieeeeeep, la quiniela ja està feta i com que sobraven diners, també hem fet un “euromillón”. Aixina que aneu preparant un compte corrent en Suissa o les illes Caimaàn, xke anem a forrarmos i no pagarem ni un puto cèntim al “fisco”.
    Lo d´esta nit, x mi ok, anem on vullgau. inga dewwww

Deixa un comentari

