Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

No patiu!!!

y1puxnuneafghl6ow8fxd3qafopwnap7xl_ew3xncv3cfmy3npxwwjkfhpmk9iieg5u3f8-siwm0ns.jpg

No patiu fills meus!!! Ací el menda-lerenda i PaCo (si un tio molt grandot ell i bonachón que juga a rugby), vos hem salvat el cul una volta més.

Després de llevarme les lleganyes i vagar per mig poble com alma en pena , la missió encomendada ahir pel comandant “Felenguer” ha sigut portada a cap, no sense dificultats, pues el tràfic d´aquest poble de bojos comporta un perill inherent que, sumat al meu estat d´hibernació provocat per alçarme tan pronte un dissabte, quasi em costa que un mascaxapes em tatuara les seues Pirelli P6000 per tot l´entrecuix (vamos que per poc no m´atropellen).

Bò, en resum ací teniu el que esperem que passe aquesta setmana en la lliga:

  • LLEV-SAR 2
  • VILL-OSA 1/X
  • ALM-ATH.BILB X
  • VALL-RAC 2
  • BET-MUR 1
  • GET-MALL 1/X
  • REC-R.MAD X/2
  • ESP-VAL 1/2
  • DEP-SEV X/2
  • HERC-SAL 1
  • CAD-CAST 2
  • NÀSTIC-L.PALMAS 1/2
  • R.SOC-XER 1
  • SPORT-NUM 2

Plé al quinze: AT.MAD-BAR 2

I ara el que mos toca segur, l´euromilió!!

3-8-13-26-43/4-5

16-17-20-32-37/4-7

14-31-32-35-38/6-7

3-15-20-26-46/1-4

X cert, ja era hora que es vegera algo de moviment per ací, que açò estava més mort…

Lo de Castelló, si el meu refredat m´ho permet (refredat agafat x ixir amb el festero major, alies Alberto, el dissabte passat i tornar a les 8 dl matí de Coco-Loco, quan havera volgut estar a les 6 sobant en el llit) em molaria pujar a Castefa. Aixina que si algú te que pujar hui, que em pegue un toc.

Pd: si nos, este dijous hi ha idea d´ixir per la capital del Túria, qui vullga que se´n vinga.

Post-Pd: Ximo, eres un covard traidor!!!

Anuncis

12 responses to “No patiu!!!

  1. B3NA/EN7 1 Març 2008 a les 19:40

    Xe, lo de comandante m’agradat. Esta setmana es la definitiva, segur q ens toca.

  2. paCo 4 Març 2008 a les 20:41

    Bo, com ningú no s’ha dignat a comentar res de la quiniela ho faré jo. Hem encertat 9, estem ahi, el que no tinc ni idea es de com vam quedar a l’Euromillón anterior.

    Per cert vaig vore a Sanxet el disabte per la verprada-nit (ell de segur que no ho recorda) i hem va comentar algo de la torradeta este cap de setmana. Algú pot confirmar açò? A poder ser que siga Carlitos ja que anem a emprar-li la caseta.

    …com mola la paraula “Chopo” (el Orxa)

  3. blasquet 4 Març 2008 a les 22:30

    paco teu confirme es este disabte a la seua caseta q ja he parlat jo en ell, hem q dat a les 12:30 en elmercadona dels sequers x comprar lo de la torar i fer sangrieta
    JO a cabe a els 4 h de curra xo anire directe a la caseta, aixina q si voleu esmorzeua les 10:30 i aixi comenceu la torraeta a aixo de les 13:40 o x ahi mes o menys q jo arribarea les 14:10 h com a molt tard.

  4. blasquet 5 Març 2008 a les 01:11

    xdo volia dirq ue acabe ales 14 h de currar, aixina q podiem dinar capa eixa hora una miqueta mes tardet.
    X cert ximue e m digueresq este dijous tocava eixir x valencia i tu hector e spere q ja estgues bo del constipat, ja em dieu algo del dijous
    dew

  5. paCo 5 Març 2008 a les 13:58

    Per l’amor de Déu que algú li furte el teclat a A lberto!!

    Sense r encor, j ejeje!

  6. sniper flank3r 5 Març 2008 a les 14:16

    Albertoàaaaaa vaig parlar anit en el tio Johan i pareix que este dijous ja toca.

    X cert, a vore si repassem el que escrivim abans de publicar-ho eh! Que es poden oometre faltes d´ortografia, però no tantes en tant poc de text. No t´ho prengues mal, però n´hi ha voltes que tinc que desxifrar el que escrius.

    Aleee mos vegem el dijous!!

  7. blasquet 6 Març 2008 a les 10:40

    ei hectoret no se si ixire x vlc este dijous xq tinc feina de la universitat i divendres i disabte vull ixir un ratet….i 3 dies a la setman ixir son massa x a mi!jaja.
    Hui dijous he estat esmorzant en fran i volem anarno-se´n el 20 de març(dijous sant ) a migdia de acampaeta o algo x a ixir del poble i variar de ambient i tornar el 22 de vesprada(dissabte), de totes maneres en la torraeta del dissabte ho parlarem tot i ho deixarem claret. ahhhhh i no venen novies ni dones en un principi ehhh.. be excepte marga que s´afeita i es com una mes de la cuadrilla (es broma simbancho xo es x picarte uan miqueta).
    adeu xiquets i si no eixiu divendres de nita pegar uan volteta a venus ens vegem a la torraeta a les 12:30 ene lmercadona dels sequers

  8. paCo 6 Març 2008 a les 13:53

    Ie felicitats Alberto, veus com no és tant difícil? L’has cagat un poquet en el últim pàrraf, prò bò, algo és algo.

    Per cert aclariu-me això de les novies, van o no van? perque es important…

  9. Sancho 6 Març 2008 a les 23:23

    Amb mi no compteu x al dissabte q tinc faeneta tot el dia. Xò x la nit tb farem algo no?

    Això era un tio tan lleig q va enviar la foto x email o la va detectar l’antivirus.
    PD: qui vulga pot entrar a http://www.rtvvpublicaplural.org i signar el manifest x una televisió plural. ale

  10. Steve Maister Bena 7 Març 2008 a les 10:42

    Jo tampoc puc anar a la torra. Per la nit si podre ixir.

  11. ruthiger 7 Març 2008 a les 20:36

    Un altre que s’escapa. Tinc COMPROMISSOS INELUDIBLES.

    Ens vegem després socis.

  12. Monle 8 Març 2008 a les 11:01

    a la nit el q vullgau de mi pa lo q siga pero dilluns tic lúltim dels últims examens i el mes dificil, pero a la nit a muerte si fa falta. au nois. Xcert l quiniela estem arrapant, no valdría la pena agarrar un parell de dobles més i no en quedarem a ls portes?

Deixa un comentari

