Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Nova temporada de muchachada nui!

Pos això, que esta nit estrenen la nova temporada… “trece programacos que no se los salta un galgo, para que lo gocéis sin parar”. Alguns dels nous celebrities: Chuck Norris, Bunbury, Hulk Holgan, Xuxa, Arantxa Sánchez Vicario… casi res, pataliebres.

 

 

Per cert, com cregueu que és: “El desconocimiento de la ley no exime de su cumplimiento” o “”El desconocimiento de la ley no exime de su incumplimiento”?

Au Piramideeeeeeeeeees!

Anuncis

6 responses to “Nova temporada de muchachada nui!

  1. Ximo 10 Abril 2008 a les 08:01

    Frikón, és la primera. La que acaba amb “CUMPLIMINENTO”.

    551 resultats amb el Google
    6 resultats amb “INCUMPLIMIENTO”.

    Sóc un home de recursos.

    ¡SANTI VE EL 28!
    ¿Anem al Grau dissabte a sopar?
    ¿Benavent com quedem amb la quiniela? ¿La fem el divendres?
    ¿Vos tinc que trucar divendres per la nit perquè tinc gratis?

    “Un experto és aquel que ha cometido todos los errores possibles en un determinado campo”.
    Ala, ahi tens això.

    ¿Es “Ala” o “Hala”, com lo del Madriz?

  2. ruthiger 10 Abril 2008 a les 08:07

    He tornat a posar el post, que em va ixir un desastre no sé per què. He tingut el detall o detallaco de tornar a posar-te la resposta Ximolis.
    Jo també crec que és cumplimiento, al contrari que la resta de la classe, que estava en incumplimiento ahí a la grenya, en plan violent i tot, però amb estos resultats incontestables s’han hagut de callar la boca i besar-me el cul.

    És Ala. 1332 vs. 157.

  3. Marciaaaaal Bena 12 Abril 2008 a les 00:26

    Es la primera, la de cumplimiento.
    El primer capitol va star a l´altura, amb una francotiraora i tot! q bo!

  4. Monle 12 Abril 2008 a les 08:20

    Ye tios de veres vou dic, teniu massa temps lliure.

    Per mi aniria hui a les 8 a mercadona per comprar, i esta nit sopariem al grau qe crec que el preu ve a estar per lestil (mes que la sablà que ens van pegar al bon profit imposible, 21 eurapios), despres fariem una poalaeta o botellonet pals de la capi ja que ara fa millor oratge.

    Ale aneu diguent el que penseu perros. X cert molt bo el video de mañanet i disculpeume si no vaig hui a fer la quiniela ja q no tinc tant de temps lliure.

  5. blasquet 12 Abril 2008 a les 12:10

    ye monle em pareix molt be el que has dit! aixina q ue ja el tocare a les 7 o les 8 de la vesprada x vore com heu q uedat ok?? x cert si compreu conteu en mi que jo no puc a cudir a comprar que he quedat i tinc feina que fer.

  6. Sancho 12 Abril 2008 a les 13:55

    Jo crec q Alberto té un buscador, més ràpid q google, on busca les paraules “festa” “al grau”, xq en tots els posts clava cullerà tu…Albertoooàa!

Deixa un comentari

