Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Quinie.la

Penyorra, 23.15 en Venus per a fer la quiniel.la (perque demà segur que no apareixerà ningú a fer-la a l´hora que el tio Mellimue  es clava un Blanc i negre entre pit i esquena “de la pata”).

PaCo i els que no veniu mai,si voleu vosatros també podeu apareixer esta nit per allí… no se si m´enteneu, que sempre anem els mateixos. Per a tranquilitzar-vos, només dir que es fer això, xarrar un ratet i pronte a casa, que demà jo també tinc coses que fer de bon matí, aixina que eixa escusa no em val.

Ale, encara que no tinc massa esperances de que baixe ningú, ens vegem esta nit.

6 responses to “Quinie.la

  1. ximo 9 Mai 2008 a les 18:13

    Hector, a les 23:00 et pegue una pità i baixes.
    Santi, a les 23:02 et pegue una pità i baixes.
    Paco, a les 23:05 et pegue una pità i expliques perquè ara sortim tots amb un avatar dissenyat per algun mediocre dels anys 60, tot pop-art ell i fins al cul de polvo de àngel.

    ¿I perquè Roger surt amb un requadre un poc més obscur? ¿És creu més especial? ¡Exijo una satisfacción!

    Els qui vingau vos explicaré perquè sempre que agafe la “besicleta”(com diu ma uela) en VLC per anar al dentista, em passa alguna història xunga. De pas, vos ensenye el meu nou “disjuntor” que m’han instal·lat al paladar.

    No se dir la I, sona a A. Tampoc la R, sona gabacha. Todo esto aderezado amb que se’m va omplint la boca de saliva i semble Hannibal Lecter somiant amb unes bones “mollejes”. Chup”!chup! Ah, i el nou “supergra” que m’ha ixit al front, del tamany d’un fresó. Ahir aní al cine, i em van fer comprar-li una entrada. ¡Peim!

    Ala ves corre!

  2. flank3r 9 Mai 2008 a les 18:43

    jajajaja Mellimueeeee si es que lo que no et passe a tu en la “vissicleta”, no li passa a ningú.
    Xé pues quan jo l´agafe per a anar al poli no em sol passar res, exceptuant que a voltes em quede embobat mirant alguna xiconaaaaa i per poc perc els “piños” del bac, jajajajaa

    Espere la teua història amb impaciència. Ens vegem tonight.

    PD, SAnti no tardes 3 quarts en baixar rei o ens pirem sense tu, ale.

  3. blasquet 9 Mai 2008 a les 18:47

    ye ximarro ja q fas xdudes atots ami em toquesq eu tens gratuit quan estigau ja entrant a venus ok tio?? q jo no tenia q ser menys.
    I la setmana pasada es parla d´anara pacha vlc i q joan ens entrava aixi q esta nit ho xarrem i aclarim totq monle meu a recordat esta vesprada
    Dissabte tots avlc a pacha si es q el joan ens agaf el movil…. jejeje i tu johan espere q conseguisques les entrades ehhh
    ale dew en s veiem esta nit a supervenus

  4. Sancho 9 Mai 2008 a les 19:45

    (…”de trankis fins l’estiu”…)
    Bibop!!!

  5. Santi 9 Mai 2008 a les 19:55

    Si si, este blasco! Ye ximet i cia. Sanxet i jo apareixerem cao a les 00:30 que tenim assaig.
    Pò pò pòooo. Au. A dopo!!

  6. monleon84 10 Mai 2008 a les 11:50

    Ara en serio q fem sta nit?????????

    Com sta lo de Pacha????????????

    Pq ximo fa comentaris tan llargs que tagarra gossera de llegirlos?????????

    En kin país esta ara Roger q no el veiem mai?????????????

    Pq anem a morir tots???????????????

    No ens qdem en el poble per favor que es depriment.Hem danar a comprar a mercadona?

Deixa un comentari

