Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

God bless America!! (una xorrada vamos…)

Aci teniu un esborrany de lo que serà la pel.lícula de Bola de Drac que els estudis Universal està rodant…

si es que no paren de carregar-se “mites”, primer Star Wars, després Indiana Jones, Farcry ( que també estan rodant una peli)…

Anuncis

5 responses to “God bless America!! (una xorrada vamos…)

  1. flank3r 10 Juny 2008 a les 12:18

    El dia que l´estrenen, no s´espereu vore molt més que la bassura que prediu esta “viñeta”.

    Alee, seguiu estudiant que jo d´aci 3 hores tinc el primer exam i no podré vore com “la Roja” fa el ridicul més espantós…

  2. Tio Canya 10 Juny 2008 a les 14:01

    Açò serà conya no? després es keixen q els islamistes vagen x ells!

  3. rafa1985 10 Juny 2008 a les 18:55

    que te que vore els islamistes en Pikolo??Jo diria que no son verds pero bueno…seran coses meues….

  4. Tio Canya 10 Juny 2008 a les 23:45

    q era una conya! em referia q com fan pelis males d’eixes, akells s’enfaden i passa el q passa…

  5. rafa1985 11 Juny 2008 a les 12:16

    ok ok,jejeje!!!es que estic un poc sensible per no poder vore la NBA a menys que em deixe la vista cara el pc, jaja!! Home pelis males ultimament estan lluintse…lease Indiana paquete Jones, Iron¿Man?, etc etc…

Deixa un comentari

