Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Convocatòria

Per als qui no lligen els comentaris. S’està parlant de fer partidet de futbet el disabte i després una torraeta en el chalet del uelo de Carlitos, així que ahi van les dades:

PARTIDET DE FUTBET:

Dia: disabte 5 de juliol

Hora: 9.oo a.m.

Lloc: baix de casa de Josep

TORRATEA:

– No tinc ni idea de res, ja anirem comentant-ho.

PD: Confirmeu asistència a ambdues coses. Si no hem falla la memoria per al partidet som Josep, Ximo, Sanxo, el Benas, Héctor (eixe qui és?)… Per a la torraeta no ho duc controlat.

PD2: Per a no autocomentar-me el post, Jo també HI SERÉ!

Anuncis

5 responses to “Convocatòria

  1. Jandro 1 Juliol 2008 a les 20:04

    Jo vaig a tot, ja ho he dit antes. I dema a la platja, xa el qui no ho haja llegit. No se si anirem al Flamingo xq j ano hi ha red d voley i es probable q anem a un altre lloc este estiu. Ki s’apunte q ens toque o a mi o a Joseph. Auu

  2. Tio Canya 1 Juliol 2008 a les 20:32

    Xe paco q baix de cas josep no hi ha prou lloc xa jugar home; i si anem a una pista de futbet?

    PD: el meu avatar és rosa i no m’agrada!

  3. 4ojimos, panximue, hombre antorchimue, 1 Juliol 2008 a les 20:35

    Tu Paco: -Per a la gent que no llig els cometaris-…¡Menudo Pájaro! ¡Tu lo que volies era enchufar-te un post més al compte! Com a que no et conec.

    Menys mal que no t’has autocomentat de seguida, com sols fer, zarigüeya, ja hagués sigut recalcitrant…m’encanta eixa paraula.

    Ala ves corre! estoo…¿i les camisetes de festes?

  4. Monlenostará 1 Juliol 2008 a les 21:41

    Ie reis dissabte ja son rebaixes i tinc molta pasta pa gastar, aixi que dissabte igual em veieu a canal nueve pegantme amb ueles amb muletes i dones que valen per dos per a conseguir la millor oferta.

    Per la nit el q vullgau de mi menys sexe. Au rebenteuse moltes canelles.

  5. blasquet 2 Juliol 2008 a les 08:35

    jo vaiga la torraeta q x a algo he donat lidea…. i despres d e nit toca ixir i complir q s´han acabat examens…!!!!!!

Deixa un comentari

