Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

24 Hores de futbet

Hola xics!

El dilluns i el dimarts són els dies per a apuntar-se a les 24 hores de la platja, a partir de les 20 fins les 21 (crec). Quedem tots en el poble demà (dilluns) a les 20 en la falla portal, per pagar la inscripció i donar els dni’s i demés. Feu correr la veu. Vinga!

Anuncis

8 responses to “24 Hores de futbet

  1. rafa 3 Agost 2008 a les 20:35

    jo men vaig a valencia dilluns.No podre anar??Quant son les 24 hores??.Au bonicos!

  2. FRANCESC BOSCÀ 4 Agost 2008 a les 08:52

    jo estaré treballant la clínica. quins dies son ??????????

  3. blasquet 4 Agost 2008 a les 08:57

    jo no crec q1 puga jugar xq encara q no seu cregau estare currant xo quan acabe anire a animar-vos!!!!!!

  4. Monle 4 Agost 2008 a les 12:18

    jo hi anire, si puc, per cert hui son les disfresses aci a xeraco si voleu podem sopar a la guarde

  5. dpons 4 Agost 2008 a les 14:07

    es la nit del 15 al 16 d’agost (divendres a dissabte)

  6. Santi 4 Agost 2008 a les 14:30

    Ei dàtils!!

    Que un dels defenses “titulars” no podrà jugar. Perquè torne el dia 16, dissabte. Vos vullc a tots en condicions per a eixir dissabte, així que no es feu les ueles i no es lessioneu, ok?

    Ale que vaja be i AMUNT ¿MEL DE ROMER? O ¿CONILL LINGUS?, au

  7. blasquet 4 Agost 2008 a les 14:49

    ei monle jo dema cure de vesprada xo x mi si q aniria sopar a la guarderia mateixa i eixr un poquet x vore lambient i despres cap a casa…q dijous divendres i dissabte vaiga pretar molt i aix q dissbate no anava a apretar i a les 10 del mati entrava a lapartament,,,jaja es q em perdeu xeeee!!!!!despresw el tocare al movil a vore q fem

  8. FRANCESC BOSCÀ 4 Agost 2008 a les 15:58

    aci hi ha gent que te vacances tot lany
    compteu en mi per al futbet. pero no podre baixar esta tarda

Deixa un comentari

