Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

1 hora (ó 2) de futbet

Ie conills!!

Podríem kedar demà dimarts o dimecres cap allà les 7 com setmana passada x jugar un partidet no? Aneu dient qui baixarà x saber-ho cert i encomanar pista. Au dàtils!!

PD: Jo hi aniré!

11 responses to “1 hora (ó 2) de futbet

  1. rafa 4 Agost 2008 a les 19:31

    ie conillets!! Si pogera ser divendres el partidet o dijous per la vespra,per mi seria perfecte mes que res perque estic a Valencia i a qualsevol altra hora no podre anar.

    INGA!!!MAKINES!!

  2. FRANCESC BOSCÀ 4 Agost 2008 a les 20:11

    PER LA MEUA PART si es dimecres o divendres tarda tinc disponibilitat

  3. paCo 4 Agost 2008 a les 22:04

    Hola gent, he anat esta vesprada al voley i la pista ja estava encomanada per Ripoll, així que no hi ha molt que triar, el partidet serà dimecres a les 18.45 baix de casa de Josep del poble. A vore si dimecres proposem de quedar també el divendres per a que rafa (alias el destapado) puga vindre i per a anar jugant més a sovint, que les 24h de futbet ja están ahi…

  4. JOHAN 5 Agost 2008 a les 13:44

    A mi el dimecres em ve de luxe, jo seré allí .
    Vinga penya ja ens veguem.

  5. Monle 5 Agost 2008 a les 18:07

    jo tb estare alli

    per cert akells q falten pagar els 15 eurapios del campionat de futbet q baixen els diners ja que sha de pagar el divendres, a veure si me oblidat dalgu, els q juguen el campionat son:

    pacman
    josep
    alex
    el bisent
    hector
    johan
    monle-one
    miguel (heras no, el del volei) si algu va al volei que li demane els diners
    ximue
    juansa (per cert akell q tinga el telefon de juansalvador q li pegue un toc)

    bo esta es la llista oficial de la selecció conillola, si alguna cosa esta mal digueu-ho
    ANGUANY AU GUANYEM TOT!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. rafa 5 Agost 2008 a les 18:14

    a mi si es poden apuntar mes de 10 tb magradaria jugar….si pot ser clar…

  7. dpons 5 Agost 2008 a les 20:19

    jo caic de la llista de convocats: me’n vaig a tenerife una semaneta… Que passe algu per ma casa abans del dijous, per arreplegar el qeu falta de les equipacions (pantalonets i calces perquè les camises les te Hector…) Per al partidet del dimecres jo també aniré. Ens vegem!

  8. dpons 5 Agost 2008 a les 20:20

    no entenc com ha eixit eixa careta ahi…

  9. paCo 5 Agost 2008 a les 21:49

    …se que no ve al cas, però estic tot tranquil a casa, per internet i amb la ràdio de fons i… a que no sabeu que està sonant a la ràdio (Radio 9)?? Eva Maria se fue… osti que xungo!!! M’acabe d’adonar que la vida no te sentit, jajaja.

    Per cert, 27.120 conillades, estem fets uns destrals (hachas en castellano, es que estic preparant-me el mitjà).

    Per cert (altra vegada) hui m’he creuat en Alex per la carretera i el tio no saluda!! mort a l’Alex. Demà la primera pepinada made in Paco anirá al teu malparat turmell de vidre.

    I com diria Roger…zas!

  10. Monle 6 Agost 2008 a les 10:54

    vale doncs aleshores falta convocar a rafa alias el killer i fran alias correlabandaamuntiavall

    ja sabia jo, menos mal q vaig posar la llista, sta qui stiga morós q deixe destarho

    paco no cal q estudies pal mitja, esta tirat, i mes pa un tio com tu

    david no pots caure de la llista pq no thavia ni apuntat, q et donen

  11. dpons 6 Agost 2008 a les 17:33

    pues torneu-me els diners!!

Deixa un comentari

