Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

23:00 en padur, avui 05-09-08

Sóc el tio dels posts.

Diu Alberto, esta nit, com ha comentat Hèctor, a les 23:00 en Padur.

Al final, les 24 hores són el pròxim cap de setmana.

¿Podreu?

Ho pose en posts perque es veu que la gent no llig comentaris. Jo crec que ho llegim tot ¿No?

No sé que més m’ha dit Alberto, no me’n recorde…ja estic perdut amb guerres, fracs, trucades, fax, camises, entrevistes

8 responses to “23:00 en padur, avui 05-09-08

  1. Monleon 5 Setembre 2008 a les 17:17

    abans de vore este post mhe passat mig hora llegint comentaris i preguntant que fem esta nit, i aixo q nomes fa un dia q no entre, q poca feina teniu reis, busqueuse un hobby.

  2. blasquet 5 Setembre 2008 a les 18:21

    jaja bueno jo no crec q vaja a padur xq esatrea gandia de soparet i fest. Elq decidiu bo s era dema vso done els diners!!inga dew paseuho be i si algo vol vindre al grau q em pege un toc inga dew
    !!!

  3. FRANRU 5 Setembre 2008 a les 18:39

    alberto si ho havies organitzat tu lo daquesta nit???

  4. blasquet 5 Setembre 2008 a les 21:21

    tens rao fran xo saps q les dones i la festa manen… jejeje

  5. dpons 6 Setembre 2008 a les 11:56

    manen o mamen?

  6. blasquet 6 Setembre 2008 a les 13:20

    lo priemr eu se david.. lo de ammen encara no… espere saberho pronte i poder contestarte.. jajajainga dew ens vegem esta vesprada

  7. Sancho 7 Setembre 2008 a les 20:41

    Ie stava llegint comentaris i m’estava dient a mi mateix: sancho macho, ves a fer-te una revisió a l’oculista que ja no saps llegir… i no, sq era Alberto escrivint! mare de Déu!

  8. blasquet 7 Setembre 2008 a les 22:24

    ye sanchet rei q gracios estas….!!jaja.Jo no jugarea futbet a vore si guanyeu ehhh ale rei

Deixa un comentari

