Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

…pero que patosa

Anuncis

8 responses to “…pero que patosa

  1. Monleon 10 Setembre 2008 a les 14:09

    Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Que bo tio!!!!!!!!! I jo q em pensava que era un tio patós!

  2. blasquet 10 Setembre 2008 a les 20:11

    xiquets deuriem anara sopar a un baret el dia de les 24 h i jo propose el bar estacio ia ixo q no tinc comisio!!!!!xo digueu-ho prompte q sino no hi hauran taules….dew i ximo agafa el movil banadarra

  3. paCo 10 Setembre 2008 a les 20:57

    Tios! abans de llegir el comentari de Alberto sabia que no tenia res a vore en el post!

    El tio gasta els comentaris de messenger, serás gos!?

    Maxote currateu un poquet i escriu un post amb la mateixa frase mal escrita que has posat abans, si total costa un minut més, i al menys no anem deixant les respostes a les quedaes escampades per posts!

    Un tio indignat.

  4. Monleon 10 Setembre 2008 a les 21:34

    per mi be lo del sopar pero encara no tenim els horaris

  5. Jandro 10 Setembre 2008 a les 21:50

    Fins q no es pose en un post pase d contestar. Estic en Pac!

  6. blasquet 10 Setembre 2008 a les 22:21

    jajaj jo no se poasar posts jandro lo meu no es calfarme el cap en aço….!!ale reis

  7. ruthiger 11 Setembre 2008 a les 15:59

    Això es diu segrestar un post. Paco envia-li un troyano.

  8. paCo 11 Setembre 2008 a les 16:29

    ara no poden estan molt ocupats amb tot açò de les festes del poble, i tal…

Deixa un comentari

