Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

esto se muere…

Després de un dels dissabtes més ratllants dels últims anys: cadascú a la seua. I d’un puto AGOBIO en la carpa del final del passeig…Osti que asco de agobio! Queden varies preguntes:

1-¿Algú sap algo de les paelles?

2-¿Algú sap algo de les disefresses?

3- ¿A banda del Cobra, qui més em va pagar dissabte per la nit? Amb el piano que portava no ho recorde.

Confie en que direu la veritat, si no ja podeu ser rastreros!

4-¿Com pot ser que amb la gent que vam ser, no recorde a casi ningú?

Bueno, jo crec que passe de fer camises, una vegada paguem TOTS i TOTES, aniré tornant diners..no m’agrada tindre diners de ningú, ni anar amb 400€ a la cartera…A més ara ja fa fred.

No sé perque però no farem paelles, i la disfressa serà a última hora. Com sempre, esto se muere…

A mi que me la mamen…

Anuncis

13 responses to “esto se muere…

  1. Sancho 15 Setembre 2008 a les 15:21

    M’ha dit el tio Santi q té 2 tickets xa les paelles. Ara haurem de kedar xa anar a crompar i tot això, xò abans, algú ix a festes o q?! Ara q puc ixir jo… Esta nit sopem en algun lloc? Jo nkra ni he vist el polo eixe; a ki li ho he de pagar? Algú està viu?

  2. FRAN 15 Setembre 2008 a les 16:07

    SENYOR xIMO , JO DESPRES DE TORNAR DE MADRID, I VINDRE EL DIUMENGE A LA NIT, I CURRANT A LA CLINICA AVUI DILLUNS HE CONSEGUIT DOS TICKETS PER A LES PAELLES FENT UNA P T A COLA DE MIL DIMONIS PARLANT EN PLATA
    OSEA QUE HE CUMPLIT EL QUE VAIG DIR..

    ESPERE QUE ELS QUE NO CURREN I DISPOSEN DE TEMPS EN ACTIVITATS LÚDIQUES!! S’ENCARREGUEN D’ORGANITZAR EL TEMA DISFRESSA!!

    ANIM QUE ENTRE TOTS ES POSSIBLE

    UN ABRAÇ

  3. FRAN 15 Setembre 2008 a les 16:09

    Per cert la camisa era mes petita de lo normal???? algu mes li ve menuda????
    aixo si ha quedat super elegant

    enhorabona l’encarregat del diseny

  4. Ximitue 15 Setembre 2008 a les 16:20

    M’he demanat dijous lliure per poder ananr a les paelles dimcres night. Fins dimecres no ens vegem, Sanchet.

    Estic amb Fran amb tot el que ha dit, menys en lo de que les camisetes son elegants, és mentira. No sé si ho pilleu.

  5. blasquet 15 Setembre 2008 a les 16:25

    jo estic en fran inclos la elegancia dels polos.Ximue m´aegreq pugues vindrea les superpaelles
    . Sancho si esta nit feu alg m´a vises.. hi haura q nara a comprar-nos un disfraç no???’ xo dema o dimecres com a molt atrd… inga dew

  6. Jandro 15 Setembre 2008 a les 16:57

    Jo estic viu xo d’aquella manera q estic tot constipat.

    Tenim algun lloc xa anar a sopar esta nit?? Jo pase d’anar a un bar.

    Hector, Benavent, Joan i Paco crec q estaven pel poble tb, (a part d Santi, Sancho, Fran…) Alberto no se si “treballa” o q, Monle supose q si i els demes a Valencia o desperdigats xl mon.

    I el disfraç, si es q qdem i ens veiem el pel ja busquem algo qui estiga disponible, i sino ens posem una gometa x darrere del cap xq la careta la portem d serie. Eh, i sense compromis, q bufats despres ningu sap si va de Joker, Fidel, de desfets, nuets, etc

    Aneu convocant alguna cosa xa esta nit!

  7. blasquet 15 Setembre 2008 a les 17:35

    ye jandro si podiem fer algo si voleu x a esta nit i aclarirho tot…..i aixina dimecres a nar a comprar el disfraç ok???

  8. ximo 15 Setembre 2008 a les 17:44

    Santi 2 tickets + Fran 2 tickets = 4 tickets pa la PCL? És correcta esta afirmació?

    Va animeu-se, avore si encara ens disfressem i tot!

  9. blasquet 15 Setembre 2008 a les 17:46

    jo dic de quedar hui x sopar o eq vullgau xarraro i dimecres anema conmprar el disfraç.Ja em digue algo ok???

  10. blasquet 15 Setembre 2008 a les 18:26

    EM QUEDAT A LES 23 H EL DILLUNS EN VENUS X PARLAR EL TEMA DISFRESSES I PAELLES TENIM 2 TICKETS

  11. Jandro 15 Setembre 2008 a les 18:30

    Ok, a les 23h a Venus (sopats ja, supose). Jo crec q x cada ticket anaven 10 persones o alguna cosa aixina recorde have llegit a altres posts.

    Ale, ens veiem mes tard. X cert, qui vullga beure q parle amb Sancho. Jo hui no bec. Au penya!

    PD: espere q la gent porte el polet posat, q esta xa reventarlo ara a festes

  12. paCo 15 Setembre 2008 a les 18:36

    Jo esta setmana de festes per els matins estaré poc menys que desaparegut. A ma mare se li ha ocorregut la brillant idea de pintar tot el pis, així que per el matins i part de les vesprades estaré a casa, però un poc limitat, llevat del dimecres que estaré tota la vesprada disponible per a allò que faça falta per a preparar les paelletes.

    Si puc, hui dilluns m’acostaré a les 23h a Venus i xarrem i si no ja ens vegem en les paelles.

    Aneu comentant coses i horaris per ací, per el blog, val?

    Ah i gràcies a Santi i Fran per els tiquets. Lo seu seria anar a comprar el dimecres begudeta i picaeta per a la nit, no?

  13. rafa 15 Setembre 2008 a les 21:40

    Xics, jo estic a Valencia que com la meua facultat mola tant, començem clar el dia 15 les clsasses, es a dir, hui ja he estat segent perculat per molts profesors. El dimecres anire a les paelles com ja vaig avisar el diumenge. El divendres hem disfrassare, del que vullgau disfrassarse em pareix “ok” pero per favor ho demane si pot ser que no siga de empollon. Bueno d’altra banda vullc felicitar a el dissenyador de la camiseta , donarli les gracies a Fran i Santi per els tiquets i m’alegre de havermeu passat tan be dijous pero ho senc per havermen anat tan pronte pero es que estava morintme del cansanci.Bo reis si sabeu per favor toqueume. Un abraç

Deixa un comentari

