Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

3 little COSES

Bones…(a lo Xavi)

1. ¿No esteu cansats de què quan poseu un comentari, aparega cada vegada un dibuixet diferent? Si entreu a Nou post, el meu compte, editar perfil…podeu carregar una foto vostra o de les vostres parts. Així cada vegada que feu un “comintri” al “bolg” apareixereu al costaet i será més facil identicar-vos. Ara, per això heu de fer login només una vegada i donar-li a la pestanyeta “Recordar usuario” i no caldra fer Login sempre. ¿Ho he dit be? És 1minut i el món millorarà considerablement. Sobretot per als que més comenteu, rollo Red Fraguel, Monle, Rafa, ABlreoT…perquè paCo i Ratzinguer si tenen dibuixet.

2. Estic content perque guanyarà l’Obama. Fins i tot el Colin Powell li ha donat el seu suport, que és com si Gallardón li donara el suport a Zp (más o menos). Per a que Paco no diga: -Vixca Bush clar que sí- vaig estar mirant el debat (en directe) entre McCain i Obama, i el Barack sembla un home honrat, bon xic ell. Si es doneu compte, pot ser el primer president negre dels EEUU, fort això. Si penseu: -¿I a mi què?- Home doncs també, però pot ser un gran canvi en la mentalitat del món i el seu “anti-americanisme perquè sí”. Està clar que molts yankis son fascistes, rascistes, homòfobs i odia-moros. Però igual amb este canvi ens demostren que no tants són així. Jo estic un ilusionat amb això. El canvi pot ser molt gran, a l’altura de JFK. Ara és quan ve Hèctor i ompli d’escoria al pobre JFK.

3. David, ¿com està lo de Granada? Ho dic per començar a planejar un poc les vacances. Els meus amics italians s’apuntarien segurament. Dic David no per carregar-te el mort, però sé que et fa il·lusió i per si ja sabieu alguna coseta. Jo he de demanar les vacances amb un mes d’antel·lació i no falta molt. Si hem de mirar algo, podem començar quan vulgau. Guiño guiño.

Anuncis

23 responses to “3 little COSES

  1. paCo 21 Octubre 2008 a les 07:46

    I ara, la Casa Blanca com s’anomenarà? La pintaràn tota amb graffitis de Nigga.

    You still smoking crack…

  2. rafa 21 Octubre 2008 a les 07:59

    a mi em molen els dibuixets…jajaja!!!Grande Paco!!Defineixme america fascista??No ho entenc….

  3. Benavent 21 Octubre 2008 a les 09:35

    Dius Gallardon on volies dir Rajoy?

    Italians en Granada???? on aplegarem!!! este Obama porta la ruina…

  4. ruthiger 21 Octubre 2008 a les 13:54

    Ximu-ao com et trobem tant a faltar Carlos no para de dir “macho, blanco y en botella”, Benavent està amandrilat i s’agarra a la cadira quan es posa palote i jo m’estic deixant panxeta

  5. Sancho 21 Octubre 2008 a les 14:05

    = té q vinga Obama, q Vicentin de Xeraco q el tato… Els EUA seguiran manant del món i faran els q els done la gana, xq sinó, no tindrien negoci ells, i com els diners estan x damunt de tot pos mira… i el Colin Powell “otro q tal”; ara recolza a este? xaketero! peim!
    Ximelli, jo t’ensenyaré unes parauletes xa q pugues “conversar amigablement” amb fèmines. Sols sé: “periquita” i “busseta”. DIs-li a la tia eixa q treballa amb tu avore q et diu…jeje.
    Espere q t’ho passes bé x allí! x ací les coses = com smpre, xò millor així q no estar fent res, no? X cert, setmana passada vaig fer el meu primer concert com a “director” llogat amb…un cor de jubilats i en misa!!jeje. Un poc surrealista xò bé.
    Ale, “fni suna ltra” com diria algú…

  6. Sancho 21 Octubre 2008 a les 14:05

    Tot açò era xa escriure un post i vore si tenia ja l’avatar. q xulo!

  7. monleon84 21 Octubre 2008 a les 17:36

    va a vore si ix el dibuixet

  8. Flank3r "PS2 Slim a la saca" 21 Octubre 2008 a les 20:03

    GRacies Ximue, no esperaba menys per la teua part…

  9. ximo 21 Octubre 2008 a les 22:11

    El pobre Monle…no li va el dibuixet.

    El millor és el del Charles.

    Sancho, ¿com i quan puc sentir el bolero que composares?

    David, ¿que farem?

    Paco, encara no has agregat a Sisco? o Sisco, encara no has mirat el correu? Segurament et tindrà com a correu basura…

    Joseeeep…

    El amor del señor…es tan maravilosoooo

  10. Sancho 21 Octubre 2008 a les 22:38

    Bolero? Sancho? q dius!!

  11. Joseph 21 Octubre 2008 a les 23:05

    Ximiiiiiiito!

    Estava pel poble i no e pogut escriure, poble????axo q es!! No e fet lo del dibuixet pq no tinc temps pa res…Paco segur q ho enten, lo de les opos es molt pesat… o x lo menos es lo que diu la gent, no??

    Ximet et trobem molt a faltar pel pis, sobretot jo quan vinc de entrenar i tinc q sopar assoles, aci ningu sopa a les 11 i la veritat no se pq, com diries tu, aço no es planifica…

    Sanchet, enhorabona pel concert!!! en directors com tu, segur q el do-re-mi-fa esta salvat!!jejeje

    Monle, pagines d interes?? weno m’extranya q ningu haja posat la de can… mes d uno segur q ja sap quina es,jejejeje. A vore qui la completa!!

    Alberto q et passa?hi han 10 comentaris i no nia cap teu, estas perdent facultats. Desde q es claven tots en tu…jo crec q no entenen l’escriptura inteligent,jeje. X cert, este dijous ixim??ja toca no??

    Johan com va x Barna?? Encara estas en Sabadell?

    Inga conillets, aneu pel sol q axina suareu mes i mos fa falta a mes d uno…e Carlitos q segur q ja no vas!jejeje

  12. ximo 21 Octubre 2008 a les 23:09

    era pasodoble?

  13. Sancho 22 Octubre 2008 a les 00:11

    exacte

  14. ximo 22 Octubre 2008 a les 02:13

    Bé, el cas és que no em soluciones res, per a variar. Com es possible, marededeusanta, que una cosa que t’haurà costat tant, amb “lo” gos que eres, ¿que no la tingues en mp3, DVD edició coleccionista i penjada a l’emule? Mira com t’ho fas però jo vull sentir el pasodoble! Que per cert, m’enrecorde com es deia. Et vaig dir una vegada que no sabies promocionar-te, ahí tens un exemple.

    I com a curiositat per a Benavent, ací a l’hotel hi ha un cartell molt curiós a la porta de l’ascensor: “En cas de que s’obriguen les portes i l’ascensor no es trobe al pis corresponent, no entren en el forat. Regulat pel Ministerio da Salude. Llei 08-2534″.
    Ve a dir: -” Xi, mira que si s’obrin les portes i l’ascensor no està, no es tireu pel forat que es destruireu”-

    Ho tindré en compte.
    No em feu massa cas que m’acabe de pulir una botella de vinacho peleón.

    Xe, ¿Fran com estas?

    I m’enrecorde de Santi.
    Les 21:45. -Xe Santi, ¿vens a sopar? Hem quedat a les 22.00.- -És que encara no ho sé…-

    Això val tó los dinés del món.

  15. Benavent 22 Octubre 2008 a les 09:06

    Sancho si q te un bolero: Bolero Mix (no es coña, demostrable)
    Xe sanxet q no tenrecordes de la teua gran creació??

  16. David fent Master 22 Octubre 2008 a les 10:17

    Este blog està agafant coses series i comentaris interessants per fi!!! Parlant d’això… on està Alberto??!! Igual té algo qeu veure… jeje. Un beset Alberto! Jo stic super liat perquè he començat el Master en Gestió Cultural (Benavent, sí que tenies raó en el temps del Master, que no en deixa molt) Però haurem d’organitzar-nos. La bona noticia es qeu és virtual i això vol dir qe m’he posat internet a casa (bueno, on vulla perquè es el Everywhere dorange (què nivell).

    Lo de Granada vaig a posar-me mans a l’obra. Si en som molts, lo ideal seria agafar casetes rurals, en Granada capital, perquè si tenim els cotxes podem moure’ns fora (a esquiar i coses d’eixes) i a la vegada bufar-nos a la ciutat i no patir… Esta setmana em moc i vos dic algo, perquè aixi toque per telèfon. De totes formes estic esperant que em toque una agencia del poble (li ho vaig dir en agost i supose que haurà perdut el número…)

    Per cert, com va quedar lo de les camises i els diners de festes? Recorde que jo tenia invertit el doble (és lo que té la vida en parella). S’ha fet algo? Dese festes qeu no baixe pel poble… Encara està al mateix lloc? El 31 en ls millors cines…

  17. Michael Scott 22 Octubre 2008 a les 12:32

    Bones…(a lo Jo)

    1. A mi m’és igual quin dibuixet m’aparegui quan escric. Per tres motius. El primer, perque només he escrit tres vegades. El segon, perque no sóc “uno de los vuestros” (tal com em va recalcar Ximo un dia… :P). I el tercer, perque els dibuixets són molt bonics i variats, dignes d’un museu contemporani rollo Moma.

    2. Sóc molt escèptic i continuo pensant que guanyarà McCain, bàsicament per l’efecte ultradretà de Sarah Palin i perque l’Amèrica profunda és cada cop més i més profunda. Però potser sí que guanyarà Obama. ¿Carod no es presenta? En tot cas, guanyi qui guanyi, ningú superarà el millor president que ha tingut mai els Estats Units, el Josiah Bartlet de “El ala oeste de la Casa Blanca”. PD: No us perdeu a la gran Tina Fey (la de “30 Rock”) imitant a la Palin al mític “Saturday Night Live”. Apunts freakys.

    3. Els teus (i meus) amics italians s’apuntarien… Però el teu amic català (o catalufo) també (si pot)! Nadie me quiere… (a lo Calimero).

    Tot això era una excusa per fer-li una pregunta a Ximo. Reps els meus fucking mails?

  18. monleon84 22 Octubre 2008 a les 13:53

    els diners de les camises sels ha fundit ximitue al brasil en dones públiques pq jo tampoc he vist res

  19. David fent Master 22 Octubre 2008 a les 13:57

    Doncs ja que hem invertit en el Brasil, volem vore el material de tornada (en forma de dones, brugal de litro o coses similars…), clar, mes interessos…jejeje.

  20. Mario Conde 22 Octubre 2008 a les 15:02

    Yeee, relajeu-se. Jo no m’he fundit res. A la gent que li vaig vore el pèl abans de marxar li he tornat els dineros. Ho poden corroborar.

    De tota manera, tinc una llista on està la gent a la que no li he tornat els diners i la que encara no ha pagat!…ejem! Bé, quan torne voreu els quartos i aclarirem coses.

    Xavi, clar que estic rebent els teus mails. Bueno, l’únic mail voldràs dir.

    Vosotros le echáis mucho pan al perro!

  21. ruthiger 22 Octubre 2008 a les 16:27

    Xavi you’re a gentleman and a scholar!

  22. Xavi Scott 23 Octubre 2008 a les 17:45

    PEIM!

    “Oh, I’m sorry. Ok… I’m sorry. My mistake! It was a woman I was talking to. She has a very low voice. Probably… a smoker!”

    Mirada a camera. Silenci. Cortinilla de estrella. Y fin de la función.

    THE OFFICE. Pilot episode.

    Sempre és bonic ser un “scholar”. Gran paraula!

  23. fran fins als... Madrid 24 Octubre 2008 a les 00:42

    ei compares

    com va!!! que tal sr Ximo!!!! com va l’erasmus currante!!!! que contes??????

    senc no escriure practicament al blog::!!! però ultimement vaig super liat en aquestos dos mesos aquesta es la septima setmana consecutiva que puge a madrid!!! i aço del màster es un no parar!!!!! Tinc males ganes de sortir de FESTA!!! Q que ja ni conec el que es aquesta paraula!!! en resumen una cosa com alberto per exemple!!!!; que supose que tambè deu estar molt ocupat perquè com no escriu.

    records a tots els conills desperdigats pel mon a veure si el dissabte per la nit que baixe m´anime!!!

    XIMO!!! cuidat

Deixa un comentari

