Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Partidet dissabte?

Pos si, com setmana passada es va ajornar la partida de futbet x mal temps i altres causes, hem pensat de fer el partidet demà, al pavelló de Xeraco, (a les 5) així nkra q ploga dóna=. Xò heu de dir JA ki ve i ki no x saber si en som prou i q Monle encomane pista. Xò digueu-ho cert!!

PD: Jo sí q vaig, faltaria més…

Pd2: Ximo, com va el teu portugués?

Anuncis

22 responses to “Partidet dissabte?

  1. flank3r formatejador de PCs 24 Octubre 2008 a les 18:13

    Ie sepionet, jo no jugue que stic molt costipat, però si acàs baixaré a vore-vos.

    Ale dew

  2. Monleon 24 Octubre 2008 a les 18:46

    sanxo tinc el presentiment que ni llogant a icentin en som prou

  3. paCo el Skin 24 Octubre 2008 a les 22:57

    Jo en un principi si que podria escapar-me un ratet, però si no hem som prou…

    Dema miraré el blog allà a les 16:30 i si en som prou baixaré, si no que vos peten, amb cariño, això sempre.

  4. Rafa 25 Octubre 2008 a les 07:49

    Pense exactament el mateix que Paco, es mes, crac que vaig a asegurar-vos practicament que no jugarem. Ale bonicos!

  5. rafa1985 25 Octubre 2008 a les 07:54

    Ah!!ui sopem a algun lloc??

  6. Jandro 25 Octubre 2008 a les 09:08

    Ye xiiii!

    Q jo no baixare a jugar xq tink faena q fer. X cert, crec q el balo el tink jo al cotxe ( no ho se cert xo va a ser q si) Si aneu al final paseu x ma casa i l’agafeu.

    Auuu!

  7. Monleon 25 Octubre 2008 a les 12:21

    a les 22.30 al bar lestació per variar un poket?

  8. al preguntaor... mentires a ell 25 Octubre 2008 a les 15:00

    Clar Monle, mal fesrtival es vas perdre anit….

  9. Classic VB 25 Octubre 2008 a les 16:45

    Jo si q vaig a sopar. X cert, hi en Bambú es la festa de la cervessa, es paguen 5 euros i tens totes les cervesses q vulgues fins les 8 del mati, x si vos apaña. I esta nit canvien lhora, osea q hui tenim 1 hora mes de festa q de normal.

    a les 10:30 alli

    PD: el preguntaor eixe supose qui pot ser, mirant com escriu… jeje

  10. festeret major... 25 Octubre 2008 a les 17:00

    be xiquets!!! entenc q a les 2230 h en el bar l´estacio no?? qui es el q diu q va a bambu???ay mare q mal estem ehhh

  11. al preguntaor... mentires a ell 25 Octubre 2008 a les 17:11

    BAM………..BÚ!!!!???? Xe calla xe

  12. Monleon 25 Octubre 2008 a les 17:36

    mireu si estic desesperat que fins a bambú ho vec com una opció i tot, qui “ancomana” taula?

  13. festeret major... 25 Octubre 2008 a les 18:04

    jo puc necomnara tayla… xo necesite saber quants en som??? se q anem x ara hector roger monle la novia i jo?? qui mes ve???

  14. Monleon 25 Octubre 2008 a les 19:26

    posa 8 o 9 o 10 i au

  15. ximo 25 Octubre 2008 a les 20:12

    “necomnara tayla”, jo crec que ho fa a posta.

    Si ho penseu bé, imitar el seu estil sense que es note és molt difícil.

    Sancho!

  16. costipéctor 25 Octubre 2008 a les 20:17

    Ie xavals, uno que es raja, no aniré a sopar que estic molt mal del costipat 37.8 d calentura i subiendo.

    Ale no rebenteu massa el poble

  17. festeret major... 25 Octubre 2008 a les 20:37

    si q nem a rebentarlooooo
    jajaja soc inimitablee….. ximarro faltes tu tio aixina q pasau be alli i quan vingues farem una festeta de benvinguda…xo tranquil q em tinderaqs mes de un finde a barna animante donant x el cul i diente eres e q pijor seu monta.. ajaj

  18. ximo 26 Octubre 2008 a les 00:21

    pues la veritat es q si q m’ho monte prou mal, dissabte nit i aci estic a l’hotel mirant pelis…
    ja tinc ganes de tornar. este colombia porta 2 dies desaparegut i aixo q dorm al mateix hotel q jo.

    a saber on està.

  19. Charles 26 Octubre 2008 a les 13:21

    Ximitue tio! Anima’t ostia q la vida son 4 dies! Ye, pues ten vas tu asoles de fiestuki a buscar cachorres iau! Quan puga tenviare un email! Cuidat veterano!

  20. costipéctor 26 Octubre 2008 a les 14:55

    Colombià?? Ai mare a vore si l´han segrestat… que ahi en Brasil està “a la orden del dia” (no és per ser negatiu, però si en dos dies no ha aparegut, jo començaria a preocuparme).

    Vinga tio, anima´t que ja queda menys per a tornar. I si et servix de consol, jo també em vaig quedar anit en casa mirant pelis (per cert, no veges la de MAX PAYNE perque és la pitjor adaptació al cine d´un videojoc que he vist en anys!!! mira que és roïn!!! no te res a vore amb el joc original. Depriment…)

    Vinga dewww

  21. charles84 26 Octubre 2008 a les 16:38

    Q calitat!

  22. Monleon 26 Octubre 2008 a les 16:49

    YE SI VOLEU VORE EL VALENCIA ENRECORDEUse de la pagina que vos vaig dir, ximo encara no has eixit de lou fill meu, tu soles i per brasil… a tirar la caña a tot lo q es menege! pero ves espai no pilles a una menor que et tancaran de veres

Deixa un comentari

