Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

I açò dedicat a Ximito, que no pot ni vore estes coses…

Ie xavals, en la meua visita habitual a yonkis.com (que teniu l´enllaç a la dreta,faxots! ) he trobat la següent noticia sobre el desfile de Victoria´s Secret (aaaaaaarrrrr marinero!!):

Aci teniu un xicotet preàmbul, a vore qui la coneix (pista, no és de Simat):

vs-show

I aci unes quantes més per a que aneu fent boca:

vs-119

vs-099 Ale aneu aclarint-vos la vista i no feu massa el mandril jejeje

I l´enllaç: http://www.egotastic.com/entertainment/media-files/pictures/victorias-secret/victorias-secret-fashion-show-2008-pictures-004169#more (atenció a la secció bikinis, que no te desperdici).

vs-bikini-2vs-bikini-2-31

PD:per  a les dones que veieu aquest blog, “som tios, qué més voleu??”

Anuncis

20 responses to “I açò dedicat a Ximito, que no pot ni vore estes coses…

  1. Charles 17 Novembre 2008 a les 20:47

    Ye! Q calent estas cabro! Quin nivell portem! Alberto si no se’n va en una aixina no se’n va en ninguna. Collons la tita Adriana com esta!
    Dissabte q ve q ve Ximet anem a pillar un Minibus panar a Gandia. Aneu apuntantse q ja coneguem a la jefa! El minibus ixirà a les 2.00h desde el mercadona i a les 7:00 estarà esperant-mos fora del Cocoloco per a passar per casa Victor a esmorzar i despres a les 8h estarem al poble. Trankils q a les 8.30h estareu calentets en el llit. Soles son 12 eurets i el Tonet ens convida a entrar a la Disco.

    Pdta: Vicentorro, hui e comprat 225 accions del Santander a 6’03! Açò es un xollo! Pac posa la pàgina http://www.bolsa.es d’enllaç. Jejeje! Vicent espere la teua proposta!

  2. flank3r 17 Novembre 2008 a les 22:06

    Calent?? Xé calla, això ho fa la teua vista!! jajaja com no vaig anar de super festival com vosatros em tinc que conformar en açò…

    Respecte a lo de les accions, pues si que has triat bon dia per a comprar, perque s´ha pegat mala “batacaso” hui la borsa, Charles, el secret del broker és comprar barato com ara i vendre lo més car possible (a que és rebuscat?? jejejeje).

    Bena si en tenies del Santander, ara valdrán menys que quan les comprares, no? A vore si la cosa puja.

    Jo lo del minibús no puc confirmar-ho, ja sabeu…

  3. B3NA/EN7 17 Novembre 2008 a les 23:46

    Este post te massa calitat!

    Ye Charles, estic al loro de la bolsa, no he comprat xq crec q dema baixaran x baix dels 6, i entonces… xakaaa!! Igual q BBVA, quan arriben a 7,50 a x elles. Flanker, animat a comprar!! el mañano i jo ja teniem accions del santander desde setmana pasada, les comprarem a bon preu, ara continuem invertint x a q equilibrar el preu al de mercat.

    El Charls daci res obrirà un conter en santander x a q conill lingus compre accions.

    au gent!!

  4. Rafa 18 Novembre 2008 a les 09:09

    A vore als players Benavent i Carlitos que expliquen com es compren les accions….jajajaa!

  5. Salvats pel santander! 18 Novembre 2008 a les 12:06

    Ie ie, qeu éstos mos lliuraran de la crisi!!!

  6. festeret major 18 Novembre 2008 a les 13:08

    jaja!! ye xiquets jo d festorra no podre anar xq estare currant a carcaixent xo coma cabe a les 6 del matinet si aneua ca victora esmorzar encara m´apuntaria i em riuria un ratet alli en vosaltres i voria a ximito!! jaj X cert carlos en una la decima part q estes tb me n´aniria jo en ella ehhh on hi ha q fiormar?? jaja.Ale disfruteuse q jo no puc anar de festival!! jaja

  7. paCo 18 Novembre 2008 a les 13:47

    “coma cabe”, “aneua ca victora”

    No comment…

    Açò ja s’ha convertit en un hobby, quan escriu Alberto lo interessant és veure que ha inventat de nou.

    I ahí va la que Alberto esperava:

    Jo vaig anar a casa d’Alberto Neruda i vaig estar provant el teclat, i funciona com toca!!

  8. festeret major 18 Novembre 2008 a les 14:03

    jajaq cabronet eres pacorro!!x cert dimecres tindre el pc buit x a q mel puges formatejar..q el disc dur eixe m´ha costat 200€ xo es tdt grabador reproductor i disc dur de 500GB.Ale ja el toque x tfno i teu comente…dew

  9. Sancho 18 Novembre 2008 a les 16:15

    Ia miq comé se l teu disc dur?!(costa de llgir eh?)

  10. Charles 18 Novembre 2008 a les 16:25

    jajajajaja!

  11. Monleon 18 Novembre 2008 a les 20:11

    com mola lo del minibus! pero pa quan? este dissabte es quan torna ximue? per a cuanta gent encomane taula? qui sencarrega del minbus? charles? ai mareeee……….

  12. Rafa 18 Novembre 2008 a les 22:36

    JO m’apunte, sancho partidet el dissabte de vespra o que?jaja

  13. ximo 18 Novembre 2008 a les 23:00

    Steven!
    Ja estic a Barcelona! Vaig arribar anit, després de moltes peripècies i de que em perderen la maleta. Vaig fer Sao Paulo-Milan-Frankfurt-Barcelona. Vamos, directe.

    El dissabte ja estic ahi. Si fem partidet seria de puta mare!
    Sembla que em quedaré un temps per aci BCN, estic buscant pis per l’Eixample. Sé que és molt més car, però per mirar no perd res, de moment.

    Ens vegem este cap de setmana!

    PD. Els meus pares i Marta Brines, encara no ho saben.

  14. festeret major 19 Novembre 2008 a les 06:31

    jo disabte d e festa no xo un partidet a les 17 h estaria de lujo !!!

  15. Monleon 19 Novembre 2008 a les 18:17

    este dissabte ho rebentem tot q alberto no esta!

  16. festeret major 19 Novembre 2008 a les 20:20

    aixo de jugar un partidet a futbito estaria de lujo disabate ales 17 h !!! monle meneja la cosa i neu posant hoari i lloc d e qdada aixi com qui ve a jugar iq ui no.. simo tu no pots fallar!!
    monle rebentau tot q ales 6 dle mati anire a cocoloco aposta.. jaja

  17. ximo 19 Novembre 2008 a les 22:41

    Amb les ganes que tinc de soparet i de futbet i el Sancho m’amolla que es Santa Cecília, que no juagarà a futbet amb nosaltres, que els músics no estaran…home Sancho gràcies. Tu sí que saps com rematar el dia!

    Monle confie en tu!

    Vaig vore un videoclip d’una caçó que SEGUR que t’agrada. “Locked up” de Akon.

  18. Flank3r 19 Novembre 2008 a les 22:54

    Weno, pues n´hi haurà que fer fitxatges Ripi,Mulet, Juanjo “bigotet”, Josenet… etc Carlitos ja tens feina. Si voleu jo avise a Ripi, però dieu a quin hora quedem abans.
    De totes formes, si la cosa està malament, sempre podem deixar-ho per a la setmana següent si voleu.

    aleee

  19. David 20 Novembre 2008 a les 10:45

    Alberto no ix? Això pot ser? Qui es Simo?És un nou? a el coneixeré.. jeje.Au!

  20. festeret major 20 Novembre 2008 a les 12:45

    ye gracioset de david,,,! jeje Si els musics no poden ,,, el festret major tampoc, etc , etc,, jo (pensant en mi= opine q deixem este planing x a disabte q ve i este disabte coma molt ens limitem a qdar x jugara futbet i ja esta.. be ja dieu algo tios!

Deixa un comentari

