Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Soparet & partidet

Penyorra, jo passe de fer partidet hui, i Ximue que està aci “a mi vera” el mateix, si voleu podem quedar per a demà pel matí per exemple, ho xarrem esta nit.

En quant al soparet, recordeu que esta nit fan el Barça-Madrizzz i comença a les 22.00h aixina que podem quedar un poc abans (21.45h)  per a fernos unes birretes alli mateix, i el que vullga que aparega més tard, més que res per no tallar el partit quan porten 30 minuts xa apareixer a sopar ok??

Per cert, els que ens quedem a Valc tenim que aclarir què fem a capdany, Josep no vindrà i de totes formes ha dit que fem marxa nosaltres.

Vinga ens vegem esta nit, cadascú a l´hora que li parega … jejeje

Anuncis

8 responses to “Soparet & partidet

  1. Monle 13 Desembre 2008 a les 18:35

    ok, aneu apuntant-se

  2. David 13 Desembre 2008 a les 18:54

    ok, i partidet demà. De puta mare!

  3. albertet 13 Desembre 2008 a les 18:57

    jo tb anire al soparet!!!!

  4. Charles 13 Desembre 2008 a les 19:04

    De categoria! Dema a les 17h partidet. Mos veguem baix de casa JOE!

  5. Flank3r 13 Desembre 2008 a les 20:54

    Jo, per supost que també hi vaig

  6. Charles 14 Desembre 2008 a les 11:26

    Puto ron! No puc dormir xe! VAig a canviar de beguda ostia! Açò es un mal viure!

  7. Flank3r 14 Desembre 2008 a les 12:23

    jajajajaa ie Charles com mola el brugalet eh

  8. albertet 14 Desembre 2008 a les 13:16

    ay mare vosaltres aneu en brugalet i begueu xe!!! jo crec q a partir dara ja nno bec anit eu vaig pasar be i no em va fer falta beure xe!!! xo va faltar anar a cavictor!!!

Deixa un comentari

