Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Quan celebrem Cap d’Any Anticipat?

13122008042Esa penya del moco! Jejeje! Anem a vore genios. Tenim q concretar si es fa cap d’any anticipat el dia 20 de decembre o el dia 27 xq la penya te q fer plans. Si no ens posem d’acord, la millor opció seria ixir els dos dies. Es a dir, qui puga el 20 pues el 20, i qui puga el 27 pues el 27! Jo tindria 2 Cap d’anys anticipats! Q no estaria de més! Aixina no ens barallariem. Per cert, enhorabona a la penya q va cumplir ahir! Sou molt grans i ens ho varem passar a lo grande! Q nit tu! Encara q mos va faltar l’esmorzaret en ca Victor. Tb podriem fer un partidet semana q ve i una torraeta per a despedir l’any. Açò de no tindre res q fer i cobrar del paro està molt be, trankils q ja vos arrivarà! A tot açò, dijous ixire de fiestuki per Castelló per a despedirme dels colegues i vaig a deixarme el pis ja no tinc curro allí. Si algu vol vindre a rebentar-ho tot esta comnvidat. De totes formes podriem quedar Divendres per la nit a Venus, fermos unes birretes, uns dardos, un futbolinet i decidir lo de Cap D’any anticipat.

37 responses to “Quan celebrem Cap d’Any Anticipat?

  1. Sancho 14 Desembre 2008 a les 19:45

    Jo x mi millor el 27 xq entre el 20 i el 21 tinc 3 concerts així q… Aneu dient cosetes ja avore q fem no? xq apart de triar el dia haurem de dir on sopem, on anem…
    Jo tb ixiré dijous x Castefa carlinflas, de sopar de nadal del conservatori!
    Ara voreuq pOC tar da Albertuà en eScriure alg o!!!

  2. albertet 14 Desembre 2008 a les 20:14

    no t’has equivocat sanchet i jo vote x el 27!!!! el 20 no puc q curre!!! q cabro eres ferrando lleva eixa foto mare meua.. jaja..

  3. Flank3r 14 Desembre 2008 a les 21:16

    Ie Charles per mi el 27, puja més fotos d´anit.
    Mare meua ja soc igual de perdut que vosatros, 2 dissabtes seguits anant a Coco-loco i tornant a les 7 del matí…

    Alee

  4. David 14 Desembre 2008 a les 21:31

    La veitat és ue va ser una nit molt bona! Jo m’ho vaig passar de puta mare!!!

  5. FRAN 14 Desembre 2008 a les 22:02

    Jo tambè vote pel 27. encara que puc adaptar-e als 2 dies

  6. albertet 14 Desembre 2008 a les 22:15

    Si la nit va estar be i aixo q no vaig beure gens!!! a partir d’ara si me’n vaig fora beure poques vegades q ue xa pasarseu be no fa falta alcohol sino ganes!!

  7. Sancho 14 Desembre 2008 a les 22:48

    Ja sabem qui agarra el cotxe d’ara en avant!

  8. Coco-Lokimue 14 Desembre 2008 a les 23:22

    Bueno, no és per enveja als qui no estaven, però va estar de puta mare. Portava mal festival damunt! I damunt la música estava de puta mare!
    Momentazo 0: Charles pagant el sopar tot geperut perdent els diners pel camí.
    Momentazo 1: Ningu vol anar al Grau, que si jo no vaig, que si estic cansat…en dos minuts a la gent li se creuen els cables i acaben pujant tots als cotxes sense “mediar palabra”.
    Momentazo 2. Roger i jo ballant “Ready Steady Go” amb el mòvil damunt d’una repisa pel carrer i peim, mòbil a terra i pantalla partida.
    Momentazo 3: Monlleó no em fa por, traguent gots de no es sap on.
    Momentazo 4: Aparició del “gangsta” Miguel Mancha en Coco Loco.

    Frasón de la nit by Blasco: -Ye Carlos ja pots anar fent amistat amb el Licanor que d’aci dos dies el tens de cap de quadrilla!-
    Frasón de la nit 2 by Charles: Sou uns negats!No sabeu més!Si em guanya un simatero “m’arretire”!(Cridant-li a dos tipos que fa un minut que ha conegut jugant al futbolí)

    Charles, gràcies per les fotos.
    Monle, tens la meua trenca de Morfeo i la bufanda.
    Roger, et dec 4 € de l’entrada.
    David, com mola el poble.
    Monle, com “mola” la bombonera.
    Esta setmana és la última que treballe, aneu pensant que fem, que no vull parar ni un minut en tres setmanes.

    Au compares!

  9. albertet 15 Desembre 2008 a les 00:52

    yeee panximue i x ami i hector no ens dius res acomiadante o q’? ajja la teua jaqueta esdta al meu cotxe i te tocat unes 10 vegades esta vesprada x si la volies rei!!!! la nit va estar be encara q alguns acabaren millor q altres no ximitue… jaja

  10. El dia 27 15 Desembre 2008 a les 16:02

    Qui no pot el dia 27? Pues ho fem eixe dia iau! Crec q Alberto no pot eixe dia però per ell no anem a cambiar-ho. Ell es menos q tots i pinta ben poc! JA JA JA!

  11. Joseph 15 Desembre 2008 a les 17:33

    X mi millor el dia 27, més q res pq l’altre no puc.

  12. paCo 15 Desembre 2008 a les 18:04

    27 Rulez!

  13. Sancho 15 Desembre 2008 a les 18:37

    Jo crec q el dia ja està clar. Ara falta saber on anem no?
    Als vostres blogs tb neva o sq ja tinc un puto virus nadalenc?jeje

  14. Johan 15 Desembre 2008 a les 19:25

    Jo el 27 no seré.

  15. Joseph 15 Desembre 2008 a les 20:18

    sanchet en el meu neva i fa fred!!jajaja

  16. Flank3r 15 Desembre 2008 a les 20:43

    Ximueee, les teues claus estàn a “l´ex-pis”, aixina que si les de Barna estan aci també, no se com vas a entrar a casa…
    Per cert, estàs poc loco tio!! “ie feu marxa que jo em quede” a les 6.30 del matí i sense tindre en què tornar… jajajajaa eres únic.

    Ie PACO lo de la neu ho has fet tu? com mola!!

  17. Cabrejadimue! 15 Desembre 2008 a les 21:36

    Comooo? Perdona però lo de la neu ho he programat jo amb Flash!
    Home! Pa una cosa que faig!
    Que va, és conya! Només li he donat a una pestanyeta que hi havia, però està graciós.
    Jo ixc els dos dies!

  18. paCo 15 Desembre 2008 a les 21:50

    De lo de la neu jo no se res, soc inocent, però com be diu Ximo: …per a una cosa que fa…

    9×3=¿?

  19. Papa Noel 15 Desembre 2008 a les 22:41

    27 (Combina el 20 amb el 7)

  20. albertet 15 Desembre 2008 a les 23:06

    xiquets el del dia 27 no se qui es ni mimporta xo albertue pinta i molt!!! jajaj el dia es el 27 i paren de contar .. jaja. Ale aneu dient propostes de on anar… gandia valencia.. xativa…. on vullgau q eixe dia la montyare si ja estic recuperat del dia 24!!!

  21. FRAN 16 Desembre 2008 a les 00:15

    albert esta ple de neu alvoltant!!!! lo bo daquesta neva es que va amb la direcc´´o del vent que es el ratolí, si vas cap a lesquerre ella també,, enhorabona ximo

  22. Charles 16 Desembre 2008 a les 11:09

    Ie! JOHAN diu q no pot el 27. El 20 podeu tots??? Qui no pot el 20? Si podeu tots pues el fem el 20. Si nos ixim els 2 dies a muerte! Quan fem un partidet? Ximet eres molt gran!

  23. paCo 16 Desembre 2008 a les 11:27

    Sanchet no podia el 20, crec.

  24. JOHAN 16 Desembre 2008 a les 11:30

    jo el dia 9 per la vesprada ja estare al poble,
    si voleu fer alguna cosa, digali partit…digali paxabgueta,,,
    per mi encantat

    i si algú pot eixir el dia 20 millor.

  25. ruthiger 16 Desembre 2008 a les 12:26

    I què més dóna? Si ací la penya està donant-ho tot tots els caps de setmana! Conills fins a les celles, conills que xillen, conills tirant-li fixetes a Ana Cardona, conills que pillen rollos, que es fan fotos, conills a qui els toquen el cul en coco loco, conills que ballen, conills que intenten emparellar a altres conills amb la Terry, conills que tenen beguda en el cotxe, que tenen entrades, conills que juguen bé les seues cartes i es posen en disposició de mullar el xurro conillero… Açò és un desfasse!

    Jo el dia 19 tinc sopar de classe i per tant el 20 no sé si seré persona.

  26. Rafa 16 Desembre 2008 a les 12:43

    xq no passem del sopar de nadal en la familia i mon anem nosaltres de juerga??jajaja!jo el dia 20 i 27 puc, em te exactament igual pero si es el 20 te que ser a Valencia.ale conillets no penetreu moltes conilles!

  27. Sancho 16 Desembre 2008 a les 13:01

    A mi el 20 em vindria prou mal, i a Santi tb, ja q tenim concert de l’orquestra al poble i es farà supose q cap a la nit, i a l’endemà, altre passonet de concert a les 12h. a Simat, així q x mi no compteu en el 20, xòé millor, avant. Jo ixiré tb el 27 amb els q vulguen ixir. Fem este dissabte pel matí partidet?

  28. ximo 16 Desembre 2008 a les 14:35

    Això sí que és alegria! I no quan et truca Telefònica per a que li pagues una factura de fa 18 mesos! No passa res, el dilluns Movistar tindrà 3 clients menys: Marta Brines, Encar Peris i Joaquin Brines Senior, com a que em diuen XIMUE!Por mis santos huevos! Això si que és pillar un recalfó!FILLS DE LA GRAN PUTA! Si creme una sucursal avui i surt exposat per la tele no s’extranyeu.

    Jo el dia 19 tinc sopar a BCN, supose que el dia 20 estaré desfet, però la setmana passada vaig anar de desfasse divendres i dissabte, i he sobreviscut. Aguantaré este també. Jo vull partidet i vull de tot, ho vull tot! Ala ves corre!

  29. albertet 16 Desembre 2008 a les 15:07

    be x lo vist el 20 no pot ni sancho ni santi ni josep ni jo!!! aixina q qda dit q es fa el 27!!! i el 20 si volen ixir 4 garrulos alla ells.. jeje!!

  30. L'unic garrulo q nia asi eres tu! 16 Desembre 2008 a les 15:38

    El 20 a tope en els q estiguen!!!

  31. RELAX 16 Desembre 2008 a les 15:40

    Tranquils.

  32. Monle Stú 16 Desembre 2008 a les 17:18

    mireu, el dia 20 eixirem, pq no crec que ens quedem a casa un dissabte per la nit, sopem al bar de la penyai ja vorem; nochebuena, clar que també eixirem, anirem apareguent a venus i jo comraria per si decás pq la bodega de monle té un llimit…

    i el 27, jo no se vosaltres, pero jo men vullc anar a valencia a cremar-ho tot!

  33. albertet 16 Desembre 2008 a les 17:52

    jo vaig en tu monle a cremar-ho tot!!!!i si s oc un garrulo i orgullos de ser-ho!!jeje

  34. ximo 16 Desembre 2008 a les 18:14

    ooh dubi duu…quiero ser como tuu…

  35. ximo 16 Desembre 2008 a les 18:16

    Ye algu ha escrit per mi? Qui és eixe RELAX? Jo no he escrit això!

  36. Flank3r 16 Desembre 2008 a les 21:13

    Ei xavals jo el dia 20 res, i a sopar tampoc perque em quede a Valc.

    Ale passeu-ho bé i rebenteu-ho tot i a totes jejeje

  37. Charles 17 Desembre 2008 a les 08:56

    Ale pues! El 27 es el oficial. Però el 20 tb ixirem a donar-ho tot! Ara anem a centrarmos en si anem a Gandia o a Valencia. Si nia q pillar taxis, minibus… i mirar on tenim q sopar. Si anem a Gandia molaria sopar allí. Vec q la penya va molt, ja voleu ixir en Noxe buena i tot, anem organitzant el soparot de Reis en Rosco i tot???

Deixa un comentari

