Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

amic invisiblimue

Boness… Mala ressaca.

Tal com vam parlar anit, el dia 4 s’entreguen els llibres de l’amic invisible. Santi, t’enviaré un missatge i et diré qui t’ha tocat.

David, ja et donaré personalment el paper.

Sancho i Benavent, encara no m’heu pagat la beguda, cabrons.

Recorde que s’ha de comprar un llibre de 10 euros aproximadament. Ens donarem el regalet el diumenge dia 4 a Venus.

El novio de la rumana m’ha tocat per telèfon diguent que vol parlar en mi personalment. Supose que no serà per a convidar-me a un tallat. A Héctor el van tirar una altra vegada de Doks. Frase magistral de Monleón al segurata: “Mon pare té un BMW”.

31 responses to “amic invisiblimue

  1. Flank3r 28 Desembre 2008 a les 21:38

    Ei bandoler, que a mi no m´havien tirat mai d´una discoteca. una altra cosa vas ser el “incident” amb el segurtata de Gurú, que per poc mel menge jajajajaa.

  2. FRAN 28 Desembre 2008 a les 22:25

    l’incident d’anit a part de la borraxera de sanxo,es tracta del tema entrades ( diga-li millor expresst entrades gratuites) 3 components del grup varem ser informats de que aquestes entrades diferents, tenien consumicio lunica cosa era que s’havia dentrar abans de les 4, em va pareixer una mica fort, no respecte al valor dels diners,Si no haver anat a la discoteca i vorem el confrontament amb un dels seguretat dient-li que les entrades si tenien consumició, i ell oposant-se. (La realitat es que no tenien consumició). A mi els diners no m’importen ni la beguda, sino he de destacar els fets, que com amics no es va comunicar res del tema, i jo almenys sempre crec que s´ha de confiar amb els amics, i en aquest cas, s´han beneficiat alguns més que altres.
    clar se que les condicions no eren óptimes per el alcohol, peró com a reflexió; perquè els que sencarregaren de pagar les entrades no es quedaren en les entrades sense consumició??
    No pretenc crear cap confrontament, simplement comunicacio, i no intentar trau-re rasquit, perqùe els amics valen més que els cubates.

    Espere no oferir a ningu, perquè sincerament no se com va o correr.

    bo xiquets espere que vaja be la resaca, mho vaig pasar de pm, i molt agraït en els que oferien diners i cubates, PERO JO SOLS VOLIA REMARCAR ELS FETS

  3. Flank3r 28 Desembre 2008 a les 22:53

    Weno, la veritat es que sí que és una llàstima lo de les entrades, si ho havera sabut, m´havera quedat jo en una d´eixes que no tenien consumició perque ja vau vore com anava, al final vaig perdre la meua entrada i me la va tindre que pagar Alberto (quan et veja et done els diners) i el guardarroba també.

    Aixina que la pròxima volta me la doneu a mi si vaig tant bolinga i un mareig menys.

    Ale reis cuideusse.

    PD: mala festorra tios, m´ho vaig passar com feia temps que no m´ho passava, (la pròxima si bec un poquet menos ja seria “la Host..” jajajaja

  4. Charles 28 Desembre 2008 a les 22:56

    Fran te tota la rao! No es va informar de q NO niaven consumisions en eixes entrades i casi mos tallen el coll a l’entrada de las Animas. Menos mal q no som gent conflictiva i q no anavem molt mamats q sinos… no ho contem! A la caixa! Jajajaja! No es van informar tampoc estaria acertat dir-ho aixina, més be seria dir q sens va ENGANYAR en q si q teniem consumició!Q encara es pitjor! A part de això, van sobrar 13 euros de la compra de les entrades q no es van repartir. Lo fort es q alguns van pagar el taxi d’anar a las Animas del pot de la Penya Conill Lingus. La veritat es q en esta quadrilla nia molt de “espavilao”, nunca mejor dicho! jejeje! Jo no vaig a montar ningun pollastres com fan alguns quan els toquen un euret o els prenen el pel, a tu q no t’enganyen, tu no tens q ser menos… i tonteries deixes. La questió es q les entrades no es van comprar be, tots vam pagar el mateix i sols 3 ignorants es van quedar sense consumisió! Jajaja!Ahir en va tocar a mi la Loteria, un altre dia li toca a un altre. Es molt dificil q et toque la Loteria dos voltes seguides, aixo sols li pot tocar al President de la Diputació de Castello de la Plana, Carlos Fabra. Fe xiquets, es per a q estigueu informats de com està l’asunt. Hui en toca a mi, demà li toca a un altre fer de pardillo. Els diners no son tot. Asi t’espaviles o t’espavilen! Jejejejeje! La vida es pa quatre primos, i esta volta el Charles no es un d’ells!

  5. B3NA/EN7 28 Desembre 2008 a les 23:25

    Completament d’acord!
    Un poc sospexos: si tots pensaven q tenien consumició ¿x q es van quedar eixes 3 entraes les ultimes? I si lo del taxi es cert hem pareix super fort, “si no tens cubata te jodes, i damunt pagues el taxi de la teua butjaca q yo viajo gratis”.

    Es la 2n vegada seguida q hem toca la loteria Charles

    Ximue, quan et veja teu done. Si tenim q barallarmos amb rumanos avisa antes i cride a uns colegues.

    Au

  6. paCo 28 Desembre 2008 a les 23:37

    Tema entrades a part i centrant-nos en el tema llibre-invisible:

    “…un llibre de uns 10 euros aproximadament”???

    Maxotes heu comprat alguna vegada un llibre? Qualsevol llibre val mínim 15 euros (a no ser que compres d’eixos de bolsillo, alla vosaltres) Açò és com tot, al final cadascú es gastarà el que crega, però jo he anat hui a la fnac i veig un poc ridícul, a part de difícil regalar un llibre de 10 euros.

    Jo propose que en conter de buscar llibre de 10 euros, la cosa siga buscar llibres de MÍNIM 10 euros, que menos!

    I ara afusileu-me i tracteu-me de millonetis, oh si!

  7. FRAN 28 Desembre 2008 a les 23:44

    ximo jo estic amb tu, respecte al tema rumans, a mi em deuen un movil, i la pista estará per ai prop.
    Ves en compte, supose que sera cony? com dius vos

  8. FRAN 28 Desembre 2008 a les 23:45

    La proposta de Paco no ho veig res malament, però tampoc em de comprar l’ultm best-seller

  9. Flank3r 29 Desembre 2008 a les 01:25

    Ei lo de que ens quedàvem, curts en 10 € jo ja ho sabia, i liu vaig comentar a algú ahir. Per la meua part em gastaré lo que toque, quan trobe algo que valga la pena, sempre i quan no es destarife la cosa.

    Si es va pagar els taxis dels diners que sobraren m´acabe d´enterar, digueume pesat pero ja vaig dir que posàrem pasta abans de que la cosa es desmadrara, que sempre ens passa el mateix tios! No se si el taxi en el que vaig anar es va pagar d´ahi o no, perque anava tant bufat que ni se en qui vaig anar cap allà (per favor que algú m´informe).
    De totes formes alguna altra volta he pagat jo el taxi i tampoc ha passat res.
    Per a evitar lios, feume cas, la pròxima es posen diners per als taxis ABANS QUE RES i aixina que no es repetisca altra volta, a vore si per fi aprenem.

    Per cert, Ximue acabe de vore WANTED i és un desproposit total, si pareixia per moments MATRIX, el director es va pegar una rallada monumental, està poc flipat!!

  10. Monleon 29 Desembre 2008 a les 11:13

    mireu les entrades les vaig repartir jo, i no menrecorde si em van dir que tenien consumició, pero quan van arribar a vosaltres encara hi havien amb consumició i vos vaig donar a triar la ma dreta o lesquerra, aleshores no ho vaig fer a dit, a més les entrades em van volar de les mans en nanosegons i era el que quedava
    que per cert tampoc podeu queixarvos pq benavent es va fer una consumicio de lentrada de roger i jo els meus 4 cubates q em vaig fer a 9 eurapios el cubata lin vaig donar a tot el que passava per alli incluit fran que casi el bufe

  11. Monleon 29 Desembre 2008 a les 11:17

    la frase del bmw ve del segurata, que agarra i em diu llama a tu papi y que venga con el bmw a por ti, i jo li conteste: ” pues mira tienes toda la razon del mundo ahora lo llamo pq si tiene un bmw y es abogado, no como tu cuarenton fracasado que te has quedado de portero de discoteca” i en aixo ximue que ho sent magarra del braç amb tota la sabiduria que no te normalment pq veia que el tio em partia la cara, jajajaja
    ye tios gran nit, jo mho vaig pasar de puta mare, sha de repetir! i excuseume els de les enntrades

  12. rafa 29 Desembre 2008 a les 11:46

    Ala va listos. Els diners els tinc jo i ningu a pagat ningun taxi aixina que sino sabeu algo vos calleu i pregunteu antes de acusar perque el taxi meu pera anar el varem pagar els del taxi i pa tornar el va pagar Joan aixina que aneu callantse. Segon, al comprar les entrades estavem Monle, jo, Alex, Josep i algu mes i el tio en ningun moment mos va dir res de entrades sense consumisio i Monle les va repartir sense tindre ni idea.Tercera,i pera acabar dins de “LAS ANIMAS” jo vos vaig dir als tres que vos donava els diners de les entrades i la meua consumicio, que mes no podia fer i em vareu dir que no, aixina que ara no vos queixeu perque ho vec molt hipocrita.

    PD. Les entrades de Roger i Sancho tinc entes que algu se les va quedar, no se qui va ser pero per favor que ho diga, simplement per curiositat.

  13. rafa 29 Desembre 2008 a les 11:47

    Ah!! i un altra cosa, tranquils que al proxim sopar ho organitzara tot un altre, el tema del bar, el tema de a on anem, de arreplegar diners i demas, jo em despreocupare i despres dire que man tangat i que man furtat els diners de les entraes. Aci, des de luego, lladre jo no soc i menos per 13€ de merda.

  14. Flank3r 29 Desembre 2008 a les 12:44

    Algu pot dirme en qui vaig anar cap a las animas??? Serà possible que no m´enrecorde… mare meua com anava… jajajaja

  15. Charles 29 Desembre 2008 a les 13:26

    Mira valenton! A mi me la sua de q no tinguera consumicio i q tinguera q entrar antes de les 4h. Lo q no anava a quedarme callat quan si li ho hagueren fet a un altre a saber si estariem asi per a contar-ho. Jo no vaig a dir mentires, jo sols conte la veritat, q es lo q realment en va passar. Jo estava mamant-me i el Monle en va donar la entrada, jo en pensava q totes les entrades eren iguals per a tots. NO soc tant d’esconfiat per anar a vore si tots teniem la mateixa entrada. Cosa q nian molts q si q ho hagueren fet. Aleshores, no vaig a dir noms, jejejeje, xq ho trobe de xiquets, cap a les 3h en van dir: Charles, vesten cap a las ánimas q sinos no et deixaran entrar. El Charles tot ignorantm va dir: What? Si tio, q tu sols pots entrar fins les 4h. Ignorant de mi en trac l’entrada i em quede nirant-la. Senyors, era una entrada VIP d’estes com les de Cocoloco. En cara de poker, pregunte: Però… asi entra cubatorra? Senc, claro tio, però tens q entrar antes de les 4h. El Charles en ves de montar un pollastre diguent q a mi no en pren el pel ningu, q eixa entrada jo no la volia xq era diferent a totes i q jo no soc menos, asumint la responsabilitat sen va anar a tot ostia cap a las animas en un taxi. Una volta alli casi mos tallen els ous els putos porters. Més tardet quan arribeu tot mamats, ho comentem a la penya. I parlant parlant, en diuen q havien sobrat diners de les entrades, ja q valien 9 euros quan la penya Conill Lingus va posar 10 euros. Es a dir, si erem 13, tenien q sobrar 13 euros al pot. Aleshores el Charles, va preguntar on estaven eixos 13 euros. I un esplendido en va dir q el pot sel havien xamat vinguen desde la poala a la animas. Mira q bonico!A mi en va agafar una rialla i men vaig anar a ferme una birreta.
    Ja no vaig a entrar més al tema. Sols era per a q tots sabereu lo q m’havia passat eixa nit de tanta borrachera i de tant de puterio i golferio! I q si li havera passat a un altre les coses serien molt diferents. Ara a disfrutar dels Nadals en els q mes voleu.

  16. Sancho 29 Desembre 2008 a les 14:01

    Foc al clero! Ie Monle jo vaig caure un bac no? xq em fan mal les mans…Déu…

  17. albertet 29 Desembre 2008 a les 14:49

    hector rei vas anar amb mi amb monle i sanxo!! i vaig pagar jo el taxi d etots d e la meua butxaqueta sas… la nit va estar d e puta mare!!! xo em van volar uns 100€!! masa x a la carabasa!!

  18. B3NA/EN7 29 Desembre 2008 a les 14:53

    Jo estic d’acord amb Carlos. Es més, sabiem q si ho deiem encara ens dirieu coses com si tinguerem la culpa. Si li havera passat a un atre…
    Sols voliem q la peña eu sabera.

  19. Sancho 29 Desembre 2008 a les 15:10

    Q mos bese Albertuà! ie dis-me quan et dec lo del taxi maxote. Ximo si et dec 5 euros de la beguda q te’ls done Joan q me’ls deu del sopar no? açò és un no parar!
    Respecte al tema d’este post, em pareix correcte gastar-se més de 10 euros xq sinó… Val regalar llibres de sudokus?

  20. Rafa 29 Desembre 2008 a les 15:17

    Lo que dius CARLOS dels diners es MENTIRA. Els diners, com ja li vaig dir jo a BENAVENT dins “tels done i et fas un cubata”(o no Benavent??). Jo de les entraes no tinc ni idea, eixa es la veritat pero de totes igual de flipat em vaig quedar jo que tu quant varem entrar i mou vareu dir, es mes, jo no sabia ni que tenieu que entrar antes.. Aixina que no digau coses que no sabeu i MENTIRES perque ja sabieu dins que tenia els diners i no vau vindre a dirmeu i no liu vaig dire soles una volta a Benavent, liu vaig dir mes de una a ell i a Fran. AH!!i un altra cosa VALENTON enterat perque les entraes mos costaren 120€, per lo tant, 130-120=10€. torne a preguntar, i les entrades de Sancho i Roger?? Hem pareix que algu es va fer algun cubata de mes…diria jo vamos.

  21. Batcovagranadera, arias David 29 Desembre 2008 a les 15:17

    La que em vaig perdre…

  22. Flank3r 29 Desembre 2008 a les 15:20

    Weno Alberto no seràn 100€, restali´n 21 que vaig a donarte jejejeje

    I Bena, heu fet el que tenieu que fer, dir lo que vos havia passat, pero els diners que van sobrar de les entrades els te Rafa, perque he parlat en ell quan ha vingut a portarme la jaqueta i els recuperareu, ja se que és una misèria. I lo que més vos ha fotut és lo de les entrades, perque si m´arriba a passar a mi també m´havera picat (això que vaig perdre l´entrada i va tindre que pagar Alberto, que ve a ser el mateix 10 de la perduda i 18 que va costar alli, com si havera pagat 28 euros per a entrar jejejejeje)

    Ale reis deixem la pol.lèmica 😉

  23. Flank3r 29 Desembre 2008 a les 15:23

    Joan em deu 30 euros!!! quan et veja et pegue una pallissa jajajajaa

    PD: ja saps que és conya tio jejejeje

  24. Flank3r 29 Desembre 2008 a les 15:28

    He pujat algunes fotos al tuenti, SAncho puja´n al facebook de les teues

  25. Charles 29 Desembre 2008 a les 15:30

    Jo sols conte lo q en van dir eixa nit. No m’invente res. Si es aixina o no, no ho puc saber xq no estava alli en volsatres pujant al taxi i riguentme de q estavem pagant en els diners de la quadrilla. Jejejeje! Valent, pues si no sabies si teniem q entrar antes de les 4h, bon negociante estas fet maxote. Espere q a l’altra no organitzes res, i si organitzes, q espere q no, q t’informres be de com estan les coses. Xq per culpa teua van estafar a la Penya Conill Lingus. Jajajaja! Es pel teu be. Aixina no vas be per la vida!
    Torne a repetir q deixem el tema. No guanyem res.

  26. Monleon 29 Desembre 2008 a les 19:43

    ye ye ye, relajentmos un poquet, ha sigut un malentes i prou, q alli erem 4 negociant les entrades, i es podia entrar fins les 4.30 no fins les 4, no se qui va dir aixo i pot ser que el tal pablo ens diguera q si q hi havia consumició pero ja anavem tan bufats que un xino ens lhaguera pegat

    lentrada de sanxo la tenia jo i se la va beure benavent, la de roger no se que va ser della igual me la degué quedar jo i em va caure pq alli dins vaig pagar 3 o 4 cubatarros i em vaig alçar sense un puto duro ni pa esmorzar a lopen cor

    deixeu estar ja el tema que ha sigut un malentés, i charles no es pot culpar mai en la vida ni ho tornes a fer per favor a la gent que organitza coses i es preocupa per tot pq sinó voriem qui es mulla salvo els 4 pringaos de sempre. espere que sacabe ací lasunt.

  27. fran 29 Desembre 2008 a les 20:09

    jo tambè opine com Monle, culminar el conflicte, Carlos Ferrando ja he parlat en ell, i ja sap que Rafa no sabia res del tema de les entrades.( llavors queden dos més que estaven allí i no han parlat al blog) pero bé.. dexem-ho estar

    Monle ja no sabia per la nit per on endorsar-me els cubates….jajaja bandido em vas remullar de dalt a baix.
    bo pau i armonia que estem en festes nadalenques.

  28. paCo 29 Desembre 2008 a les 20:56

    Mecaguen tot!

  29. Jandro 29 Desembre 2008 a les 21:43

    Jodeeeeeeeeeeeer, q buen rollo!!

    Ye Charles, tu vas molt fort maxote. Xo aci t’enganyes en prou coses. Primer deuriem d’estar agraits x haver arribat un dissabte a les 20:30 a Valencia i tindre el tema del sopar aclarit. Gracies als organitzadors de nou. Aixina q relajat un poket q el vec “on fire”.

    El tema de les entrades sincerament el gilipolles aquell ens va timar, xo ni es x anar bufats, ni x negociar malament ni res x l’estil com s’està dient,o millor dit,com diuen alguns i no vaig a nombrar ara (comentari q mola més ara). Es més, el tio inicialmente ens les venia a 12 dient q alli valien 18 crec, i encara vam fer massa rebaixant-les a 9 euros x barba, q xa un dissabte està de lujo, tenint en compte q les vam comprar casi a les 2:30 del mati. I el q va dir es q les entrades eren totes iguals en consumició, llevant d’eixes 3 famoses q la consumició era vàlida fins les 4:30, hora a la q d sobra estariem alli. Q volieu q ferem, q ens firmarà un document davant d’un notari o q??

    I les entrades les va repartir Monle arreu, en el meu cas m la va donar quan només li quedaven unes 4 a la mà, i això q estava alli comporant-les.

    I ja el tema dels taxis pues q vols q el diga, cadascú es va pagar el seu (Rafa, tu meu vas posar en el d’anar, ja t’ho donaré) i es van fer comentaris d conya com a q ens els haviem pulit d cami, no se tant d jaleo quan x eixe tema ja va haver prou lio altres vegades. El q no es podia fer era tornar un euro a cadascú, xq erem més d 10 tios i Rafa no es una maquina de canvi.

    Be, això es el q va pasar, no hi ha q donar-li més voltes ni q encabronar-se, encara q es diga, o diuen alguns, q si havera passat a altres persones, q no dire quines, ens haverem matat alli.

    Jo meu vaig pasar de puta mare, a pesar de l’incident final, xo ja l’hora q era, no qdava massa q rascar, o si Joseph??? jejejeje. Pajaro!!

    Vinga, feliç any nou a tots!!!

    PD: Jo estic en Paco, llibres d 10 euros està prou dificil, xo be, allà cadascú amb el seu criteri.

  30. albertet 29 Desembre 2008 a les 22:09

    yee jo estava en la negociacio de entrades i el tipo eixe ens va dir q les 3 entrades conflictives tenien consumicio xo q soles podiem entrar fins les 4:30 h i ja ta!!!
    I a tu carlos q el donen!!q es molt bonico anar tot fetet i arreglat i despres dedicarte a criticar q es lo unic q saps fer!!!!
    a la proxima lorganitzes tu q estas tocante els ous a casa i cobranmtd el paro i ja ta!! el dia 5 son reis tu organitza el sopar q nosaltres ens encarregarem de criticarlo x qualsevol tonteria ok?? ale reis ahiq da aixo q agust me qdat xe!!!

  31. albertet 29 Desembre 2008 a les 22:17

    i josepet el vaig tallar el rolod emal manera.. jaja i el tio en plen a feina..!! a vore si ménsenyes a lligar ehh!!!

Deixa un comentari

