Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

O-ba-mue!

Mira xi! Jo no sé si este home farà coses bones i les notarem, possiblement no directament. No crec que vinga a pujar-nos el jornal, a baixar les vivendes i a fer carrils bici. Pel poc que he vist, igual suficient, este home té bon cor, o almenys millor que l’anterior (cosa no massa difícil). Pel poc que li vaig pillar al debat contra patates McCain, parlava com si fora un colega teu, amb tota naturalitat.

No sé, a mi em fa un poc “de ilu” que estiga este home, ja podeu començar a dir-me ignorant. Almenys, algo li he sentit dir.

El fill de puta del Chávez, ha comentat una cosa que m’ha fet pensar: -Si Obama no hace caso al Pentágono, lo mataran como a Lincoln, Kennedy o Martin Luther King.-

Ahi és nà.

Carlos l’ha fitxat el Xeraco!

Que ja t’han “guipat” primo!

Hem estat mirant pisos. Hem vist un on encara vivia gent. Un dels que viuen, que perdia més oli que un camió de Carbonell, tenia l’habitació plena de pósters de tios en boles, obrint el cul en primer plano, vestits de cuero, possant tocant-se el “temari”…M’he quedat un poc pillat i m’ha entrat la risa fluixa, em venien al cap pel·lícules com “Semental querido Watson, Penetrad a Willy, Si yo no soy Curro Jiménez que hago con este trabuco, Helado sí pero de rabo”… que vols que et diga, ha sigut incòmode el aguantar-se la risa.

Si s’entera l’Obama, ja no em parla. Tros d’homòfob.

6 responses to “O-ba-mue!

  1. paCo 21 gener 2009 a les 11:36

    Després de llegir el teu post en general hem venen al cap frases del tipus:

    -You still smoking crack…
    -Vixca Bush, clar que si!
    -White House?

    Bromes a part, este xicón dona bones vibracions, pero el xaval te una càrrega a sobre només començar…

    Com haguera pagat per estar ahi, vegent com el tio de Carbonell t’ensenyava el seu picadero…jajaja

  2. paCo 21 gener 2009 a les 12:10

    Hola, soc jo altra volta, es que he vist este video y no he pogut evitar-ho:

    http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=11435

    Encara m’estic descollonant, aleee.

    EDICIÓ: Teniu el video directe del YouTube en el post “la tia de la barra”

  3. Monle 21 gener 2009 a les 12:21

    jooojoooojoooo! paco tens massa tempslliure per a trobar estes coses!
    obama… fieuse fieuse que vos clavara el piuarro de negre arran de mànec, ignorants!
    ximo jo haguera sigut tu, haguera pillat la primera cadira, barra de ferro de la ximenea, candelabre de plata… que estiguera al meu abast per si de cas

  4. paCo 21 gener 2009 a les 14:28

    Com meu disfrute!

  5. B3NA/EN7 21 gener 2009 a les 15:42

    Del I have a dream… al … Yes, we can!!

    Per fi desapareix el gilipollas de Bush.

    “El mundo está cambiando, y nosotros debemos cambiar con él”

  6. Flank3r3t 21 gener 2009 a les 19:15

    JA vorem què passa xis! Esperem que aquest home puga fer les coses com el Clinton (per lo menys), reflotar l´economia dels EUA cosa que implica acabar amb la crisi mundial, “perque si els yankis estornuden, mosatros ens costipem”. I no armar més merders, que de guerres ja anem servits per una bona temporadeta eh BUSH??!

    PD:En lo de CLinton no anava per lo de xuscarse a monstres com la Lewinsky ni portar els pantalons tacats de “llet de pot de toma del frasco carrasco que te arreo con el mango”.

    Ximue, no faces cas de lo que diga el indocumentat del Chavez, que ja té prou mal ell i tots els pobres venessolans que el tenen que aguantar dia a dia en el programa de TV que té per a ell soletes. Menos mal que es tracta del salvador de la seua patria, com ell s´anomena, però em dona a mi la impressió que més que un salvador, és un… nose, un cacique tirant cap a dictaoret de república bananera. Si nos no estaria montant un segon referèndum (perque el 1er el va perdre gracies a que els universitaris i l´oposició van fer campanya en contra que si nos…) per a canviar la constitució i eliminar el límit de 8 anys que pot estar al càrrec de “president” per a així poder perpetuarse “por los siglos de los siglos”, rollo càrrec vitalici vamos.

    Ale con viento fresco!

Deixa un comentari

