Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

soparet

Bo, vaig a fer posts a punta pala a partir dara per a no baixar a segona. De 22.00 a 22.30 al bar lestació a sopar, després anirem a vore al tio fran que ens va convidar a xupitos a venus i ens tirarem per terra un rato per allí. Digueu qui ve, pero encomanaré taula per a deu com sempre.

Anuncis

6 responses to “soparet

  1. JOHAN 24 gener 2009 a les 13:54

    Bonico meu, fes conter per mi y per triana. I avore si montem el mateix show que la setmana pasada vau fer vosaltres.

    Vinga reis

  2. ximo 24 gener 2009 a les 14:18

    Fisents! Ja tenim pis! Av. Meridiana. núm no se qué.
    No s’ho passeu massa bé esta nit, que jo no hi sóc.

    Deixeu el llistó ben alt i que Charles vos conte el planazo per a la setmana que ve. Ahi sí que la armem!

  3. albertet 24 gener 2009 a les 15:59

    com q el charles ens conta el planaso??i a mi no meĺ dius personalment o q ? jaja Esta nit ja vaig a beure i pasarmeu de lujo aixina q hui toca rebentar-ho tot xeee!! jaja i a gandia anem o q ??? jo despres de la bombo necessite algo mes ehhh!!! aixina q 4 xupitets i si la bombo esta buida a gandia….jajaj o bambu… va a ser q no xee!!!a cocoloco tots!!

  4. roger 24 gener 2009 a les 16:18

    Jo NO vaig al sopar, estic fatality

  5. Charles 24 gener 2009 a les 18:29

    Ye Roger! Eres un merda de tio! Hui no has cumplit a l’esmorzar i ara ens dius q no vens a sopar. Ximet q esmorzarot a pagat Alber este mati. A les 9.30h en Ca Trolec, mal bocadillot de turtilla an furmatja. La vida es pa mosatros primo. Esta nit no se com pintarà la cosa Joanet, xq estic un poc costipat i baix de moral. Tindre q comensar a drogarme en Eferalgans i osties deixes. Anire al sopar i en mamare prou. En Venus depen de com mencontre. També demà debute en Xeraco a les 16h de la vespra i m’agradaria cumplir per lo menos el primer partit, q ja ma dit el Mister q juare titular. Monle menos siesta i vine a vorem,ja q jue pal teu poble. Ale genios! A les 22h estare a la barra de l’estació fente birres!!!

  6. Flank3r 24 gener 2009 a les 20:20

    Ie locos, jo no isc, em queda un exam el dijous i n´hi ha que apretar. Però el pròxim dissabte ho rebentem tot!!!

    Ale no “s´amboleu” esta nit, que entre l´airet que fa i el catxirulo que portareu…. jejejjee

Deixa un comentari

