Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

fer la mà

Fisents! Fom esteu? Espere que fé.

Ja tinc clar lo del fijous 12. Baixaré i surtirem de festuki. Aci BCN hi ha molta dona, vaig tot falent tot el dia.

Lo de Finaròs no ho heu  confirmat molts enfara, (Fanti no ha dit res) però anirem els que sigam. Pego és un poc conyasso últimament.

Fèctor i Flasco estan de fifidors a Duflín. Que mamons! La fida és pa 4. Porteu-me algo!

A mi, van a enviarme ara a Roca a fer WC’s, ya ves, que interessant. Comence el dia 16. Allí estan tirant a penya al carrer i ara vaig jo tot feliç. Este cap de fetmana no baixaré, fero la següent fí, així surtirem fijous, difendres i difabte. El Farlos està tot defesperat amb lo de la feina, fobret.

El títol és “Fer la mà” perque així quan comenteu (si ho feu) posarà Fulano a fer la mà. Jajajaja! Que bona! Quin humor més avançat.

Au xí, quin post més descafeinat. Com mola Fisent, Fonleón, Fancho, Faco, Fàlex, Foan…Foger! M’ho passe molt bé tot sol. Que felicitat!

Anuncis

11 responses to “fer la mà

  1. ximo 5 febrer 2009 a les 15:09

    Joaquin!

  2. paCo 5 febrer 2009 a les 18:03

    Faco! Quina potència!

  3. ximo 5 febrer 2009 a les 18:19

    PaCo a fer la mà! És brillant! Em descollone!

    Faco! Sona a nom anglés que es caga amb tot. Fac you!

  4. Charles 5 febrer 2009 a les 18:49

    Ye! Q be vius!

  5. paCo 5 febrer 2009 a les 19:38

    Allò que vull comentar-vos no te massa a veure en el Post (però dubte que algo tinga alguna cosa a veure amb este POST calforrilla de Ximitoooo).

    S’enrecordeu que podiem penjar fotos a una galería pública del Picassa? Si, l’enllaç que hi ha ahi a la dreta que posa fotos? doncs be, l’altre dia aprofitant que han tret una nova versió del Picassa (la 3) vaig pujar unes fotos, les de l’aniversari de Monle i Roger.

    Total:

    1.- El Picassa nou (el nou no, el tres) se n’ix, fa de tot, collages, retoca fotos, videos a lo Benavent…

    2.-He penjat le fotos de l’aniversari de Roger i Monle, que per altra banda ja les podíeu veure al facebook.

    Ale aneu per l’ombra i…

    paCo a fer la mà!

  6. Fonleon 5 febrer 2009 a les 22:40

    yeeeeeeeeee! fonleon em sona a alguna cosa fonètica. mireu les fotos de torraeta 2004, faco amb monyo!!!!! no te desperdici. pareuse un segon a escriure desperdici, a q es complicat? com ho escriuria alberto? drperdoci
    men vaig massa, ye a vore quan eixim per valencia quan tinga torn de vespra q ja li tinc ganes! ara q dimecres ja sabre cert q es del meu destí, igual el 12 massome, au men vaig a estudiar q estic xarraor

  7. Fonleon 6 febrer 2009 a les 12:46

    ye fisentorros! no crec q hui vaja a la tasca pq vullc fer el q no he fet de fa quasi tres mesos, estudiar, q l dimecres tinc examen. dissabte a muerte!

  8. ximo 6 febrer 2009 a les 14:36

    ¿Què és calforrilla?

    ¡Queremos saber!

    Charles is on fire!

  9. berto 7 febrer 2009 a les 01:49

    Ieeeee perduts!!! el tio Berto vol festorra demà, que esta nit ens hem reservat per a estar fresquets quan arribem al poble, si compreu bebercio compteu amb nosaltres que arribarem a bona hora per al soparet i xamar.
    Carlinflas reserva tauleta i ja sabeu “poseumoseu que mosatros vos ho donem després” jejejeje

    Per cert, mala festorra anit!!!! com mola l´Erasmus experience!!!

    PD:SAnti ves i feste mirar la vista perque això de que les irlandeses eren uns pebres… va a ser que tot el contrari maxote!!! aleeeee aneu per l´ombra

  10. Charles 7 febrer 2009 a les 15:04

    Anem a vore penya, quants en som per encomanar taula? Alberto, Hector, Monle i la xorba, Roger, Santi, Fran, Margalido i la xorba, Fisent, Charles… Taula pa 12 va be??? Ale pues, a les 22h allí!!! Despres vos toque pa vore si comprem begudeta! Ah! A les 17h jugue a Xeraco, qui vullga vindre a vorem pot vindre. Teniu q dir en l’entrada q sou colegues meus i q veniu de Tavernes, sinos vos faran pagar la entrada! Ale, esta nit a donar-ho tot, q ahir ja en vareu fallar! Anem a rebentar-mos!!!!!! Mecaguen la puta!

  11. David 7 febrer 2009 a les 19:38

    Jo vaig de soparet!

Deixa un comentari

