Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Festorra el divendres!!!! (BARRA LLIURE a NIKANNA + RUMBO 144)

Be conills, ha arribat la setmana de la barra lliure, i hi ha que confirmar l’asistencia definitiva. El preu son 15 eurazos, i el tema crec q està més o menys clar ja, és a dir, BARRA LLIURE al pub NIKANNA de 0:00 a 3:00, i després festa a RUMBO 144. Tot en el mateix ticket.

Ripoll, Mulet, Josep, Ximo i Carlos sé q venen segur. Els q no ho sé cert són els següents: Hector, Joan, Rafa, Roger, Paco, Santi i Xavi. Els demés ja han dit q no.

Espere respostes pronte, q he d’aconseguir les entrades ok??

Vinga, ens veiem!!

Anuncis

37 responses to “Festorra el divendres!!!! (BARRA LLIURE a NIKANNA + RUMBO 144)

  1. albertet 16 febrer 2009 a les 20:56

    xiquets jo no se si podre anar o no a la barra lliure….xq iguale m toca treballar i sols puc nara la barar lliure i no a sopar o ni aixo…..
    altre punt voleu nar a sopar abans de la bara lliurea al lobera de xiki o algo oq ?? contesteu i tal no?? .
    altre tema pegoo vinaros??la gent opina q pego la majoria xq ta mes prop!!digueu algo ok???

  2. Jandro 16 febrer 2009 a les 22:44

    Amics i companis, el senyor Monle també s’unirà a la festorra!!! La familia creix.

    Alberto, no fages la ma i vine, si no pots sopar dona iwal, el principal es la festa, xq Ripi i Mulet, tb arribaran justets.

    Jo no sopare amb vosaltres xq he d’organitzar el cotarro, xo el q jo crec es q no deurieu anar a sopar a saco, xq després podreu beure tot el q vullgau. Xo be, ja s’ho mirareu.

    Aleeee!

    PD: Alberto, Paula va dir q a lo millor ixia amb les amigues. Mira a vore com eu tenen i si s’unixen també ok??

  3. Xavi 17 febrer 2009 a les 14:15

    Iep!! Boneeeeeessssss.

    Jo confirmo assistència! Vindré amb tren el divendres amb Ximo. I a l’endemà… Vinaròs! Ole Ole.

    Gràcies per l’acolliment i per donar-me un sostre on dormir. 😛

    Ens veiem!

  4. albertet 17 febrer 2009 a les 14:19

    jo no anire a la barra lliure q treballe de les 19h fins les 3 del mati!!! a vinaros xavi??? crec q acabem anant a pego!!!! terre agafa el cotxe i paula deia q si aixo tb…. i la mopnleonet a tb lagafa aixina q……decidiu-ho xo prompte!!!!!ximo tocam xic ocupat!!jeje

  5. Charles 17 febrer 2009 a les 16:00

    Ací la penya va molt! Anem aclarirmos, no vam quedar d’anar a VINAROS? Ara xq es tireu arrere??? El Terre en va dir q no tenia problema d’anar a VINA. Alberto, deixa de marejar al personal i no influixques en les seues decisions, cadascu q faça el q vullga. Tu com vols vore a Ana… Jejeje! Espavilat! Ale, animeuse a la barra lliure!!!

  6. Flank3r3t 17 febrer 2009 a les 16:08

    Xavals, jo ni a al a barra lliure, ni a Pego, ni Vinaròs, ni nà de nà. He avisat al tio Alex per a que no compte amb mi. El motiu es que he pillat una gastrointeritis lleu pero que em va donar pel sac el diumenge per la nit i part del dia d´ahir ( i ara venen els comentaris caxondos del tio Monle: “que si soc un pupas… i tal i tal…” pues si, ho sent).
    Bò ja ens veurem setmana que ve, disfruteusse la festorra!!

  7. Charles 17 febrer 2009 a les 19:37

    MAE DEU!!!

  8. Monle 17 febrer 2009 a les 20:59

    Hector eres un pupas!!!!!!!!!!! Deixa de xutarte antibiòtics!!!!!!!!
    Desintoxicat duna volta maxo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Escolta, podries deixarnos el teu piset per sopar i tal ja q la barra lliure comença a les 12 i estem en crisis i un servidor en paro, aixi sopem telepizza i lambrusket, si al pupas & compis seus de pis els pareix be.

    De josep ripi mulet i estos no se res dells si venen amb nosaltres a sopar o q, supose q si pero q algu done señals de vida, o siga JOSEP fes ahí un poc dintermediari.

    Au perros divendres a rebentarho tot!!!!!!!

    Hector deixam alguns antibiòtics a la teua mesita!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Monle 17 febrer 2009 a les 21:01

    a si se moblidava,

    Alberto eres un mmmeeeeeeeeeeeccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mira q mas donat la tabarra i ara et tires arrere, pero no pasa res! tinc al charles q anem a donarho tot! oooooohhhhhh neeeeenaaaaa!!!!!!!!!!!

  10. ruthiger 17 febrer 2009 a les 22:34

    Jo encara no se què fer, demà et dic algo Alex

  11. Flank3r3t 17 febrer 2009 a les 22:37

    Menos mal que ja ho havia previst, este Monleeeee… que ja fa més de dos mesos que no m´he prés ni una Pu.. aspirina, xo weno ja tinc el San benito penjat.
    En quant al pis, per mi no n´hi ha problema, és més, si algú vol que es gite al meu llit, el que no se és si tindreu aigua calenta per al divendres, encara tenim que arreglar eixe assumpte, per si acàs veniussen “dutxaets i perfumaets de caseta”.

    Ale reis

  12. paCo 17 febrer 2009 a les 23:23

    Jo igual que Roger, demà t’ho confirme, però lo més segur es que siga un sí!

  13. Jandro 17 febrer 2009 a les 23:27

    X la part q em toka, no hi ha cap problema en q aneu al pis a sopar ni res.

    El tema dormir està més complicat xq Ripi i Mulet ja em van dir q es qdaven aixina q tenen “preferencia”. D totes formes, Jims, tens el teu llit, i Xavi, entre el sofa i el matalap q dl saló segur q ens aclarim. I si no, pots dormir al meu llit i ja em busque jo la vida, no hi ha problema en principi.

    Roger, el considere ja com a fixe a les barres lliures. jejeje! Xo ja em confirmes demà el SI o el NO.

    Algú sap algo de Santi???
    Monle, eres un crack!
    Alberto, eres un merda.
    Xals, estàs cerril. jajaja!

  14. Jandro 17 febrer 2009 a les 23:28

    Steven, q t’has menjat x ahi q estàs tan malament?? jejeje! Quan vingues ja aclarirem el tema calentaor. Auuuu

  15. Joseph 17 febrer 2009 a les 23:29

    Monle & companis, el piset está a disposició de tots, és més jo tb havia pensat de sopar ací pq no val la pena anar de bar, pa bufar-mos ja està la barra lliure.
    Ara només falta saber segur qui vé i a quina hora, pa vore q sopem. Jo entrene el divendres, fins a les 22.00 no arribaré al pis.
    Supose q un kebap o pizza estaria bé, pero ja direu. Ripi i Mulet vindran cap a les 23.00 més o menos xo encara meu tenen q confirmar.

    Ale, ja anem confirmat cosetes.

  16. Jandro 17 febrer 2009 a les 23:36

    Grande Paco, ahi te quiero ver!! Ara ja ho has dit eh?? No me jodas

  17. Monle 18 febrer 2009 a les 10:23

    Estic que alucine:

    1º Paco¿?¿?¿?¿? un xic alt ell sense pel al cap¿?¿?¿?¿ no meu crec encara q vinga, fins q no el veja alli no ho tindre assumit.
    2º Esteu tots dacord amb mi¿?¿?¿?¿? Açò es nou, si sempre soc la veu de la discòrdia! I magrada sempre poprtar la contraria! Pos jo no vull anar ara al pis!

    Bo fora de conyes jo quedaria cap a les 20.30 al mercadona per comprar lambrusquet i aixo, despres ens fem quintets a un euro i sopem pronte ja q no es plan de beure whisky com un loco amb la pizza a la gola.

    Josep, vosaltres voldreu lambrusket? Estos vindran sopats? ja q si venen a les once…

    Digueu alguna cosa, charles, jims, xavs…

  18. Monle 18 febrer 2009 a les 10:25

    Ah! Si vegeu q vaig molt bufat demaneume les claus del coxe per si decàs com lúltim viatge q no soc concient del q faig a voltes, i ja me les doneu al pis, sinò nom quedaré.

  19. Jandro 18 febrer 2009 a les 11:20

    Últimes noticies!!

    Els senyors Roger, Rafa i Johan s’han apuntat tb!! Ja sou 10! Q wapo!!!

    Pac, estic esperant el SI..

  20. Monle 18 febrer 2009 a les 11:56

    Mare meua, ara si q estic tremolant… açò fa fredat…

  21. Roquimue 18 febrer 2009 a les 13:47

    Per fi m¡’he conectat a Internet, aqui no tinc accés.
    Primer que tot, Xavi i jo, arribem a les 21:00 a l’estació del Nord, per tant, podem sopar amb Monle la pizza ben calenteta. A comprar no ens dona temps. Pero no compreu molt que ja tenim la barra lliure. Uns quants lambrusquets i tal. Jo tinc claus del pis, a l’hora de dormir ja ens pegarem d’hòsties.
    Després. els Charles té raó. Que facilitat té el Blasco per marejar la perdiu, fer canviar a tots d’idea i remar cap a casa. Bueno i després lo típic de jo sí que vaig on siga, que fan molts, i després és que no m’apetix.

    No sé encara perque em sorpren, quan hauria d’estar acostumat. Jo el divendres passat vaig canviar el plan, pero macho, havia quedat amb una noia, que voleu?
    Bueno, si sona mal, ho sent, no estic mosquejat.

    Pac, m’alegre de que vingues.
    Esta vesprada a nem a comprar una disfressa el Xavi i jo. Anirem a Vinaròs.
    Steven, si estàs mal, estàs mal. Però dones molt de joc…jejeje.
    Mi gran amigo Red Flanders, digooo Red Flanker.
    Monle, compra pizzetes si us plau. Que bo! ¡Joseph t’esperem per sopar-hi-ho?

  22. Roquimue 18 febrer 2009 a les 13:49

    Per cert, igual s’apunten Xuacu, Cano i Juaneme, però si no tens entrades, no passa res. Culpa meua. Esta vespra et truque Alex, si queda algo bé, si no ajo y agua.

    He llegit Johan ahi dalt?

  23. Jandro 18 febrer 2009 a les 17:06

    Yeeeeeeee Jims!!

    De puta mare!! Porta a tots els amics q vullgues, xq x la meua part jo si q he venut les entrades q em tokaven, xo hi han certs huevazos q no han venut ni una puta entrada, aixina està el tema. No el preocupes, com si vols portar a tot Eimplas. jejeje! Per cert, em dona anglés ara una tal Frances McLure (famila d Troy), q diu haver donat anglés a AIMPLAS, no sé si la coneixes.

    El tema dormir, jo vos deixe el meu llit, ja m’he buscat la vida, xa q pugau dormir més gent i millor.

    IMPORTANT!!! = Tema entrades. Jo vos deixaré les entrades al pis i ja veniu amb l’entrada directament. Es xa q després no haja d carregar amb tota la pasta. Aixina es q PORTEU 15 EUROS X BARBA i me’ls deixeu a l’habitació, o lils doneu a Josep i q els guarde ell. Xo porteu solt, x favor!!!

    Pot ser molt gran…

    PD: Rafel, les entrades q em demanes son xa tu i xa Johan o son xa amics teus?? PAblo ve??

  24. paCo 18 febrer 2009 a les 17:14

    Bueno, pues ahi teniu el SI. Encara que no deixe de pensar en com collons anem a dormir, pero bueno, ja pensarem algo. A una mala sempre puc agafar un Taxi i dormir en casa de ma uela, ja vorem!

    Jo vote per comprar lo mínim en el Mercadona per a que no se’ns pare el mos menjant pizza (lo del kebab pot passar factura al llarg de la nit…) i després ja ens la venguem en la barra liurex (quin friki!)

    Aleeee.

  25. rafa 18 febrer 2009 a les 18:38

    Les entrades son pera Johan i pera mi. Sopar jo preferixc pillar unes pizzes del pizza hut. A quin time quedem??Ale wapos!

  26. johan 18 febrer 2009 a les 20:17

    Bonicos meus, jo arribare a l’estacio del nord a les 23,30, se q es molt tard, pero es lunic q em kedava.

    Feu-me el favor desperar-me a que ribe al pis d’estos.

    PD: Arribare sopat i ja em busque la vida pa dormir.

    El divendres pot ser un a nit molt, pero que molt gran

  27. Monle 19 febrer 2009 a les 09:26

    jo crec q hauriem de queda cap a les 20.30 al maercadona, despres ens fem 4 quintets i comprem les pizzes, no les compraria massa tard pq es fa una cola de tres parells de collons i no soparem a temps

  28. Sorpres-héctor!! 19 febrer 2009 a les 13:41

    Ieee ke rabia doneu mamons!! no em deixareu ni que em recupere ni que em desintoxique.

    Pues per a que no aneu fent-me la conya, ahi va un SI en plan fitxatge sorpresa (si queden entrades clar, Jandrooo??) Aixina que aneu preparant el fetge perque vos pense deixar a tots aletejant com a gallinetes, nenaces!!!

    ALe reis, ens vegem demà.

  29. Monle 20 febrer 2009 a les 08:51

    jajaja, clar home!!!!

    per cert, COM QUEDEM????????????

  30. rafa 20 febrer 2009 a les 10:35

    Bueno , optem per a les 20.30 en el mercawoman de Woody pera comprar algo pera sopar. Confirmeu!

  31. Flank3r3t 20 febrer 2009 a les 13:28

    OK a eixa Bat-hora i en eixe Bat-lloc, encara que millor si quedem a menos quart perque el tito Monle te que passar per aci (pel poble) a les 19,45h, ja sabem que és un as del volant però em sembla que a i mitja és un poc ajustat.

    20.45h va benne???

  32. Joseph 20 febrer 2009 a les 14:42

    Paco i jo a lo millor arribem un poc tard, si no estem a l’hora, entreu i aneu comprant.

  33. Monle 20 febrer 2009 a les 16:09

    che!!!!!!!! ara si q estic ofés!!!!!!!!!! jo he dit a les 20.30 alli, i serà a les 20.30 allí, sinò, jugat una paella “campeón”!!!!!! i mira q volia eixir a les 20.00 de tavernes!!!!!!!

  34. Flank3r3t 20 febrer 2009 a les 16:20

    Monle tranquil nerviós!! jajjajaa

  35. Santi 21 febrer 2009 a les 12:21

    Yeeee Dàtils!!! En esta quadrilla anem molt! No se com ho fem però sempre acabem per terra i fent montonet, a trencar genolls, jeje. Es broma.

    Ye gofre, la barra lliure va estar de puta mare, pero que sapigues que en la nostra quadrilla segur que vau perdre diners, xe xe. Ale desperteuse que esta nit aneu a Pego o Vinaròs.

    Ahir va estar de puta mare!

    PD: Ací uno treballant, ale ale dormiu la mona.

  36. Sorpres-héctor!! 21 febrer 2009 a les 13:22

    IEee que jo fa un parell d´hores que vaig pel mon!!!
    Estos son uns dormilons ací no s´alça ni Cristo!!

    Mira que n´hi havien dones en la Barra gofreeeeeeeeee!!!
    Ja pujaréles fotos al “feixbuk” i al tuenti, que nhi han de molt bones jeejeje
    sobretot les del Carlinflas… MAe deu!

  37. paCo 22 febrer 2009 a les 21:59

    Carlinflas, oficialment batejat per Mulet com: “CarLitros”

Deixa un comentari

