Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Pego-Vinaròs

Bo xicons lo de la barra lliure te que ser la bomba i tal i tal… Pero el dissabte ja està ahí, pareix ser que la doble X sen va a vinaròs pq ximue te xorba allí. Jims, pel q fa a albert no li ha calfat la bola a ningú ja que jo ja mhavia autoretirat degut a la gran distància (2h 30min) q al final shaguera quedat en 2h, pero esta molt llunt.

Dit això, dissabte pego, em pensat en quedar a le 19.00 de la vesprada del dissabte per a crompar, i eixir cap a pego sobre les 22.00 per sopar i beure alli rollo domingueros amb tauleta i cadires. Aneu diguent alguna cosa encara q no vingueu.

23 responses to “Pego-Vinaròs

  1. rafa 19 febrer 2009 a les 10:19

    alguna cosa

  2. Sorpres-héctor!! 19 febrer 2009 a les 13:54

    dos coses

    Ara “anserio”, no compteu amb mi per a açò, que el diumenge vullc anar a fer mountain bike, Rafa t´apuntes??

  3. Roquimue 19 febrer 2009 a les 14:12

    Tres coses

    Jo faré per anar a Vinaròs. Si s’ha d’anar a Pego igual em quede en casa. Ja portem desde els 15 anant allí. I sí, tinc xorba a Vinaròs, però no tinc on dormir i jo ja ho havia dit molt molt abans que aniria a Vinaròs, abans que passara res.

    De totes formes, estic amb la grip! Ole! Semble Steven! Supose que esta nit al gim ho suaré tot, perque no em trobe massa bé.

    Per cert. Slamdog milionaire, ma-gis-tral. Un 10 més redó que la meua panxa. I això que no és de Michael Mann i no surten ametralladores M-16.

  4. albertet 19 febrer 2009 a les 16:06

    hem pareix molt bona la idea……Ximo si encara tho penses millor i vols vindre a pego el deixarem va… q segurq alli ten lliges alguna trankil.. q tu eres gigoximue i estas en raxa de fa mesos bandarra!!!

  5. paCo 19 febrer 2009 a les 18:02

    ja ho vaig dir fa temps, però bueNO, jjajaja

    (nada, ni Pego ni Vinarós)

  6. Malaltimue 19 febrer 2009 a les 19:18

    Per a “llegir-me’n” alguna ja tinc les noveles.

    Ye, en serio, em trobo fatal!

    Xavi i jo hem comprat “carne de plástico” molt bona per a fer les cicatrius de la cara. Anem de Joker (per fi!). Portarem la roba que Heath Ledger vesteix quan va disfressat d’infermera. Els més freakys ho apreciaran. Altres es passaran la puta nit preguntant-se de que collons anem (aquests últims mereixen morir).

    Portem una bata blanca d’infermera, la típica bata blanca estàndard que fas servir per a fer les pràctiques de química a la universitat. Els enginyers segur que en tenim per casa. Alex, t’he trucat per si li’n pots deixar una al Charles.

    Xuacu i Cano vénen a la barra lliure. Deixa dos entrades damunt de la meva taula (a part de la de Xavi) i et portarem els 15 euros solts.

    Demà, a muerte! Amb la griporra que porte damunt.

  7. Flank3r3t 19 febrer 2009 a les 22:23

    Ie pues si estàs malalt a mi ni t´acostes, perímetre de 2 metros per lo menos!!
    Que com soleu dir, soc propens a estar malaltós… quina creu!

  8. paCo 19 febrer 2009 a les 23:48

    Qui son Xuacu i Cano?

  9. Monle 20 febrer 2009 a les 08:53

    Això, qui son xuacu i cano? em pensava que era una conya

  10. Benavent 20 febrer 2009 a les 09:51

    son dos de la cuadrilla, com el Gascón o el Paquito tiooosss…

    Jo volia Vinaros en un principi, pero x la distancia i degut a q no hi ha lloc on ajocar-se m´he fet “enrrera”. segurament aniré a Pego (si no plou) encara q ja el tinc aburrit i l’any passat va ser prou “mec”. ens vejem a les 7 en mercadona si no passa res.

    ale peña del moco…

  11. albertet 20 febrer 2009 a les 11:12

    ahi estamos bena!!!! i si ve rosita y amigas mejor.. jajaj q no es broma xo ahi qda!! . I avore si te sa veu el pel bena q estas desaparegut ehh!!

  12. Charles 20 febrer 2009 a les 11:24

    amigas = Estefania, Mari, Sofi.

  13. albertet 20 febrer 2009 a les 11:51

    carlinflas ahi tens tres solteretes x triar no?? jaja

  14. Flank3r3t 20 febrer 2009 a les 13:24

    Ieee vosatros aneu molt eh!! El Carlos peixca en tres canyes, per si acàs se´n trenquen dos jajajaja

  15. Nikannimue 21 febrer 2009 a les 13:58

    I want to eat your rabbit!

  16. Santi 21 febrer 2009 a les 14:38

    Ye, una cosa que no te res a veure en el post ni en el món en general. Ximet i Paco, i altres que puguen estar implicats, ja que sou molt artistes vosaltres faig una proposta artística que crec que no costaria molt de fer, jo puc ajudar. Estic donant-me conter que les habilitats de diseny estan aumentant. BUeno a lo que vaig, havia pensat que molaria fer un poster com aquell tan xulo que tenim de tots, però fer un collage amb les capçaleres del blog que hem anat gastant (que molen molt) i amb els dibuixos de camises de la cuadrilla, crec que podria quedar xulo. També es podrin posar algna foto. No se, és una idea que estaria be.

    Ja parlarem, au artistes

  17. Flank3r3t 21 febrer 2009 a les 16:52

    Ie “artistes”, el tete s´ha tingut que currar arrimar tota la merda que deixareu al pis quadrilla de wevazos! Menos mal que Ximo i Xavi mhan ajudat a baixar el fem. I per a colmo hem tingut que tornar en tren, n´hi havent suficients cotxes, però tranquils a la pròxima agarraré el meu i quan m´ixca dels collons men tornaré a casa i als demés que els donen.

    Ja vos val tios

  18. Flank3r3t 21 febrer 2009 a les 16:52

    Pero això si, tots som colegues…

  19. Cangrejimue 21 febrer 2009 a les 18:21

    Primer que res, Hector té raó en lo del piso. Allí estava tota l’escampà. Anit haguerem pogut baixar algo.

    Santiago!!!!! Tu pel blog? Que està passant? Em sembla molt bé la idea. Ja fa temps que tenia pensats dos pósters per a la quadrilla. Un com l’anterior, però amb fotos noves, i un altre on es veiés totes les pintes que hem tingut des de l’any 2002, que es quan començaven les càmeres digitals.

    Anit va estar bé. Tinc un mos al coll que em va fer tito Alex que m’ha deixat les dents marcades. I no és un xupetó com l’anterior setmana.

    Alberto, passat-ho bé amb la novia esta nit. Li has menjat la bola a tot el món. Ojalá vos ploga i s’ofegueu. A lo millor nosaltres també anem al puto Pego. Au.

  20. Monle 21 febrer 2009 a les 18:40

    ye tios… puta barra lliure de la merda, estic q no soc persona, portava una bufa que no menrecorde de res… ja feia temps que no bevia tant, no sabia ni on estava, esteu molt forts, es vau fer amb mi

  21. Monle 21 febrer 2009 a les 18:42

    ye hector perdona tio!!!! pensava que tornaries amb un altre, jo quan mon vam anar vaig menjar algo em va baixar tot i men vaig tornar cap a casa, ho senc tiio

  22. Jandro 21 febrer 2009 a les 22:18

    Yeeeeeeee penyorra!!! Mal festival!!!

    Kom va la cosa?? Jo estic com Monle, amb una ressaca q flipes! Kina merda vaig pillar ahir!! jejeje! Espere q seu pasareu be ahir. Gracies a tots x vindre! Va ser un puntazo.

    Jims, ho dius en serio?? Jo no m’enrecorde d mossegart el coll. Serà un altre segur.

    X cert, a mi m’ha passat tb com Hector, Xavi i Ximo, q me’n he anat amb el tren. Algú ha dinat al piso?? Joder, haveu pegat a fugir escapats maxo!! A les 3 he arribat a casa i no hi havia ni cristo. Be, ja contareu anecdotes d’ahir, m’he qdat en ganes d sentir les animalaes q segur q va fer més d’un, xq erem 15. jejeje!

    Un abraç a tots!!

    PD: Els conters d les entrades estan clars, o algú li falta pagar algo?? Josep em va comentar alguna cosa ahir, xo no estava xa entendre res… jejeje

  23. paCo 22 febrer 2009 a les 22:07

    La barra lliure va estar prou be, la veritat es que hem vaig riure tota la nit.

    Josep va tirar de “bomba de humo”, este home va molt.

    Calitros, este home va més.

    Tema cotxe, Hector rei, la veritat es que no hem senc massa identificat en el teu comentari, perque jo desde les 9 del matí que estava ja a Catarroja, i com compendras no anava a acabar de la academia, passar per Valencia a per tu, i tornar cap al poble… Ale…

    …con Dios!

Deixa un comentari

