Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Ibisa! Ibisa!

Bo, ja anava siguent hora de discutir el tema aquest per anar tenint-lo clar, en un principi shavia proposat anar des del 12-13 d´agost fins el 17, de moment per la gent no hi havia cap problema i tots estaven dacord, si algu no li ve bé s´accepten propostes ja q també es pot anar al juliol si voleu.

Segon assumpte a debatre: el lloc on dormir la mona i picaor per uns pocs, q colló, q sen vagen a un cala!!! En un principi no tinc res q objetar al lloc del tito Hector, encara q es pot mirar alguna cosa més. A més shaurà de mirar el vaixell i menudències q vagen sortint.

Ale xics aneu diguent qui ve segur també, crec q som: hector, joan, rafa, ximo, alberto, terre, i jo, no se si david també o algú de per ahí.

Pd: al moment estiga tot raonat i tot aclarit shaurà dabonar per possibles tirades enrere. Vinga un salut a tots! Anem a rebentar Ibisa!

Anuncis

12 responses to “Ibisa! Ibisa!

  1. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 20:23

    Eixe Monle!! que té el cabet en la feina… digoooo en la festa en aquest cas. Jo vaig segur, les dates en principi em pareixen bé.
    Deuriem de aclarir-ho i reservar esta setmana que ve ja lo de l´allotjament, i no esperar més, lo del vaixell ja pot anar mirant-se amb més tranquilitat.

    Aixina que si voleu dissabte quedem i aclarim comptes. Els que estan fora (cas de Ximo, Johan i David) que es conecten eixe dia per si volen suggerir algo, OK?

  2. Monleon 9 Març 2009 a les 20:32

    hector podries tornar a posar la direccio de lhotel?

    propose dissabte de matí anar a esmorzar al bar, ens fem una cassallorra un bocadillot i un alitrona i ho discutim

  3. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 21:02

    Això està fet:

    http://www.ibizajetapartments.com/jet.php

    Ale recreeusse jejeje

  4. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 21:09

    Xavals per a que aneu fentse una idea, he mirat ràpidament ara dates:
    del 11 fins als 16 d´Agost, un pisset per a 6 persones ix per 1300€, és a dir uns 215€ per barba.
    Ara faltaria sumarli el vaixell/avió d´anar i tornar i si voleu que alquilem cotxe per allí, menjar, beguda, regalets… preser… jajajjajaa

  5. Jandro 9 Març 2009 a les 23:27

    A vore quin ninotet em toka.. jejeje

    Jo no anire reis, encara que pinta be, xo ja tindre ple el cupo de viatges quan arribe agost.

    Ale, a cuidar-se!

  6. rafa 10 Març 2009 a les 01:21

    Jo vaig en un principi pero per mi si pugerem canviar les dates al cap de setmana anterior, es a dir, del 6 al 9 hem vindria millor perque segur que tinc exam el dia 1 de Setembre o 2 tot el mes tardar(jajaja!!) i si no pot ser pues ja vorem el que faig…ale reis a disfrutar!

  7. Aurora Melcul 10 Març 2009 a les 10:38

    Jo, si tot va bé, no podré anar xq x eixes dates tindré faena amb l’orkestra, i si tal vegada canvie d’orkestra, nkra tindré més faena, així q…nanai. I si este estiu faig un viatget a “ses illes”, haurà de ser Mallorca, sinó la jefa em talla el cap!

  8. David 10 Març 2009 a les 13:53

    Jo per supost que sí, encara que m’h de mirar les dates, perqeu en agot no sé si me n’aniré e viatget amb la familia i estan també les festes d’Alcalà. Ho mire i vos confirme pero conteu amb mi, que l’any passa ja em vaig quedar amb unes ganes enormes!!!!

  9. Monleon 10 Març 2009 a les 18:38

    per mi no hi ha problema en avançar-ho per a que a tots ens vinga be

    alberto digues dates, david confirmam dates només pugues que has deixat moltes coses a laire, rokimue ves preguntant com tens les vacances

  10. albertet 12 Març 2009 a les 20:21

    en un principie n agost tinc vacances este nay aixina q em dona igual
    !!! disabte al sopar ho xarrem i qdem i ho reservem en pasat x davant de senyalq ui vullga vindre i ja esta!!!

  11. FRAN 12 Març 2009 a les 21:23

    en un principie n este nay aixina q em dona igual

    sopar ho xarrem i qdem i ho reservem en pasat x davant de senyalq ui vullga vindre i ja esta

    “quin trabalenguas mes xungo”

  12. Monleon 13 Març 2009 a les 19:38

    joojoojoojoojoo! (carcajà a lo roger)

Deixa un comentari

