Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Ibisa! Ibisa!

Bo, ja anava siguent hora de discutir el tema aquest per anar tenint-lo clar, en un principi shavia proposat anar des del 12-13 d´agost fins el 17, de moment per la gent no hi havia cap problema i tots estaven dacord, si algu no li ve bé s´accepten propostes ja q també es pot anar al juliol si voleu.

Segon assumpte a debatre: el lloc on dormir la mona i picaor per uns pocs, q colló, q sen vagen a un cala!!! En un principi no tinc res q objetar al lloc del tito Hector, encara q es pot mirar alguna cosa més. A més shaurà de mirar el vaixell i menudències q vagen sortint.

Ale xics aneu diguent qui ve segur també, crec q som: hector, joan, rafa, ximo, alberto, terre, i jo, no se si david també o algú de per ahí.

Pd: al moment estiga tot raonat i tot aclarit shaurà dabonar per possibles tirades enrere. Vinga un salut a tots! Anem a rebentar Ibisa!

12 responses to “Ibisa! Ibisa!

1. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 20:23

Eixe Monle!! que té el cabet en la feina… digoooo en la festa en aquest cas. Jo vaig segur, les dates en principi em pareixen bé.
    Deuriem de aclarir-ho i reservar esta setmana que ve ja lo de l´allotjament, i no esperar més, lo del vaixell ja pot anar mirant-se amb més tranquilitat.

Aixina que si voleu dissabte quedem i aclarim comptes. Els que estan fora (cas de Ximo, Johan i David) que es conecten eixe dia per si volen suggerir algo, OK?

2. Monleon 9 Març 2009 a les 20:32

hector podries tornar a posar la direccio de lhotel?

propose dissabte de matí anar a esmorzar al bar, ens fem una cassallorra un bocadillot i un alitrona i ho discutim

3. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 21:02

Això està fet:

Ale recreeusse jejeje

4. Flank3r3t 9 Març 2009 a les 21:09

Xavals per a que aneu fentse una idea, he mirat ràpidament ara dates:
    del 11 fins als 16 d´Agost, un pisset per a 6 persones ix per 1300€, és a dir uns 215€ per barba.
    Ara faltaria sumarli el vaixell/avió d´anar i tornar i si voleu que alquilem cotxe per allí, menjar, beguda, regalets… preser… jajajjajaa

5. Jandro 9 Març 2009 a les 23:27

A vore quin ninotet em toka.. jejeje

Jo no anire reis, encara que pinta be, xo ja tindre ple el cupo de viatges quan arribe agost.

Ale, a cuidar-se!

6. rafa 10 Març 2009 a les 01:21

Jo vaig en un principi pero per mi si pugerem canviar les dates al cap de setmana anterior, es a dir, del 6 al 9 hem vindria millor perque segur que tinc exam el dia 1 de Setembre o 2 tot el mes tardar(jajaja!!) i si no pot ser pues ja vorem el que faig…ale reis a disfrutar!

7. Aurora Melcul 10 Març 2009 a les 10:38

Jo, si tot va bé, no podré anar xq x eixes dates tindré faena amb l’orkestra, i si tal vegada canvie d’orkestra, nkra tindré més faena, així q…nanai. I si este estiu faig un viatget a “ses illes”, haurà de ser Mallorca, sinó la jefa em talla el cap!

8. David 10 Març 2009 a les 13:53

Jo per supost que sí, encara que m’h de mirar les dates, perqeu en agot no sé si me n’aniré e viatget amb la familia i estan també les festes d’Alcalà. Ho mire i vos confirme pero conteu amb mi, que l’any passa ja em vaig quedar amb unes ganes enormes!!!!

9. Monleon 10 Març 2009 a les 18:38

per mi no hi ha problema en avançar-ho per a que a tots ens vinga be

alberto digues dates, david confirmam dates només pugues que has deixat moltes coses a laire, rokimue ves preguntant com tens les vacances

10. albertet 12 Març 2009 a les 20:21

en un principie n agost tinc vacances este nay aixina q em dona igual
    !!! disabte al sopar ho xarrem i qdem i ho reservem en pasat x davant de senyalq ui vullga vindre i ja esta!!!

11. FRAN 12 Març 2009 a les 21:23

en un principie n este nay aixina q em dona igual

“quin trabalenguas mes xungo”

12. Monleon 13 Març 2009 a les 19:38

joojoojoojoojoo! (carcajà a lo roger)