Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Saló de l’Automòbil – Preview

Bueno, com ja li ho he comentat a alguns, ho pose ací a un POST que segurament ara caurà en l’oblit, però que recuperarem conforme s’acoste la data:

Saló de l’automòbil de Barcelona

Resumint un poc la idea:

-Pujar a Barcelona i juntar-nos amb Joan i Ximito

-Anar al Saló, passar el dia babejant…

-Sortir per la nit, passar la nit babejant…

Les dates del saló són del 9 al 17 de Maig, és a dir, que únicament podrem pujar els caps de setmana:

a) 9-10 de Maig

b) 16-17 de Maig

El primer cap de setmana coincideix amb el Gran Premi d’Espanya de F1 i supose que estarà tot a rebentar, així que quasi millor el segon cap de setmana.

A tot açò, Joan i Ximo hauràn de comentar com està la disponibilitat per a pujar a Barcelona.

Per ara, estàn interessats Roger, Héctor i Jo

Comenteu el que vulgau, i ja quan estigam un poc més a prop de les dates ja concretarem més coses…

Aleee

Anuncis

13 responses to “Saló de l’Automòbil – Preview

  1. Nosequimue 11 Març 2009 a les 14:05

    Resumint…pujareu quan vos interessa. Vale, vale…

    Jo no m’enfade! (Tot cabrejat)

    Ahi tens això.

  2. paCo 11 Març 2009 a les 14:20

    Home, és per tal d’optimitzar la visita. Si no, que fem tota la vesprada ahi, en el teu pis?

  3. RED!!...Flank3r 11 Març 2009 a les 14:38

    miarmos ls cares i insultarmos… per exemple, com molaria!!! jajajaja

  4. albertet 11 Març 2009 a les 14:52

    jo siq estic interesat en pujar coneteu en mi ok?? au

  5. Aurora Melcul 11 Març 2009 a les 16:17

    conetarem, tu taranquil

  6. ximo 11 Març 2009 a les 19:30

    Ara fora de conyes, em pareix bé que pugeu. Encara falta un món, però no passa res, anem comentant-ho.

    El dia 16-17 tenia pensat celebrar l’aniversari. ¿Que fem?
    ¿El fem la setmana següent?

    ¿Pac surts este cap de setmana? ¿I Fran?
    ¿Tenim blusa?

  7. johan 11 Març 2009 a les 19:57

    Per mi pugeu quan vullgau, a mi em fa il.lusió nar al museu del auto mobil.
    Pot estar wapo

  8. paCo 11 Març 2009 a les 22:41

    Este cap de setmana surtiré, pero per el poble, el disabte tinc un sopar de falles, però despres estaré per el poble, i el divendres no crec que vaja molt per ahi, perque el dissabte per el matí tinc acadèmia.

    Johan, la fira de l’automòbil és ES-PEC-TA-CU-LAR!

  9. ruthiger 11 Març 2009 a les 23:31

    Alberto està interessant en el nou Chirisler Neon i en el Mercedes Kompressor, una preciositat.

    Xavi supose que també voldrà vindre… ell no tenia un Renault Mondeo?

    Ie Paco vaig a ta casa, arreplegue els DiViDis i ni et done les gràcies ni res. Quin ranci! Gràcies home!

  10. FRAN 12 Març 2009 a les 16:05

    Que bo eres Roger!!!

    Ximo, com està el tema de les bluses??? quan farem unes bruses
    conilleres?? o el mocador??

    Jo el diumenge vindré de Madrid, si voleu el dilluns o dimarts, podriem sopar a la falla la vía!! i després voré el gran espectacle dels peluts!

  11. paCo 12 Març 2009 a les 16:50

    Peluts forever!

  12. ximo 12 Març 2009 a les 20:52

    Dissabte hi ha peluts? Dissabte hi ha algo? Per favor que algú m’alegre!

  13. FRAN 12 Març 2009 a les 21:20

    MASCLETÀ HI HA!! PELUTS CREC QUE NO

    però alegrat que hi haurà molt d’ambient

Deixa un comentari

