Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Possibilitats Pete!

esHola compares i comares,

He aquí un possible plan del que es pot fer estes Pasqües. No són aptes per a tots els públics perquè alguns treballeu o teniu classe, però hi ha gent ociosa que podria apuntar-se a tot. Si no es veu bé, feu click.

Ja he parlat amb David i el dimarts, dimecres podríem anar al poble d’Alba, Alcalà de la Jovada, i estar un parell de nits. Anem a lo barat. Jo estic interessat. La llàstima és que crec que només ell i jo tenim vacances tan aviat, però penseu que la setmana del 14 al 19, nosaltres treballem i no tenim festa, aleshores volem aprofitar.

Lo de Coco-loco del divendres, pot ser el dissabte, no sé, es poden comentar les coses. I pujar a les Creus, ja fa etmps que no anem. ¿Que tal dijous sant?

Si se m’ha passat algo important com anar a missa el diumenge, o anar a “l’Encuentro”, que algú ho diga, si us plau. Bé conillets, ja aneu dient! 

Vacances com Deu mana, per fí! I’m an Outlaw Pete!

I ara un mega temazo del Boss! Estic major i tinc canes i escolte Bruce Springsteen!

He said: -Pete you think you’ve changed, but you have not-

Anuncis

52 responses to “Possibilitats Pete!

  1. paCo 30 Març 2009 a les 22:55

    Brutal la capçalera!

    A mi el planning hem pareix be, conteu en mi per a la majoría d’events del dilluns, dijous, dissabte (vesprada) i diumenge.

  2. Flank3r3t 30 Març 2009 a les 23:25

    en vista de l´abrumaor exit del post diré algo ingeniós “sabeu comptar…? pues no compteu amb mi”.

    Jo tinc classe dilluns i dimarts i el dimecres… PAELLES!!!!! vaig a pillarme una mona com la des dissabte passat, mínim!

    El cap de setmana estaré disponible

  3. Monle 31 Març 2009 a les 08:43

    jo estic un poc en contra del esmorzaret abans del futbet, més que res per evitar possibles talls de digestió i eixes coses

    per el demés ho veig prou bé sempre i quan es comporte el temps

    cocoloco, el divendres de puta mare ja que diumenge no son les paelles a padur? i a lo millor proposaria los bestias per provar

    RECORDEU FER LINGRÉS ESTA SEMANA DELS 100 EUROS ELS PERDUTS QUE VAGEN A EIVISSA

  4. Conill lingüimue 31 Març 2009 a les 12:29

    Monlleó, ¿Que dius del càmping? ¿A tu et ve bé? O passes de bitxos i històries?

  5. Flank3r3t 31 Març 2009 a les 13:18

    Ximue, et faig jo l´ingrés o a disposes de recursos econòmics?

    Teu dic perque tinc la intenció de fer-ho demà pel matí.

    Lo d´esmortzar abans de jugar, en mi no compteu, que no vullc traure el “blanco i negro” per la boca. El dia 6 no crec que puga anar però el 10 si.

    Alee

  6. paCo 31 Març 2009 a les 13:43

    Bona observació Monle. Jo propose intercanviar els events.

    – Juguem de bon matí (a la fresqueta), no hi ha excusa per a alçar-se matí, ja que el dia d’abans és diumenge o dijous i no haurem ixit a lo serril, crec.
    – Després del partidet, a mitjan matí, ens n’anem a esmorzar.

    Per a que açò siga viable hauriem de dutxar-nos ràpidament despres del partit i acudir al bar “raudo y veloz”. Jo veig que la solució passa per dutxar-mos al mateix lloc del partit; i on podem jugar i després dutxar-nos allí mateix?? Correcte! al pavelló de Xeraco.

    Jo ho deixe caure…

  7. David 31 Març 2009 a les 14:22

    Monle, anima al amping. Propose dies de senderisme i de tranquilitat!!! Ximo, has pegat una miradeta al camping?

  8. Monle 31 Març 2009 a les 15:52

    pero camping camping a lo quexua??? quexua que mauria de crompar???

  9. ximo 31 Març 2009 a les 17:23

    Steven, no faces cap ingrés que ja l’he fet jo, gràcies de tota manera. Paelles d’Industrials i jo tinc vacances…mmm…interessant, encara que els d’industrials son prou gilip…poc simpàtics em sembla.

    Monle, als càmpings es sol anar amb tenda. Jo en tinc una, però és de dos persones. Val 30€ o menys, per si te la vols comprar. No he mirat res del càmping encara, faré una ullada.

    La gent s’ha queixat de l’esmorzar abans del futbet, bé, esteu fets uns “uelets” i ho entenc. Charles i jo hem anat moltes vegades a esmorzar abans del futbet i no ha passat res, però sou uns tirats. Si voleu que anem després, per mi bé.

    ¿Fixem el dijous per a pujar a les Creus? Igual mon pare Henry Jones s’anima.
    Hi ha molta gent que no diu res xè, sempre igual. Alberto desde quan fa que no escriu? Ja fa moolt! Estarà xuplat ja de tant d’espentar.

    PD: Ja tinc company de pis. No sé que durarà, però és de Mallorca, prou granaet sí que està. M’han dit que em quedaré a Roca fins Deu sap quan…No sé si és bo o roïn això. En fin, Serafin.

  10. Flank3r3t 31 Març 2009 a les 18:06

    El senyor ALberto està massa enamorat per a mirar el blogggg

    Ximue, lo de les paelles em molaria que vingueres però enguany s´han posat en plan capull… i només és per a l´èlit industrialera (entre la qual m´incloc, quin sobrat!!!). Demanali a SAnti o Jandro el seu carnet i et colem, ok?
    Lo de les Creus, si és el dijous… estaré tot ressaquimue, però faré un esforç per anar-hi.

    PD: porta´m la dessuadora o et mate (de bon rotllo eh).
    Au men vaig a pel tito ROger que nem a córrer un ratet, per això de cremar panxa i tal…

  11. roger 31 Març 2009 a les 20:52

    Ximo pillat has passat de l’això no es planifica a això ho planifique jo amb una taula en dos colors. Em consta per cert que eixa capçalera està causant furor entre l’amplíssim sector femení de la penya, que està que no caga.

  12. ximo 31 Març 2009 a les 21:50

    Ahi tens raó, quien me ha visto y quien me ve…Con lo que yo he sido. Sí obstant, encara em queden coletaes d’improvisar, si no que li pregunten al Johan que encara està enrecordant-se de ma mare a la Magdalena. ¿Però tu vens a algo o que? ¿T’apuntes al possible càmping ? ¿Estàs lliure eixa setmana? ¿Vas a correr amb Hector “amigos yo cuando corro”? ¿Tat que no estàs bé?

    Ye i el Blasco? I Fanti? I Fran? Açò és un desert!

  13. Flank3r3t 31 Març 2009 a les 22:24

    ie Ximo “Héctor amigos yo cuyando corro”?? en lo que tu i jo he sigut…
    Pregúntali al tio Roger si soc “amigos yo” o “amigos tararí”, que esta vespradeta ens hem tirat 40 minutets de carrera per l´ombria, amb visita al hoyo de la fuente (clot de la font per als incultes) amb rumanoides/russos fent un piscolabis i disparant els kalashnikovs a l´aire, toma ya!!

  14. ximo 31 Març 2009 a les 22:55

    Ha estat bé això de “amigos Tararí”…

  15. Flank3r3t 31 Març 2009 a les 23:20

    jejeje mira que t´agrà eh!

    PD: encara no he dit res de la capçalera, mola molt!!! pareix humor amarillo!!! jajajajja

    PostPD: este puto canvi d´horari m´està trastocant… anit em gitava a les 4 dl matí i el diumenge a les 2.30 malament rai!!

  16. FRAN 1 Abril 2009 a les 13:58

    un post molt currat es un gran planning per la gent amb vacances o que no curra, jo a partir del dijous tarda m’apunte a tot sempre i quan no hi haja cap esdeveniment inesperat.

    una cosa el dijous a la nit no es fa res???

  17. Monle 1 Abril 2009 a les 18:16

    ie com mola la capçalera! el millor es punxarli lull a roger per a tornar a la pagina principal

  18. ruthiger 1 Abril 2009 a les 20:49

    Jaja

    A vore Ximiuao jo d’Eivissa res com és natural, el càmping per mi de puta mare i la resta del plàning doncs molt bé també.

  19. David 1 Abril 2009 a les 21:32

    guai, ja en som més.

    Ací deixe un enllaç al campin: http://www.campingsonline.com/lavall/
    Este es millor:

    http://www.camping-lavall.com/ Quants en som per al camping?? propose anar dilluns i passar2 nits: la del dilluns i dimarts. Tornem dimecres. Qué vos pareix?

  20. Sancho 1 Abril 2009 a les 22:09

    Maxotes! Jo fins dia 8 tinc classes ( o això se suposa)i el dia 9 vaig a l’aniversari del bateria i el trompetista (juliet, xa ki el conega) de la meua orkestra, així q a partir del 10 ja puc fer cosetes amb vosaltres… (encara q lo de la discoteca esta….xe sí, esta q hi ha pel grau…molt templà ella… la de “kien kiere sexo esta noxeee!!” ta mare!…i vinga el fumet…si esta…Cocoloco, q no m’ixia el nom xe, no em fa molta gràcia)

  21. Improvisimue 1 Abril 2009 a les 22:56

    Red Fraguel! Putes paelles d’Industrials! Si he d’anar allà i al final no em deixen entrar, mala gràcia.

    La capçalera està bé perque quan passes el cursor per damunt es torna una maneta i li pots furgar el nas a Bizarroger i no es queixa. Segur que ho proveu i vos agrada.

    El càmping no està mal. Els dies en principi bé. Quan es tarda del poble eixe a VLC? Ho dic perque soc tan iluminat que tinc dentista el dimarts.

    Ho parlem per telèfon, perque jo baixaré diumenge nit. Comenteu-ho este dissabte, si sortiu.

    La discoteca s’ha d’anar almenys un dia, aixi Blasquet es relaxa. A mi em té igual divendres que dissabte. El dijous night es pot fer alguna cosa…però que no siga gastar-se un dineral. ¿Cine?
    M’han enviat un e-mail amb la programació Padur-bambu d’estes pasqües. Ara vos el re-envie.

    ¡Que ganes tinc de vacances!

  22. Paper-héctor 2 Abril 2009 a les 01:35

    Ximuester, demanali el carnetofon al tio Santi i a vore si et pots colar, encara que l´any passat n´hi havia un pardal en un portàtil controlant a la penya que accedia al recinte… aixina que no se com estarà l´assumpte…

    Tio son les 2.30 i no puc dormir pel puto mal de gola!!ja mhe tornat a costipar desprs d 3 mesos més sanet que un peix… (va Monle fes la conya), demà aguantarà sa tia ixir per la nit…en fi, be patient my friend.

  23. Paper-héctor 2 Abril 2009 a les 01:40

    Ximinho, la cagamos, està pruo més xungo del que em pensava, mira l´enllaç:

    http://www.upv.es/p/anexo/20090313-0059306-52708/Normativa.pdf.pdf

    Mal lo veo…

  24. Industrialimue 2 Abril 2009 a les 09:50

    Que vos peten a tu i als putos industrials….

  25. Monle 2 Abril 2009 a les 10:53

    ie!!!!!! eres yonkéctor!!!!!!!!!!!!! tio esta nit tenim que anar a muerte per valencia, no me jodas tio!!!!!

  26. FRAN 2 Abril 2009 a les 13:47

    açó pareix cap de setmana ja, que barbaritat, quin dia es huí??

  27. FRAN 2 Abril 2009 a les 14:48

    Hector, el dissabte pel mati vos va bé quedar per realitzar la reseserva? entreu en el tema eivissa, que he posat uns enllaços respecte al trasport, preus de balearia, i vueling, he trobat uns bons preus ja decidim

  28. Monle 3 Abril 2009 a les 19:52

    xics, lo de lacampada jo ho tinc malament ja que estef curra

  29. flankerector 4 Abril 2009 a les 20:12

    Ie sopar a les 22.30 on sempre, els més borratxos com Roger i un servidor estarem allí a les 22.15 fentos cervessotes. Que tenim que recuperar els líquids perduts durant la pujada a la font del cirerer-muntanya de l´ombria (38.33km anem millorant, d´ací poc ens podrem apuntar al Tour de France!!!)

    Ale Agur…

  30. paCo 5 Abril 2009 a les 14:21

    Supose que el partidet de demà, a hores d’ara és inviable, no?

    Que la gent diga algo…

  31. Sancho 5 Abril 2009 a les 14:32

    Demà jo sí q puc jugar.
    Per cert, xa q Ximo després diga q no avise, esta vesprada dirigisc la bandeta infantil de Benifairó i Mara tb dirigix el seu cor, x si algú (q no crec) vol passar-se. Au xi!

  32. JOHAN 5 Abril 2009 a les 22:48

    JO PUC JUGAR QUAN VULLGAU
    que la gent es pronuncie…

  33. JOHAN 5 Abril 2009 a les 22:49

    q tinc mono de futbet

  34. David 6 Abril 2009 a les 13:55

    Hola xics, jo me’n vaig de retiro a Alcala, però estaré poquet, fins qeu agafeu tots vacacions ací i pogam montar i fer plans (allà el dimecres vull estar per ací…)

    Au!!

  35. Monle 6 Abril 2009 a les 22:44

    ieeeeeeeeeeeee, aci ja sha parat lassunt, pq no quedem dimecres o dijous per a jugar a futbet¿? quan torrem¿? pq no ens veiem ningú el pèl¿?

  36. BLASQUET 6 Abril 2009 a les 22:53

    jo faria una torraeta el divendres!!!!!! i el diumenge fem una paelleta feta x nosaltres si no voleu encomanarla en el mediterraneo i en s la menjem en ca el ferrandet en la terraseta i de ahi a padur amontarnos la superfesta!!!q dieu??

  37. johan 8 Abril 2009 a les 09:50

    i el dissabte q fem alberto?? es dia de relax…?
    jo com ja he dit al post de eivissa, m’agradaria saber el plan com està, ja que encara no hi ha res clar, dema podriem fer el futbet, per la vesprada, a vore si tito her pot vindre, ja que dema augura bon oratge.
    el divendre com molt be ha dit albertoa, fer torraeta (per cert el divendres ja toca sortir a muerte), el dissabte de relax, (qui vol ix a muerte, qui no pos q es quede veient una peli) i el diumenge si q toca rebentar i cremar-ho tot.
    Es eixa la idea que hi ha, digueu-me algo.

  38. Monle 8 Abril 2009 a les 10:30

    bo pues, dijous vesprada futbet

    divendres migdia torrà, obrirà mercadona? crec q si
    divendres nit a vore si trobe lloc a los bestias, sino a letna

    dissabte pel dia??? paro biològic??? (sacepten propostes)
    dissabte nit, rebentar bar lestació

    diumenge, a tutti play, jo soc del front antiferpaella i comprarla per a dinar algo en condicions i fer pudor a fum; si algú es del front ens apetix fer la paella i fer olor a maxo que parle amb david

    *no soblideu que el dissabte haurem de comprar per al diumenge
    *on està planifiquimue? molt bonica la tabla però a ell se lha tragat la terra

  39. fran 8 Abril 2009 a les 11:27

    a mi el divendres la torrà em pareix ok, empalmant amb la nit del friday!! i dissabte qui estiga amb ànims de més festa, al bar l’estació, jo tambè soc partidarí del diumenge encem sense paella, si no léncomanem dissabte ens quedarem sense paella per ser el dia que es.

    demà o xarrem tot, va Monle organitza la cosa que ximo ens abandonat

  40. fran 8 Abril 2009 a les 11:31

    NO FEU CAS DELS ERRORS ORTOGRÀFICS que Alberto m’ha venut el teclat.
    especifique el paragraf:

    jo tambè soc partidarí del diumenge encem sense paella, si no léncomanem dissabte ens quedarem sense paella per ser el diaes.part

    jo soc partidari dencomanar paella el dissabte per al diumenge. Falta saber on ens la mengem ( la paella)

  41. johan 8 Abril 2009 a les 14:28

    Queda clar, dema dijous tarda, futbet. Aneu dient qui pot i qui no ve per avisar a ripi & cía.
    Monle depenent de si som prou podries encomanar el pavello de xeraco

  42. johan 8 Abril 2009 a les 14:32

    Dema a ls 16 h quedem baix de casa Joe o a les 16:30 en xeraco.
    Jo vaig, Monle tambe, Hector ma dit que lavisem que vindra, ki mes s’apunta….?

  43. paCo 8 Abril 2009 a les 14:43

    Jo el més segur es que si que hi vaja. Jo baixaré a les 16 a casa de Joe.

  44. Santi 8 Abril 2009 a les 15:00

    Ye dàtils!! COm va? Jo a partir del divendres m’apunte a tot, torraeta, festa en Padur. Jo lo de la paella preferiria que ferem nosaltres algo, perquè ens costa un pastó si l’encomanem i sempre ens ho pasem be fent-la. NO te merit anar al bar i s’acabat, pero be, m’acople al que siga.

    Au, que vaja be.

  45. Joseph 8 Abril 2009 a les 15:50

    Xiquets! dema a les 4 baix de ma casa pa anar a jugar a futbet. Jo avisare a Ripoll & companys.

    Hector, recorde q tens tu el balo, porta’l-hi-ho.

  46. BLASQUET 8 Abril 2009 a les 16:40

    jo dema de vesprada no puc jugar xo be.. jaja!!qui vulga hui dimecresa les 2130 h en la tasca i ho xarrem|| inga dew

  47. johan 8 Abril 2009 a les 16:54

    fent comptes, tenim ja segur: Joe, Paco, Monle, Johan,hector (si no esta molt resacos),
    hi ha 5, falta contar amb ripi i qui vinga…
    Feu els comptes…i neu afegint-se

  48. Erasmhéctor 8 Abril 2009 a les 21:44

    Albertoà jo dema com un pi allí plantat en ca Joe, aniré prou borratxo xo vixca la festa de medina esta tios!!!! males ixides!!!!!jajajajaja ens vegem demà penya.
    uuuuuuuhohohohohohoho!!!!

  49. Sancho 8 Abril 2009 a les 22:23

    Jo tb aniré.ximpum

  50. Sancho 9 Abril 2009 a les 09:35

    Ximo diu q tb ve. En som 7 no?

  51. paCo 9 Abril 2009 a les 09:49

    Caguen den, no erem prou i ara en som massa!

    Acabe de parlar en Josep que ahir va anar a vore el barça i li ho va comentar a mulet i cia.

    Al final som:

    Josep, Joan, Hector, Paco, Monleón, Sancho, Ximue, Esteve, Mulet, Pepelu, el Nyau i crec que Pau Sapiña.

    Som 12, no està mal, no? 6 pa 6 encara es pot jugar.

    Pues això, a les 16h baix de casa de Josep o a les 16.30h en ¿Xeraco?

  52. flankerector 9 Abril 2009 a les 10:23

    ie, 16.00 en ca Joe, men vaig a vore LOST jejeje

Deixa un comentari

