Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Fons d’escriptori de la penya (Vol.2)

400

Hola amics i amigues,

Ací va el segon fons d’escriptori de la Penya Conill Lingus. Els tamanys són 1280×800 (portàtil) , 1280×1024 (stàndard) i  1600×1200. Si algú necessita algun tamany en particular (Ipod, Iphone, Inokia, Imatutano) em pot dir la resol·lució que necessita i li ho envie. Si algú altre pensa que estic molt flipat al pensar que algú voldrà posar-se algo d’això en algun aparell electrònic, que m’envie a cagar. Feu click en la imatge de baix, s’obrirà una altra “janera” en portugués, i click “Guardar como” o bé botó dret en “C:” i “Formatear.”

1600x12001280x10241280x800

La idea no és meua, però m’ha agaradat fer-ho (That’s what she said). El proper si que serà 100% Brines Style i no serà tan carregat. Ja tinc la idea al cap i no em puc ensabonar al dutxar-me(aquet és meu). Amb aquest últim no trobes ni una icona, a no ser que sigues Hèctor que té les mateixes icones que quan es va comprar el PC. Espere que vos agrade-hi-ho.

Altre tema: Alternative Press “www.altpress.com”. És una web de música alternativa on hi ha grups que no coneixem i que no sonen cada dos per tres per la “arradiet” i que estan de puta mare. A banda, hi ha posts rotllo” Millors cançons de l’ant 200x” que ens poden orientar a descobrir música chachi. I em fie perque diu de Brand New i el seu disc The Devil and God are Raging Inside Me “...fue considerado disco del año 2006 por Punknews.org y fue incluido por Alternative Press como uno de los 10 álbumes esenciales de 2006. No dejes que el hecho de que el disco apenas esté distribuido en España te aleje de The Devil And God Are Raging Inside Me, porque estamos ante una auténtica joya.”. Peim!

I el millor de tot: demà pugen Roger i el Blasco!!! Ole, ole i ole!

-Homer, tenemos a un hombre q puede ayudarle.
-¿Batman?
-No,… es un científico.
– ¿Batman es científico?

Un abraç mellats!

Anuncis

15 responses to “Fons d’escriptori de la penya (Vol.2)

  1. flankerector 14 Mai 2009 a les 20:17

    Mellat! jo en necessite un que siga 1680×1050 píxles, es que este monitor és molt especialet el tio i vol diferenciarse de la resta de la xusma jajajja

    Respecte a les meues icones, tens algún problema? (ja m´estic posant en plan malote).

    “Primero querías que no lo comprara y ahora me pides que lo devuelva, quieres aclararte de una vez?!”

    Ale panxuts

  2. Sancho 14 Mai 2009 a les 22:01

    Ie mellats, q na Margalidue i un servidoriue sí q pugem a Barcelona! I de pas Sebastianet vindrà amb nosaltres tb x la nit de Barna.
    X cert, mireu q m’ha escrit en Blaskue pel msn, ni fet aposta!:
    “Este finde rebentarem barna i tu no vindfras xee!!jjaja
    a le reiq he q adt en aneta” Ahí és ná
    Estic x enviar un mail als de goggle avore si fan un traductor Blasco-altres llengües
    PD: Visca Camps i canal 9!

  3. rafa 14 Mai 2009 a les 22:49

    Ximarro!!Cada dia em sorprens mes!!Esta molt wapo!!!Per cert, felicitats que crec que avui es el teu aniversari!!Inga crack!!Per cert, pera movil pots possar un fons, es que no se la definicio pero ho buscare!!Dew

  4. ximo 14 Mai 2009 a les 23:42

    Steven! Ja t’ho enviaré al hotmail.

    Que fort em sembla lo de Camps. A El Mundo la gent del PP està molt encesa.

    Rafa moltes gràcies. Es pot posar el fons, busca el tamany, igual si ja tens algun fons del mobil me’l pots enviar i mantinc el tamany.

    Falten dos setmanetes per a que baixe. Dissabte anem a vore cotxets. Espere que el cap de setmana del 30 estigau més o menys lliures. Si teniu que repuntar o quedar per a parlar (XD) feu-ho este dissabte o el 23. No em digau que el 30 heu quedat amb la xatorra perque no colarà.

  5. flankerector 15 Mai 2009 a les 11:57

    Ie, pues si aneu a la fira del automóvil mireume preus del MAzda Rx8 i del Laguna Coupé (no és que vaja a comprarme un cotxe però per mirar que no quede). Si podeu alguna parida de pósters o catàlegs i tal també em faria goig, ja que no hi puc anar, per lo menos em “tocaré” amb el que em porteu.

    Ah i feu molts fotos, dels cotxes (i de les ties que estan al costaet jejejje).

    Au xís!

  6. monlleó 15 Mai 2009 a les 12:01

    ximueeeeeeeeee, molen mogolló però em mantinc amb la meua idea q tan oscurs agobien un poc, fesne un més claret rollo els nuvols de windows amb el conill, xe q llàstima q no puga pujar a barna, passeuseu de puta mare per alli, au!

  7. monlleó 15 Mai 2009 a les 12:07

    saps que et dic que si caben dos més estefania i jo tb mon pugem, q colló faig a casa???????

  8. ximo 15 Mai 2009 a les 13:16

    Hola Monlle. He parlat amb Xavi. Pugeu/se-n. Avui teniu lloc a casa Xavi.
    El problema sera dema perque Margalido, Sancha i Sebas…tian tambe es volen quedar alla. De fet, jo ja havia parlat amb Xavi de que aixi fos. A ma casa es quedaran Roger i Alberto i Andresin. Ja veurem com ho arreglem.
    Segurament vindras amb cotxe i no tindras GPS. Ara ve el lio. Visc a la Avinguda Meridiana 235, 7e pis porta 3. Aparacar ni idea. No he conduit mai per aci.

  9. paCo 15 Mai 2009 a les 13:39

    Ximitue, fes el dibuix a 320×240 😉

    Gràcies!

  10. paCo 15 Mai 2009 a les 13:39

    bueno, millor dit 320 de alt x 240 d’ample

  11. flankerector 15 Mai 2009 a les 17:20

    Monle, jo si vols et deixe el TomTom, total no el tinc que gastar x aci. Si t´apanya toca´m.

    Weno, per lo vist si se n´aneu tots demà de fer soparet res de res no?

    Joder quin cap de setmana més entretingudet m´espera, estudiar, tocarme, fotre´m un tret…

  12. monlleó 15 Mai 2009 a les 18:56

    al final mhe quedat, el tito renfe ja no mha deixat pillar billet pero de totes formes no hi ha ningu per ací, hector només quedem tu, jo i lenxonat del germà dandrés, pq de santi i bena no se res i q dir ja de rafa

    proposaria pillar un minibus per al cumple de ximue pero igual ja es massa tard

  13. flankerector 15 Mai 2009 a les 20:11

    ie Monle, estem Fran, David (si el madrileny jejeje), SAnti, Bena em pense que també (encara que ja saps que età algo casat) i el Mañano (altre que està més casat encara).

    Aixina que esta nit hem quedat SAnti, David i jo per a anar a Padur a fermos unes birretes, perque TExas dona prou d´asco te´n vens?

    Demà soparet on sempre, si tens el telfn me´l dones i encomanem tauleta.

    ALe

  14. maRieta 26 Mai 2009 a les 12:21

    Uola!!!, Ximo m’agrada el disseny!!

    Bé dir que ja s’arrima el bon oratge, i que segurament a partir d’ara estaré per la mar els caps de setmana.

    Volia comentar-vos si heu anat al San Bernardo algú ultimament, ho dic, perque no HI HA ARENA!!! i per tant la red deuriem de canviar-la de lloc..

    més prop del canal hi ha suficient arena, i crec que estaria bé el lloc. Bé a lo que vaig, algú sap si açò s’ha de comentar al concejal d’esports, turisme, o jo que sé…
    És que pense que si no ho fem algú, l’Anjuntament pel seu comte no farà rés i…

    ESTIU SENSE VOLEI = Femer….

    Si aquest cap de setmana vaig a la mar, vos toque i fem festuki??!!

    muaka!!!

  15. maRieta 26 Mai 2009 a les 12:22

    Per cert, jo estic a Almeria entre setmana, aixina que si algu s’aborrix, pot vindre a ma casa!!!

    També hi ha red a la mar!!, jajajajaj

Deixa un comentari

