Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

La PCL en BCN!!…i tinc un bar…

qeqwXicons i xicones! Ja ha arribat la PCL a BCN.

Esta nit anirem a la Razzmatazz. Ens enrecordem molt de vosaltres. Estàs que sí.

Ahir anavem a ixir de tranqui. Però Alberto i Andrés no ho van entendre i van arribar a casa a les 8 del matí. Hui ens han don at pel cul tot el dia amb que estan cansats i que volen dormir. Però jo sé que aguantaran i que hui ho donaran tot.

Ens vegem en dos setmanetes. Passeu-s’ho bé.

PD: M’he obert un bar en Barcelona, i clar s’havia de dir com s’havia de dir. És fort això!

Anuncis

11 responses to “La PCL en BCN!!…i tinc un bar…

  1. flankerector 17 Mai 2009 a les 11:32

    Ie festeros, anit un destacament coniller va anar a sopar a
    l´Estació, que el pobre Juan ja estava preocupat l´home perque feia temps que no anàvem i per si havia de tancar el xiringuito.

    Roger-hi-ho, el pròxim cap de setmana anirem a fer la ruta que vaig fer ahir pel Montdúver, 42 kms i està wapissima, aixina que no em vingues en excuses eh! jejejje

    Ale que passeu bona setmana i pugeu fotos al Feixbuk

  2. Benavent 2.0 17 Mai 2009 a les 13:12

    Yeee, espere q s’ho passareu be anit. Supose q hi hauria molta festa x lo del baça. Espere q anareu a canaletes i q rebentareu algun escaparate i cremareu alguna paperera, sino no te gracia…

  3. ruthiger 18 Mai 2009 a les 12:45

    Montdúveeerl! Tu vas molt.
    La nit barcelonina de puta mare. Efectivament ho vam donar tot i més a la Razzmatazz. Alberto i Andrés van aguantar el tiró i ens van demostrar que no per ser uns pringats deixen de ser uns grans festeros.
    Sé el que esteu preguntant-se i la resposta és si: l’haibtació de Ximo fa olor a koala.

  4. ximo 18 Mai 2009 a les 13:13

    Ye tiooo! Despres de tindrevos donant pel cul casi 3 dies tirats en terra, m-he aixecat avui i no vos he vist. Ha sigut una mica baixo, i aixo que m-he passat tot el cap de setmana maleint/vos per la olorassa a suarda que foteu i per buidarme la despensa. Ha estat molt be. S-ha de repetir. Soc un animal? Si. Soc organic? qUE VOLS DIR, SI CONTINC cARBONO?…Quin joc mes desastros…

    I Alberto, Com com?

  5. Xavi 19 Mai 2009 a les 11:25

    HE APROVAT EL CARNET DE CONDUIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    A la 4ª ha estat la vençuda. Mae Déu!

  6. paCo 19 Mai 2009 a les 12:15

    Enhorabona Xavi, no et faré ninguna de les típiques bromes dels novençans del tipus: “Un perill més a la carretera” o “Avisa per on vas a ser, per tal de no passar”… d’això ja s’encarregarà Alberto.

    Simplement enhorabona!

  7. erasmhéctor 19 Mai 2009 a les 12:32

    Enhorabona i i jo si que vaig a fer la broma, molt vista però bò,
    la R del canvi de marxes no es per significa “mode Rally” jejeje

    au xé

  8. blasquet 19 Mai 2009 a les 13:55

    xe paquito el d ec d iners o q ‘? jaja xiquets diumenge vaig nara un baret tipo foster´s hollywood bo barat i tal…q seria mes guay q el etna x celebrar l´aniversari de ximet i andres no creeu?? neu diguent cosetes…. i despres a cocoloco q es l´ultima festeta x a mi fins a mitjans de juliol!!!!

  9. monlleó 19 Mai 2009 a les 15:06

    com està lassunt del dijous per valencia?

  10. undress 19 Mai 2009 a les 17:03

    el 30 fem un soparet on vullguesseu. si va alberto ens ho passarem bé. caguenden alberto, crec q m’he enamorat de tu. eres la niñita de mis ojos. què fem? penjem la foto del morrejó ja? rotllo sanchet-margarida. foto romànticona d’alberto-undress…

  11. erasmhéctor 19 Mai 2009 a les 20:58

    Jo com a molt puc anar al sopar del “cumple”, tinc exam el dia 2 i el 4. Este dijous nanai, tinc feina i papeleos per al divendres pel matí.

    Aixina que com diu algú “ja mos vorem a l´estiu”

    auu

Deixa un comentari

