Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Port Aventurimue!

Ja està l’estiu aquí!

I clar està, hem de fer coses, coses entretingudes, que en dos dies ja tenim un peu dins la caixa.

Bé, este cap de setmana tito Andrés, Xavi, Charles i jo anirem a Port Aventura. No espere arreplegar a cap de vosaltres, però no costa res intentar-ho, sobretot per als que tingau menys que fer, que no en sou massa de moment. Fisent i Johan, que també esteu per aqui, potser esteu interessats. Blasco-Loco, que estarà pensant en com tornar-me-la a “juar” igual també està interessat. ¡Peim! Fuego al uno.

El plan és sortir de festuki el divendres per Vilanova i la Geltrú, el dissabte anar tooot el dia a la platgeta a fer-se morenets. Després per la night fer un voltio però tranquilets, que a l’endemà es va a Port Aventura.

Tito Charles arriba el dissabte, perque ve de Saragossa de rascar-se les birles amb rastrillo. Si algú s’anima ja ho sap. Tito Andrés té lloc per dormir els que facen falta.

Les entrades valen 44 machacantes, però hi ha un descompte de fins 20€ per persona si es compren botelles de 2l de Coca-Cola. I algun xollo més hi haurà segur.

Canviant de tema, Pacmen em va passar este videaco, puta mare, tot palote estic ja. No dic res. Calité màxima. Com diuen a Cangrejas, “Requetefuá”.Visca John Williams, visquen els ordinadors. Ja és millor que alguna que altra peli, igual l’Episodi I, i això que no surt el hiper-actor Hayden Christensen.

¿Alguien dijo Star Trek? Bah!

Anuncis

3 responses to “Port Aventurimue!

  1. blasquet 3 Juny 2009 a les 20:34

    de juartela??? q vol dir aixo explicameu xq jo en cocoloco no te la vaig jugar ni res… nos e… sempre la page jo ultimament i no vaig fer res… xo bueno…

  2. paCo 3 Juny 2009 a les 20:53

    Ximo rei, en totes les fotos tens que gastar el maleït efecte eixe que sempre hem fa pensar durant mig segon si realment tinc les ulleres brutes?

    Per cert, normalment les tinc brutes.

    Per cert, de nou, ja puc ixir de baix dels cotxes?

    Quins grandes… i el “xuscaoret” de Carlitros? estará fent-se més NEGRE!

  3. B3NA/EN7 3 Juny 2009 a les 22:12

    Bonicos, muchas noches…
    l’amic i compny Benavent no pot anar a PortAventura, estic en Tavernes de baixa encara, i estare tota la setmana q ve tb x aci. a la bona vida. lo mal es q estic estudiant opos i no tinc temps a res. Q enveja hem doneu!!

    ale passeu-ho be… els que pugau

Deixa un comentari

