Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Ooh dubiduu…

desHola amics i amigues! Diumenge i no estic de baixò trobant a faltar al poble! Això es notícia.

Este finde ha estat molt bé. Hem patejat molt però ha valgut la pena. El tito Andrés està molt torrat. Ens va portar a un baret molt bé de Vilanova a menjar “Pato a la piedra” i a beure sidra recen “escarciada” per nosaltres. Xi, de puta mare.

No vull afonar per a res als que esteu estudiant, que demà a les 6:30 ja estic en l’alt.

Ye el tio que bé viu. Un poblet costeret, a 5 min. de la platjeta. Treballa no res. Vacances de campió, l’Audi a la porteta de casa. Capitán general!

No isquérem cap dels dos dies a muerte ni ens hem menjat un torrat però ha estat molt bé “Lo Port Aventura”.S’ha pujat a tot. Avui a les 7 estava en l’alt. Un diumenge!

Heu anat a votar? Jo no. Anirem al poble “lo” dissabte perque divendres tenim festuki amb els de Roca, però igual passem per VLC per anar a la mani. Sancho no dius res mellat? Que farem?.

Això sí, per la nit a muerte a les bodes de plata de Juan i esposa (no sé mai com li diuen). He pensat en fer un posteret amb fotos de tots (sobretot d’ells) i donar-los-el. Igual queda un poc soso, però el faré de totes maneres. Si algú té una altra idea, digueu-ho si us plau, si no quedará poca cosa. M’agradaria si teniu fotos que aparega el bar L’Estació, i sobertot ells, que me les enviareu com més prompte millor. No sé qui tenia fotos de tots junts d’un sopar, el que no sé és si era Paula, o Santi o Sancho o Hector…jo que sé. Feu un esforç si us plau de nou.

Xe que res. Anim amb els estudis. Ja queda poc.

Anuncis

18 responses to “Ooh dubiduu…

  1. flankerector 8 Juny 2009 a les 09:37

    XAvalote, gracies per la consideració amb els pringaos que estem estudiant jejeje, Un servidor no té fotos, però segur que Carlinflas/Andresín si que en tenen, o Sanchet o Santi, parla-ho en ells.

    Per cert, anem el dissabte que vé a vore TErminator?? ja sé que ho he dit abans en un altre post, però necessite que em pegue l´aire, ah i una altra cosa, no hauràs donat de baixa “lo internet” per casualitat?? Perque estem sense conexió al pis i esta volta si que hi havia pasta al compte del senyor Alejandro.
    Si no ha sigut així, i vols donarte de baixa perque “pa lo que me queda en el convento…. tralarí tralará”.

    Au xís

  2. Monlleó 8 Juny 2009 a les 09:47

    joder tio, jo em pensava que vivia prou bé pero mho has desmontat tot…
    eixe andrés si que sap

    jo crec que tinc una foto de tots junts pero no sé com està pq es del mòbil, de totes formes te lenviaré

    hector dissabte que lin donen pel cul metàl.lic a terminator, monanem de soparot i festival, quan era el cumple de Blascancho?

    david diumenge vaig traure altre golfaçet, està tot plé em van tallar lo menos 6 ams, demà vaig a comprarme alambrillo

    charles ja vaig a la mar a pa ferme la panxa negra igual que tu

    au reis

  3. blasquet 8 Juny 2009 a les 11:29

    jo voldria fer este disabtee l cumple sancho-blasco!!!! i celebrarlo x priemra vegada!! estic dexamens x o e s pot fer un parentesi d e un dia i ja esta…- jajaja!! ja heu paralare dimarts de vespradeta en sanchet i vos dic algo ok?? esq aixina aprofitaria q carlos baixa al poble i ximo i andres tb ok??
    q enveja sana meu donant llegint lo d epòrt aventura… entre altrres coses xq liu vaig comentara a ndres d´anar en septembre a port a ventura xo s´heu adelanata xe!! jaja
    ja vos dic algo del cumple !!!

  4. Mue 8 Juny 2009 a les 12:54

    Steven! No he donat de baixa lo Internet de VLC, ja voldria jo. No tinc ni idea de què pot haver passat. Però si vols vaig esta mateixa vesprada i un mareig menys. ¿Marxeu tots del pis? A vore si us truque aquesta tarda i si tinc bones cartes, vos retruque. Este xiste ja està massa trillat. Més trillat que la Còmic Sans o els plànols de les pelis d’acció on explota la bomba i el prota està d’esquenes sense inmutar-se. Rollo malote.

    Ningú té cap foto decent de Juanmyre i esposa? Feu una visiteta a les hemeroteques, videoteques i guateques. Jo he vist una foto de tots amb la botella de xampany que ens regalaren al Nadal, però no sé de qui era la fucking càmera. Santi? Snatcho?

    Després, aniversari Blascancho. ¿Això va en serio? Digueu-ho per si hem de mobilitzar a la Guardia Nacional i a los panteras negras. ¿Obri el bar l’estació per la nit o només obri per la barra liure? No sé perquè pregunte sino teniu ni sorra.
    Anar al cine, ho veig malament. Si anés el divendres al poble encara, però arribant el dissabte allà quina hora, tot ressaquimues, està complicat.

    Snatcho! Com mola eixe nom. Ara el diré Snatcho! Charles Snatcho Fontetes de Cantus. Que feliç sóc jo sol. Ole!

  5. David 8 Juny 2009 a les 14:18

    Ie xics, este finde baixe o siga que conteu amb mi per a quasi tot!!! On soparem dissabte???!!! Aneu pensant-ho! A lo millor est`obert i després fan la barra lliure… Bueno, anem arrant. Igual estic ja el dijous pel poble.

  6. andreu 8 Juny 2009 a les 14:31

    jo criki faran un sopar íntim en el bar x a la familia i amics. i després ens unirem nosaltres a la barra lliure. bueno a vore qui l’encerte l’endivina. si algú està en el poble podria passar-se a fer-se un cafenet i a preguntar, no? blasquet?

  7. Monlleó 9 Juny 2009 a les 07:37

    ara pregunte jo, no va ser el dissabte passat la barra lliure?

  8. blasquet 9 Juny 2009 a les 09:51

    la barra lliure es e ste dissabte celebren le s bodes d eplata el bar esta tancat i anem allia fernos una a la barra lliure xo sols a nosdaltres xq meu va dir juan i doan a mi q estavem convidat s x ser clients vip!! bueno jo mes q client ja soc un empleat -cambrer d á lli…!! jaja jo s i celebraria el cumple xo bueno necesite saber copsetes gent q ve on vos apetix sopar,.. etc….

  9. andreu 9 Juny 2009 a les 11:30

    ei jo vaig. a mi un bar q m’agrada especialment és trolek, picaeta de qualitat. tito’s tb està de pm per a sopar una pizzeta i unes ensalaes

  10. erasmhéctor 9 Juny 2009 a les 12:34

    Jo aniré a sopar i poc més.

    Albertet tio, revisa el que escrius!!! cada volta tinc que tornar-ho a llegir 3 o 4 voltes perque la primera no m´entere de la missa la meitat. Un mínim de respecte als que llegim/escrivim al blog collons, si els comentaris i posts del demés a tu no et costen de llegir perque estan mínimament ben escrits, per què collons no pots fer tu el mateix???? Aixina només fas que donar la impressió al que llig de que eres tan tirat que ni et molestes en corregir un mínim lo que escrius home! No t´ho prengues mal, però es que açò ja se´n passa de “castaño oscuro”i ja t´ho hem dit 1000 voltes.

    I disculpes si açò sona molt violent.

    au xavals

  11. Corregimue 9 Juny 2009 a les 12:47

    “-cambrer d á lli…”:

    (L’accent està a prendre pel cul de la A en un teclat Qwerty normal)

    Jo no sé si estic d’acord amb l’Hèctor, perquè amb coses d’este calibre, estic rient-me tot el dia. Alberto eres bo xicon.
    ¿Tu no tenies un 7 o un 8 en valencià? ¿Que ha passat? ¿Com escrius les multes? Ja m’imagine la cara del tipo quan li dones la multa i li dius: -Ahi tens figura!-

  12. Monlleó 9 Juny 2009 a les 13:51

    jajajaja, jo pagaria per vore això

    a mi em mola com escriu es alberto en estat pur

    el tròlek es una BAZOFIA CARA I QUE ET QUEDES AMB MÉS FAM QUE UN XINO

    propose el suecà que anavem abans que a qualitat-preu-bocata està prou bé

    albert jo nosaltres anem de sopar i festorra

  13. Sancho 9 Juny 2009 a les 15:02

    Però el suecà no el van tancar?

  14. David 9 Juny 2009 a les 18:07

    El Suecà ara crec que és una papereria… jejeje… Conteu amb mi per a sopar!! Males ganes que tinc…

  15. blasquet 10 Juny 2009 a les 08:41

    el sueca es una papereia de davinia!! podiem a nar al raco d e (nos e com es diu…) q esta enfront d emisa de picaeta q m´´ han ditq esta bo i be d epreu i sino ja vos dic baret ok?? dieu-me els q veniu al soparet x saber quanta gent sou ok??
    inga ja vos dic lloc i hora q hui he qdat en sanchet x xarrar-ho!!!
    despres eixim x el poble x gandia o a la marxa????
    aneu comentant

  16. andreu 10 Juny 2009 a les 09:48

    E’l ra-có de l fo c é s cari m-és si vas de pica-?eta. això era “codificació-alberto” per a q ho entenga!!

  17. blasquet 10 Juny 2009 a les 10:09

    no tranquil es el raco de sara enfront d emisa ok?? dew xo falta confirmarho

  18. erasmhéctor 10 Juny 2009 a les 11:57

    Jo vaig al sopar i no se si ixiré després, no tinc exam setmana que ve, pero a l´altra en tinc 2 (22 i 23) aixina que…

    PD: Alberto seguix erre que erre en la forma d´escriure, açò és com predicar en el desert o parlarli a la paret… en fi, ja em done per vençut.

Deixa un comentari

