Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Aniversari Blascancho!!!

Ie pililes, açò no poc ser. Altra festeta ens espera. Este dissabte celebrem el “I aniversari Blascancho“, si voleu. Si no, també. He parlat amb el senyor George Michael i hem dit q estaria bé anar a sopar al Racó de Sara, enfront de l’església.

És un baret que està prou bé i xa qui no haja anat podria provar. Fan coses diferents, no sempre la mateixa picaeta, xò tb hi ha de tot. Necessitem saber qui ve per crompar el “condumio”. Després de sopar, podríem anar a la barra lliure, felicitar a Juan&wife i de poalà. De moment som: Albertuè, Margalidue, David (Alba?), Roger, Mañanos, Melli, Monlleó (Estefania beurà?)…i jo. No sé qui més. Per això, necessitem saber la resta de la gent, si venen a sopar i a beure. 

Contesteu màxim fins demà a la nit així divendres encomanem en el bar i crompem. Vos pareix bé? Au xi

17 responses to “Aniversari Blascancho!!!

  1. blasquet 10 Juny 2009 a les 13:03

    el tio santi tb vindra de soparet i poalada!! i hector supose q al soparet tb vindra…..
    La resta d e desaparecidos aneu dient si veniu o no ok??que dijous x la nit vull anar a encomanar taula k?? inga dew

  2. Monlleó 10 Juny 2009 a les 15:34

    aniversari blascancho? no vullc ni pensar que pot eixir dahí…

    si sancho i alberto tingueren un fill com seria? clar està george michael tocant la trompeta mentre sestaca la porra

    amb estef no comptes per a beure

  3. Blascanchimue 10 Juny 2009 a les 17:07

    Jajaja! Molt bona Monle, m’has fet riure. Ya-ves-truz!

    Xicones! Ho he comentat amb algú, no sé que vos semblarà: No tinc ni idea de com serà la barra lliure de JuanMyre i esposa, però no crec que siga plan anar i rebentar-li el local i demanar Cardhú. Supose que ens farem un parell o tres i marxarem a beure “lo” nostra beguda. Igual m’equivoque. Quien tiene boca s’equivoca, i si no té dents, més encara. Però Blascancho comprarà beguda, asín que….

    Per cert, “Marge eres mi esposa y te quiero con el corazón…¡¡Però el poster de JuanMyre i esposa no es fa sol”!! No m’heu enviat cap foto! Doneu agonia! La foto esencial on estem al Nadal, ¿qui collons la té? ¿You know what’s happening to me out there?
    Ye tio, espavileu, que al Photoshop no hi ha “Archivo, Nuevo, Hacer poster en A3 de Juanmyre Bar Estació”! És un programa completet però no tant!

    Maldigo vuestras casas!

  4. Sancho 10 Juny 2009 a les 19:52

    A mi se m’oblidava, q tal si fem un partidet x la vesprada? ki vindria?

  5. erasmhéctor 10 Juny 2009 a les 20:15

    Jo podria anar-hi, si no quedeu me n´aniré a fer bici

  6. Sancho 10 Juny 2009 a les 20:23

    Podríem kedar cap allà les 4 o les 5 per al partidet no? Me’n vaig a Catelló de festeta amb el tio Santi!! Fins demà

  7. ximo 10 Juny 2009 a les 20:23

    Com ja he dit, depén de en quin estat arribem. Però per la tarda si us plau. Andresín prepara’t que ve curva.
    Sancho a quina bona hora se t’ha trencat “lo” disc dur. Porte 1 any darrere teua amb les fotos, pos ara li se trenca al meu xic. Arregla això home.
    Monle m’ha enviat algunes fotos, a vore que puc fer. Penseu en quelcom més, amb el poster (si es fa) sol no es molt poca cosa? Santiiiiiiiiiii!

  8. Monlleó 10 Juny 2009 a les 22:25

    jo el partidet ho tinc malament, tinc cita amb el cortinglés i no crec que em deixen anularla

  9. David 11 Juny 2009 a les 17:05

    A mi m’encantaria un partidet. Per a la nit conteu amb mí. Lo de beure ja està més mal… Ja vos dic algo. Per cert, estic pel poble. Liat, però estic pel poble. Au!

  10. Sancho 11 Juny 2009 a les 22:02

    Per al partidet som: David, Héctor, Ximo, Carlinflas, Andrés (?), i jo de moment. Qui més s’apunta?

  11. andreu 11 Juny 2009 a les 23:01

    Andrés no. Estic lisiat. Lo siento

  12. ximo 11 Juny 2009 a les 23:04

    Som 4. dos pa dos. O jo contra tots.

  13. Jandro 12 Juny 2009 a les 08:01

    Jo m’apunte al partidet tb. Sopar tb i festa no.

    Jims, ja som 2 pa 2 amb porter. Ultim pa posarse!!

  14. blasquet 12 Juny 2009 a les 13:08

    el soparet es fa al bar el raco de sara(enfront de misa) a les 2230 h alli anirem de picaeta ok??’ ja he encomanat taula x a 15 ja qserem entre 13 i 16 persones!!!
    despres festetax el poble o x gandia(cocoloco) depen de comisca la nit nose.. les coses no es planifiquen no ximue?? jaja

  15. andreu 12 Juny 2009 a les 14:03

    això com és q no estàs loco x anar a blasco-loco. açò fa olor! a gat mort!

  16. blasquet 14 Juny 2009 a les 14:08

    xe alex com va rei ?? anit ens van servir els calamarets i esperan-te a tu sens van gelar…..!! jajaja

  17. Jandro 14 Juny 2009 a les 16:54

    Yeeeee!

    Seu vau pasar be o q?? Jo ja vag dir q no podia anar. A Carlitos i a Sancho. Be, a Sancho li vaig dir alguna cosa mes. jejeje!

    D totes formes, calamars gelats…. mmmmm, q bo! jejeje!

    Ale, estudieu molt!

Deixa un comentari

