Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Improvisa tio…

Xe Vicenta!

¿Com estem?

Només volia dir-vos que dissabte m’ho vaig passar molt bé. Moltes gràcies a tots. Crec que us vaig veure a quasi tots, incloent a Albert fent aparició estelar quan estava el sol fora amb la sempiterna camiseta de Soy “tullo”.

¿Que vull demostrar amb això? Que les coses no es planifiquen, ja que no tenia pensat baixar eixe cap de setmana. A les 8 de mati del divendres anava a quedar-me en Peimplona fent feina, a les 9 em truquen i em diuen que vaja a BCN a per un PC, i a les 12 em diuen que em paguen la gasofa i que me’n vaja cap a casa. Ole! Tot i que no vaig pillar (ni que pillara de normal) m’enrecordaré sempre d’este dissabte. El Johan ja em va dir que estaria molt bé. No vaig pagar un duro de beguda, no sé a qui li he de donar perque anava a diestro i siniestro, però ja em direu. Com molava sobar a Mismosín! Mimosín que anaves vestit de González Pons!

I lo millor és que este cap de setmana tampoc ho sé. Supose que baixaré a les 24 hores. M’han dit que m’he de quedar 2 setmanes més a Peimplona segur. De moment les vacances d’Eivissan son intocables. Ja veus, em passaré l’estiu ací a Navarra. Tot l’any esperant i nà.

Bueno, xè. Que vagi bé.

-Now we gotta make the best of it, improvise, adapt to the environment, Darwin, shit happens, I Ching, whatever man, we gotta roll with it.- Vincent en Collateral

Anuncis

8 responses to “Improvisa tio…

  1. flankerector 22 Juliol 2009 a les 14:08

    ieieieieeeee quina capçalera més coxina??? jajja

    Per cert, jo vaig pagar 26 eurapios de beguda (1 bottle de Cacique i altra de Brugal) de la qual només m´ha pagat el tito Roger… aixina que jo estaré un parell de caps de setmana bevent de gorra okis?? ale

    Ximueee improvisa tio!! va que aquest finde t´esperem i ja voràs com si que pillem, un constipat clar jajajaja

  2. paCo 22 Juliol 2009 a les 14:43

    la capçalera cotxina la posarem més avant (o no!) per ara continuem amb l’eslógan de l’estiu del conill, a vore si us dona sort…

    pillastres…

  3. flankerector 22 Juliol 2009 a les 15:07

    jejeje molt bé tito, esta vesprada baixes al volei?

  4. ximo 22 Juliol 2009 a les 15:17

    Pacmen! Canvies més de capçalerimue que jo. Chaquetero!

  5. paCo 22 Juliol 2009 a les 15:21

    mmm, no ho se encara, estic pendent de anar a fer una visita…

  6. Mallorcancho 24 Juliol 2009 a les 10:13

    Esteu molt torrats!! Ai mare com aneu…Eixe va ser el meu últim dissabte d’estiu i me’l vaig disfrutar quasi tot. De lo milloret de la nit el sopar, encara q car. La cambrera picant-se amb Ximo avore ki tenia menys dents, tirant-li els trastos a Roger, Santi rient-se se li veia el paladar…Ximo clavant la pata…”en eixa camisa pareixes un…. cabronasso!!!” i jo rient-m’ho…ah que sí?
    Bo, així i tot, ixiré algun divendres q altre xò ja en parlarem.
    Records de part de Margalideta (q em diu q nkra no hi pot escriure ací). Ale conills, ens vegem setmana q ve!

  7. paCo 24 Juliol 2009 a les 11:50

    Si Margalida volia escriure havia de parlar en mi, no en el picapleitos de Ximue, el Admin.

    Quin grande, envia’m al correu la adreça de mail de Marga i li enie l’invitació.

    Aleeee.

    Tens-a-carina? Encara està Santi rient-se!

  8. Santi 26 Juliol 2009 a les 23:03

    Que bo és el xiste!!!

Deixa un comentari

