Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

“DEAD SET” What the fuck!

2znu9tv

Xiquets i xiquetes. No sabeu la il·lusió que em fa estrenar-me com a “postejador”. Però el que us vull dir és excessivament important. Aquesta senyora de la “afoto” és una zombie que té gana. I la podeu veure (a ella i a milions de zombies més) en una brutal minisèrie britànica de només cinc capítols anomenada “Dead Set”. Es veu en un pim-pam.

La sèrie la van estrenar fa un any. Potser alguns l’heu vist. I els que no, potser em direu… ¿que collons té d’especial esta merda? ¡A cagar els zombies i sa puta mare! Error! Aquesta vegada, els zombies ataquen la casa del BIG BROTHER anglès.

Aquesta sinòpsi ho explica millor:

“Una pandemia de proporciones bíblicas está atacando el país. Los muertos se están levantando y cada persona a la que muerden pasa a formar parte de sus filas. Sólo hay un grupo de personas en el país que parecen ajenas a la crisis… los concursantes de Gran Hermano. Pero su tranquilidad les va a durar muy poco tiempo…”

Sang, fetge i cachondeo. Ximo, saps lo que me’n vaig arribar a riure amb “Planet Terror”? Doncs amb aquesta em pixo. ¿Hi ha alguna cosa millor que veure cranis destrossats i budells penjant?

En aquesta pàgina teniu els links dels capítols (tant torrents com elinks) i els seus corresponents subtítols:

http://www.mejorenvo.com/descargar-serie-12158-12159.html

Au!

Anuncis

3 responses to ““DEAD SET” What the fuck!

  1. flankerector 23 Agost 2009 a les 20:25

    Xavi eres un crack tio, jo soc fan de les pelis de zombies, potser és per la meua aficció a la saga Resident Evil. Ara quan passen els exams de setembre em ficaré a vóre-la.

    Aleee que s´ha acabat l´estiu titos… snif snif

  2. monlleó 25 Agost 2009 a les 13:45

    ieeeeee, a mi em molen un huevo tb les de zombies, encara no lhe vista peo ja et diré si magradat, au guiu!!!

  3. Xavi 25 Agost 2009 a les 15:05

    Iep!! Estic segur que us agradarà. És divertida i fastigosa a la vegada. Ingredients més que necessaris en una sèrie/pel·lícula d’aques tipus!

Deixa un comentari

