Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Primer soparet a L’estació

GalleryPic.aspx

Esa penya del moco!! Jejejeje!! Açò de viure en Fisent no és bo.  Anem a vore xiquets, q este blog està molt mort. Com està l’asunt del soparet de tots els Dissabtes al bar l’estació??? Xq supose q sopar en la tasca el Divendres ni de conya,no? Per lo menos sopem Dissabte i ens vegem i ens riguem un rato. Si em som 4 pues 4!!! Ale aneu animant-vos q jo estic molt aburrit ací en el poble q estic tota la semaneta de holidays. Tinc mono de jugar al futbolí i al billar i encara es Dijous!!! Jejeje!! Bueno, ja aneu diguent algo. Cuideuse!!

Anuncis

6 responses to “Primer soparet a L’estació

  1. ximo 24 Setembre 2009 a les 13:51

    Ye Charles, entrar a vore el blog en hores de feina és un suicidi. ¿Perque no poses taules Excel o gràfics de barres?
    Jo estaré a San Sebastià. No us ho he dit però estic al Festival tots el dies amb lo tio Xavi. En teoria este finde pujarà algú (Roger i Andrew), però no ho sé. Si algú s’anima. Hi ha molta dona solta.

  2. PAuLa 24 Setembre 2009 a les 14:14

    carlos conta amb mi pal sopar! j tb estic d vacacions, xo si tot va b, dma tinc entrevista d treball, ja veus! ja ja! disbt a muerte, q la vida es pa t! jjjj!

  3. blasquet 24 Setembre 2009 a les 19:24

    conta en mi i terre em digue q tambe vindria!!
    x cert dissabte hem qdat miguel heras rubenet i joa ca polit x esmorzar sia lgu sanima a les 9 en el bar d epolit enfront del meu pisarro!!
    ale fins dissabte!!!

  4. monlleó 25 Setembre 2009 a les 09:44

    ie figurí!!! la teua parella de futbolí no pot faltar!!! allí estaré

  5. blasquet 25 Setembre 2009 a les 18:27

    jo si q vaiga sopar i terre ma confirmatq tb!! a quian hora heu encomanat taula???? a les 22 h o a les 2230 h???

  6. Charles 26 Setembre 2009 a les 12:16

    Monle fill, al final serem: Alberto, Terre, Santi, Fisent, Paula, Charles, Monle.

    Disme el número del bar l’estació i encomanaré. O si vols truca tu i encomana.

    El Fisent i jo estarem a les 21.45h al bar q juga el Valencia a les 22h.

Deixa un comentari

