Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Soparet a l’Estació i a les festes de Gandia

rachel

Penya, Fisent i jo haviem pensat d’anar esta nit a Gandia q son festes i man dit q es rotllo Madalena com en Castelló de la Plana. A mi m’agradaria anar a vore com esta el percal. Tenim 2 opcions: sopar a l’estació i despres anar a les festes de Gandia o anar a sopar directament a les tasquetes a Gandia. Jo estic obert a tot. Sols em falta un festeret en ganes de marcha!!! Jo no he estat mai a les festes de Gandia xò Fisent diu q si va aquest any serà el 5é any q va i q esta de luxe. Pense q ho tenim massa prop, i q es una llàstima q la Penya Conill Lingus no faça acte de presencia i un desfalco per allí.

Bueno, penya del moco aneu diguentme q anem a fer i anirem merejant-mos per a comprar poalà i tot el q ens faça falta per a liarla per allí!!

Pdta: Vaig SEGON a la Superliga, i això q el primer partit no vaig puntuar per no guardar l’equip.

Anuncis

6 responses to “Soparet a l’Estació i a les festes de Gandia

  1. Benavent 2.0 3 Octubre 2009 a les 15:29

    Xe!!! Jo per mi tb aniria a Gandia, es rollo meson de la tapa i la servessa, no se, x fer algo diferent.

    Mañano esta vesprà men vaig a comprar roba tipo leñador casual, jeje, si quedeu o algo mavises, x cert, despres et buske el movil.

    Au pagafantes!!

  2. monlleó 3 Octubre 2009 a les 17:39

    ja està ací el festeret q et faltava!!! ole ole i ole!!! planarro pa la nit!!!
    home sopem on vullgau, jo a gandia no sé on podem sopar, això es cosa del tito fisent, dací un rato et toke, pero sense novies no? o amb novies? per saberho

  3. charles84 3 Octubre 2009 a les 18:24

    Genio, en vista de com esta l’asunt monanem els 3 i mos mamem allí al meson de la tapa i la cervessa. De novies res maxote. Les novies pa llà les 7h del matí!!! Les coses com son!! Quan vegam q no pillem ni caxo anirem a per les xatis! Espere q no llisguen el blog q sinos… jejejej!

    Fisent i jo passarem a per tu a Xeraco. A les 22.30h estarem baix de ta casa.

  4. Fran 3 Octubre 2009 a les 19:24

    Quina colla de vividors, ja us toque esta nit que jo segurament estaré per allí. Anit vaig estar i van fer concert, Delinquentes, la veritat esque mola molt l’ambient.

    vinga figurins que la penya conill ha destar per Gandia…

  5. monlleó 3 Octubre 2009 a les 20:22

    pues si tio quan no pillem caxo tirarem mà del recurso facil, jajaja!!!!!

    espere q no lligquen açò, jajaja

    jo estaré esperantvos en les xemeneies

  6. FRAN 6 Octubre 2009 a les 13:10

    Ye Charles em vaig quedar esperant la teua crida a Gandia, si no es mamareu tant…

Deixa un comentari

