Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Ixiu del cau!

Voleu ixir del cau o no?

A vore patans, este cap de setmana hi ha pont, la majoria no aneu de boda, ni de viatge, ni esteu estudiant…ixiu de casa Cristo! La misa de la boda és a les 8. No podem fer una torraeta el dissabte? Jo crec que ens dona temps de sobra. I un partidet de futbet?

El divendres feu el que vos done la gana perque jo no estaré.

Diumenge estarem de ressaca i dilluns la gent pira a les seues repugnants/acollidores ciutats de treball.

Va home, que la penya ha passat d’anar molt a ser uns agonies.

Paco, i si portares el rifle?

Ale va comenceu amb les excuses: -Es que jo…-

Anuncis

46 responses to “Ixiu del cau!

  1. blasquet 6 Octubre 2009 a les 10:26

    ei xiquets la torra es fara el dia 9 doctubre divendres com sempre no?? despres hi ha festa a simat i el dissabte d e mati fem un partidet afutbet ok???? aneu dient algo q haurem de comprar el dia 8 dijous no’???

  2. ximo 6 Octubre 2009 a les 10:36

    Ye que et donen tio.

  3. Jandro 6 Octubre 2009 a les 10:45

    jajajajajajaja

  4. blasquet 6 Octubre 2009 a les 10:49

    yeee maxote relat!!! jaja
    q em donen xq el disabte o diumenge qdem x fer partidet o algo…
    xo la torra es bona el divendres que es el 9 doctubre i hi ha festa x simat i tal… com fem tot s els anys….

  5. rafa 6 Octubre 2009 a les 11:27

    Jo si feu la torrada en divendres no anire. Al futbet si es dissabte de mati si que podria anar. Per si a algu li interessa, a lo millor, cris i jo ens anem el divendres a port aventura a passar el dia….si algu vol vindresen que meu diga. Hi ha un descompte del 75% en la segona entrada.ale!!

  6. ximo 6 Octubre 2009 a les 11:36

    Una de dues, o no has llegit res del que he escrit (això espere) o si ho has llegit tens el tacte on jo sé.
    ¿Tu creus que es pot tindre més mala pata?

    Em sembla bé que vulgues fer-la el divendres (COM TOT ELS ANYS), estàs en el teu dret si et ve millor a tu. Però hi ha gent que treballa fora del País Valencià (David, Alba, Andrés, Joan, Triana, Benavent, jo) i el divendres anem a pencar i no podem dir-li a Willy Pirulas que mos canvie el turno.

    Només acabar d’escriure el post, el primer comentari “fem-la el divendres”, és que hi ha coses que clamen al cèl. Sembla escrit per un cínic.
    Ara escriu una parrafada ininteligible a vore que ens contes.

  7. paCo 6 Octubre 2009 a les 11:55

    Jo el dissabte a dinar de torrà no crec que puga anar, el divendres hem ve millor, PEEEERO, si pot anar més gent en dissabte, millor fer-la el dissabte.

    De totes formes el partit de futbet puc fer-lo divendres, dissabte o inclús dilluns per el matí (sempre que siga abans de dinar, clar).

    Bueno ahi teniu les meues disponibilitats, si finalment es fa el disabte faré per poder ser-hi.

    Aleeeee.

  8. Santi 6 Octubre 2009 a les 12:11

    Ximo tu relat i au que estàs molt nervos!!

    I si la fem diumenge?

  9. FRAN 6 Octubre 2009 a les 13:08

    Esque jo estic…

    Ximo, tranquil que no ho haurà llegit bé.
    Jo estaré de congrés eixes dades, si algu està per Barna que mho diga.

    passeu-ho be, que la penya ja no va molt.

  10. Valenciancho 6 Octubre 2009 a les 13:31

    Jo tinc bolos (els últims ja) les nits del 10 i 11, x tant, tpt el q feu fins dia 10 al migdia podré anar. Vale Ximo? Et pareix bé?jeje

    PD: S’obri el teló i apareix la tia Paca i se li rebenta una perilla en el cap. Com es diu la peli? El amperio contra Paca. peim!

  11. blasquet 6 Octubre 2009 a les 16:35

    ximo rei no havia llegit res… xo bueno feu-la quan cregau i ja esta ok? si puc vaig i sino no… mala pata ninguna aixina q relajat i no vaig a pedre temps escrivint parrafaes mai mes! ale rei disli al teu jefe q el done vacacions q estas nervioset i et fa falta…jaja!!

  12. Blasquimue 6 Octubre 2009 a les 17:17

    Xe perdona, tens raó. Se me n’ha anat la mà. Estic llegint-ho ara i sona fatal. Però estic dient de quedar el dissabte o un altre dia, i que el divendres feu el que vulgau, i de seguida llig “Fem la el divendres” i m’ha agafat la risa i tot. Estava buscant la càmera oculta. Era com en plan “M’agrada el plan pero tu no vingues”.
    Feu-la quan vulgau però fem algo este pont! Per cert, si algú busca habitació en Barcelona, que m’ho diga, que vaig a deixar-me el pis. Viuré en un poblet a vora mar com tito Andrés. Em compraré una red de pescar i una armònica, i ale, a vivir la vida.
    No sé si soporte una altra nit per BCN com la de dissabte passat.

  13. charles84 6 Octubre 2009 a les 18:59

    A mi em dona igual fer-la Divendres, Dissabte, Dumenge o Dilluns. No tinc res q fer. Per al futbet no conteu en mi q estic fotut del genoll.

  14. andres 6 Octubre 2009 a les 19:26

    conillets ja tinc ganes de baixar a la vall… però els plans per ací s’acumulen. aniré a passar el finde al picadero de carlos a vinaròs. per si algú pregunta, q no crec, aniré acompanyat d’una altre conill (conill hembra). l’altra setmana hi ha planificat un dissabte a portaventura (açò és primícia xq ximue encara no ho ha publicat, ximue no t’enfades. tampoc vaig a contar lo mal q t’ho vas passar dissabte xq ja ho has contat tu). per la nit ixirem per vila-seca o alrededores. aixina q a l’altre finde baixe sí o sí q ja tinc ganes de vore-vos. ale perduts disfruteu ara q podeu…

  15. johan 7 Octubre 2009 a les 12:14

    A mi em molaria jugar a futbet dissabte pel mati, que ja fa temps que no fem una d’aquestes coses.
    En mi conteu segur,ok? per a les torraes i demés històries no crec que estiga pressent, a més la boda del meu “primo” es la nit del dissabte, així pues….

    Vinga aneu afegint-se a el partit de les estrelles.

  16. roger 7 Octubre 2009 a les 13:55

    És que jo estic constipat

    jaja

    Ie algú se’n ve a l’Open de Tennis de València? Divendres 6 de novembre, pel matí, quarts de final. És eeen… com era… L’ÀGORAAAARL!! A vore si l’acaben.

  17. David 7 Octubre 2009 a les 13:56

    Hola xics!!! Jo no baixe al poble fins mitat novembre… Ahí tens això!! Pareix qeu estiga desterrat…

    Per cert estic escrivint el messatge les 3 de la vesprada, amb una ressaka que flipes i men tinc que anar ara ja a currar, i a ultima hora reunió amb la directiva i histories… No ho haguantaré!! m’HE ALÇAT POTANT!!! No vulldir res però no m’acarisc… I ara tota l vespra amb els xiuets: MOOKKKKK!!! MOOOKKK!!!!! SOll!!!! SII!!!!! Mare meua!!! La nit ‘andalusia amb els putos vins i les tapetes es una perició…

  18. monlleó 7 Octubre 2009 a les 13:59

    em fa mal la panxa de riure!!! fa un dia q no entre al blog i açò es la risa, alberto no et poses nervós que diu santi i relat! jajaja

    sancho encara estic plorant amb lacudit

    bo, jo estic amb albert, preferia ferla divendres però si hi ha més gent que baixe dissabte pues dissabte, igual tinc. Per cert, algú dels que no va a la boda fa algo per la nit?

    futbet… ja tinc ganes de rebentar alguna canella per ahí… a més dun…

    ximueeeeeeeeeeee, si no vaig jo a barcxelona no sho passeu bé, pero ni aproximarvos, sempre i quan no hi hagen subacus i canos q no del poble per ahí… ni negres q vullguen endurse una monlepunyà…

    a si, ximue tens raó, o ix ningú del cau, no aneu

    el que no té preu va ser dissabte passat pujar tot bufats carlitos i jo al saltamontes, als coxes de xoque, i a la casa del terror que mos feia més risa que altra cosa, pegantli al texo, i el que anava disfressat per ahí de home llop acaçantmos diguentnos que estiguerem quetets, i encara li pegaven més fort, jajajajaajajajaja

  19. monlleó 7 Octubre 2009 a les 14:02

    ie pac fes un xat comn el feisbuc tio que estavem escrivint roger, deivid, i jo al mateix temps, tio no tho curres ens maxote!!! saps que et dic, que si no vens a la torrà no passa res, passarem a per la teua escopeta de balins i au, a tu res tio, que damunt no penges les entrades de ferrando, ala!

  20. monlleó 7 Octubre 2009 a les 14:03

    i un corrector dortografia per a alberto també! vermú! ala!

  21. Pollimue 7 Octubre 2009 a les 14:55

    Paco fill meu, bonic i preciós, ¿Pots fer un “poll” i que la gent vote quan vol partit i quan vol torraeta?
    Rollo: Vota dia partit i Vota dia torraeta. Així sabrem també quanta penya en serem per jugar, perque si dos que saben “més o manco” que és un baló estan fora d’Ex-panya, no sé si en serem suficients.
    Ho faria jo, però a tu els camps per a clickar t’ixen més redonets.
    Buen muchacho.

  22. blasquet 7 Octubre 2009 a les 15:41

    monle lo d e nervioset anava x aximo rei no x ami…..
    altra coseta jo divendres curre fins les 14h aixina q si la feu disabte o diumenge millor x ami….jo dilluns ja treballe!!(xo feula quan cregau si no puc no vaig i yau….)
    altra cosa disabte encara no ho se xo supose q no currare..( x ara) si no currara magradaria anar a gandia de festeta x la nit!!!! qui s´apunta???!!!

  23. paCo 7 Octubre 2009 a les 22:37

    No crec que siga necesàri fer un poll, el futbet si no es disabte per el matí no hi haurà prou gent, així que el futbet ja està clar, dissabte per el matí (total s’ha de fer un post amb la convocatòria per al dissabte i que comente la gent que ha de anar…). Lo de la torrà també està prou clar, no? Hi ha dos tipos de gent, la que pot els dos dies (divendres o disabte) i la que sols pot el dissabte, coi, pues feu-la el dissabte.

    I si, dic FEU-LA, perque com dona igual si vaig o no, pues pase i no vaig, ala per simpàtics.

  24. monlleó 8 Octubre 2009 a les 03:02

    alberto jo segurament ixiré el dissabte q tb tinc ganes danar al grau

    dissabte de matí quedaria promte, alla les 9 estar jugant ja, a més per la calor, per si anem de torrà, que no sabem ni quants en som, igual en van 5 i au i ací estem barallantnos

  25. Pocavergonyimue 8 Octubre 2009 a les 07:41

    Jo no vos entenc…

    A vore, ja que Pac no té ganes. Ho faria jo però no sé més.
    Per favor, digueu qui pot anar a jugar a futbet el dissabte, i qui pot fer torraeta dissabte. Perque sembla que divendres encara serem menys gent. Com sempre, qui no ho tinga clar, que si sí, que si no, que no s’apunte a res.

    Copieu la llista i apunteu-se a continuació. A vore si això funciona. Ye i si no que vos donen a tots, ens quedem en casa i ens estalviem els diners que a ningú li ve bé gastar-se’ls.

    Futbet: Ximo
    Torraeta: Ximo

  26. johan 8 Octubre 2009 a les 07:53

    jo a futbet vaig segur!!!

  27. johan 8 Octubre 2009 a les 07:54

    A la torrada no, que estic gros.

  28. rafa1985 8 Octubre 2009 a les 09:03

    Futbet segur…..si som prou evidentment, en xeraco o en tavernes??vote per xeraco esta prou millor…

  29. Valenciancho 8 Octubre 2009 a les 11:11

    Jo futbet tb vaig, a la torrà no ho sé cert xq no sé a kina hora isc cap a Múrcia. I x als q estem divendres, a kina hora anem a Simat?

    Futbet: Ximo, Joan, Rafa, Monle, jo…

    Torrà: ximo en sa casa

  30. monlleó 8 Octubre 2009 a les 11:30

    Futbet: Ximo, rafa, joan, monlle, sancho
    Torraeta: Ximo, monlle

  31. johan 8 Octubre 2009 a les 11:52

    ja som 5 valents per anar a jugar a futbet, si no hi han més propostes per jugar a futbet , li ho podriem dir a mulet (alies “uelet”) i a pepelu (alies “uapelu”) així que li ho diguen als seus amics per que vinguen. Que trobeu…?

  32. STV91 8 Octubre 2009 a les 11:52

    YEEEEEEEEE, PERROS CONTEU EN MI X A JUAR A FUTBET, I JA ERA ORA Q ORGANIZAREU UN PARTIDET, JA ME DIREU ORA I LLOC

  33. johan 8 Octubre 2009 a les 11:56

    Futbet: un mellat (Ximo), un ciclat (Monlle), un que es toca la trompeta (Sanchet), un lemur (Rafa), un que passava per ací (Esteve) i un sindrome de down (Joan).

    Ja som 6 !!!

  34. charles84 8 Octubre 2009 a les 13:42

    Torraeta: Ximo, monlle, Charles.
    Futbet: Estic lesionat del genoll.

  35. johan 9 Octubre 2009 a les 12:11

    Ok ,pues li ho dire a mulet & Co.
    Com quedem finalment ? xeraco, taverens o la platja ? Hora? En principi, i a falta de la vostra super visió, ens veiem baix de casa Joe a les 9:00h demà,ok?
    I nem a la platja de xeraco o la del poble.
    Avise jo a estos i que em diguen quans en son.

  36. johan 9 Octubre 2009 a les 13:12

    Mulet ja esta avisat, ja en som 7 segurs!!!

  37. Valenciancho 9 Octubre 2009 a les 13:54

    Benavent m’ha dit q tb ve. Ja en som 8 mínim…

  38. STV91 9 Octubre 2009 a les 14:40

    YEEEEEEEE, A QUINA ORA QDEM DEMA XA JUAR?????
    Y AON????

  39. johan 9 Octubre 2009 a les 14:54

    tAçò es només per a Esteve: vols llegir el que he escrit rei bonico??
    a les 9 baix de casa josep. Sigau puntuals

  40. STV91 9 Octubre 2009 a les 14:56

    OK, SI FAIG TARD ME TOQUEU Q JO VISC EN EL PRIMER, JAJAJA

  41. rafa 9 Octubre 2009 a les 17:26

    Miguel el concejal ma dit que tambe vindra, de moment som 9 cre. Soles ens en falta 1 valent que vullga acabar en el genoll rebentat!!

  42. rafa 9 Octubre 2009 a les 17:28

    Ximo, Mulet, Joan, Benavent, Miguel, C.Monle, Esteve, C.Sancho i Rafa, ma deixat a algu???

  43. blasquet 9 Octubre 2009 a les 20:25

    I EL TEMA TORRA ES FA DIUMENGE??? XQ JO SI ES DIUMENGE SI Q PUC NAR EN UN PRINCIPI.. SI NO EM FAN ANAR A CURRAR…. IA IXINA ELS Q ANEU D E BODA TB PODEU VINDRE…NO??? BE JA DIEU ALGO…..

  44. johan 9 Octubre 2009 a les 23:32

    Molt be, demavindran 2 amb mulet. en serem 10 o 11 , però ens apanyarem,no?
    Fins dema

  45. blasquet 10 Octubre 2009 a les 11:06

    hui dissabte ales 1230 h en el mercadona x comprar i nar de torra!!!

  46. PAuLa 10 Octubre 2009 a les 11:57

    No puc anar! passeu-ho b!!jeje! a la nit si algu no va d boda i eixiu conteu amb mi! muaks!

Deixa un comentari

