Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Pero aquí todos somos amigos, chico…

Bones bitches and gentlemen

¿Com anem? ¿Bé? “Això és bo pa’ls ulls”

Fa dos dies vaig parlar amb Lo Monle, i este dissabte 24 anem a fer-ho tot pols per Tavernes i/o Gandia. Lo Blasco també s’apunta. No he parlat amb ell però ho sé. Ja faig com ell. No sé si Lo Ferrando també tindrà el dia lliure com la setmana passada, però és igual, tenim a l’altre Ferrando que també baixa este finde. I els demés què? Ixireu de casa encara que siga per fer un soparet a l’Estació i fer unes birretes al Venus? Vinga va xè, que baixe i tinc ganes de vore-vos el pèl.  “-Es que jo tinc curset de…-”. Osti tú quin desespero!  Proposar un futbet per dissabte de matí igual és demanar massa. ¿Com ho tenim això?

Canviant diametralment de tema (sempre he tingut ganes de dir això), la setmana que ve, el cap de setmana del dissabte 31 d’Octubre, nit de Tot Sants o Halloween, Andresín pujarà a Peimplona. Johan s’ho estava rumiant. Si algú com ells s’anima a passar el finde ací, em compromet a comprar una poalà com Deu mana i portar-vos a vore coses més enllà dels San Fermins. Alguns s’ho van passar molt bé estos San Fermins. Oleeé!

He descobert una cooperativa on les botelles de Brugal valen 10€, les de Chivas valen 17 (al Mercadona valen 23)! La discoteca Marengo està plena de dones (doy fe), encara que no sé si és bo que escriga estes coses per a que no s’ofenga ningú. Una tiarrones!! Mecaguen la puta misèria!! D’estes pijes de l’Opus Dei (i meu) més guarrones que l’ostia!!

Els que pugau pujar, esforceu-se, serà un cap de setmana diferent, i voreu món ara que sou jovenets i fresquets amb les mamelles operades…¿? A ma casa hi ha llits per a tots. Si veniu amb cotxe amb 5 horetes esteu ací i per l’autopista A-23, (autopista Mudéjar) és gratis.

Pacmen! He formatejat el portátil! Ara va tot lijat. ¿Com pot ser això? Els jocs m’anaven a peu, tenia un munt de programes instalats. Ara el NFS Undercover va tot follat. Nyiaaau! Formatejar-lo no és fácil si no t’ho diuen. Els que tingau un portátil Acer, s’ha de prémer ALT+F10 quan arranca. Si proveu amb una altra combinació acabareu en un menú diferent i no es podrà formatejar, només restaurar. ¿Com poden ser tan cabrons? Veus Pac, ja saps una cosa més. Bueno, fins ací la frikada d’avui.

 Curiositats:

  • Es impossible estornudar amb els ulls oberts.
  • La muntanya de les Creus té una altura de 542 m
  • Berlusconi té 73 anys!!!
  • No es pot estar molt de temps mirant directament al Sol.

 L’oferta pamplonica es fa extensible a tots els que ho llegeixquen.

Anuncis

43 responses to “Pero aquí todos somos amigos, chico…

  1. blasquet 21 Octubre 2009 a les 15:09

    Pues si ximarro!! jo si q isc i vaiga Cocoloco!!!! jajaja. Xq erntre daltres coses soc jo elq ue li va tocar al monle x a q contara en mi cabe i que heu posara al blog x a q ue quan me s gent sapunte millot ok???’ el ferrando major i tu ja veniu… de luxe!!!! xo ara falta el ferrando menudet….(eixe que em toca a les 3 del mati quan va tot bufat.. jajaja)!!!
    I la resta animeuse, benavents simbanchets santis, etc…..

  2. paCo 21 Octubre 2009 a les 16:00

    vaiga vaiga, mmmm, interesant…

  3. monlleó 21 Octubre 2009 a les 16:14

    ieeeeee!!!! a mi em fa el futbet ja q lultim viatge em vaig quedar amb les ganes danar, qui més pot vindre?

    dissabte passat vaig anar a cocoloco mano a mano amb el mañano, no se ni com em va acabar la nit amb la bufa q portava, sadormia dret al final i tot, animalet…

    jo tinc ganes de lio, com no pa variar, el poble està tot mort, es depriment i tagarra un baixó de por, el grau pues en la seua linia, voleu vore altres coses? valencia tal volta?

  4. blasquet 21 Octubre 2009 a les 16:40

    ei monle jo este disabte preferisc gandia i cocoloco q valenci a la veritat……
    respecte al futbet conteu en mi x jugar ok???’ a quina hora q dem?? podiem anar a jugar un partidet i despres d e esmorzaret o al reves no??? q dieu?? jaja

  5. monlleó 21 Octubre 2009 a les 19:11

    era una opció, jo quedaria prompte per al futbet, i sopar al bar lestació que el dissabte passat casi mos tiren

  6. STV91 21 Octubre 2009 a les 19:20

    YEEEEEEEE, CONTEU EN MI X AL FUTBET, SI ES X EL MATI MIYOR

  7. johan 21 Octubre 2009 a les 22:58

    X el futbet estic disponible….lo de la nit ya se vera….

  8. ximo 22 Octubre 2009 a les 07:30

    Increible, heu comentat coses resferents al post. Estic molt content. Lo normal és que hi hagen comentaris sobre altres coses.
    Bé de moment, per al futbet som:
    Monle, Blasco, Steve, Ximo, Johan, Andres…aviseu a Mulet, Pepelu, Ripi si us plau.
    ¿Quedem a les 10 baix de ma casa que es pot aparcar? Sempre dic el mateix per tal de no moure el cul.
    A mi ixir per VLC em faria ilu, que ja fa temps que no hi vaig, però si voleu Grau, pues res.

  9. rafa 22 Octubre 2009 a les 07:50

    jo futebol sip

  10. ximo 22 Octubre 2009 a les 10:23

    Hola a tots, especialment a Andrew. M’he enterat que el proper 7 de Novembre a Pamplona monten la Carpa. És la festa de benvinguda de la uni, Com em veuen amb les dents llargues, em diuen que està ple d’universitaries i que la penya la lia molt eixe finde. No sé si ja has comprat el bitllet ja o que, però es pot mirar canviar el cap de setmana de Tot Sants pel del 7 de Novembre. I si ja l’has comprat no passa res.
    Bueno, este missatge va per a tots. Festa Universitaria Pamplonica el 7 de Novembre. Ja està dit.

    Ja som 7 pal futebol. Monle, Blasco, Esteve, Ximo, Johan, Andres, Rafa

  11. Sancho 22 Octubre 2009 a les 11:27

    Jo sí que vaig al futbet! X a la nit no sé si aniré al sopar xq segurament es fa un sopar de trotamúsicos, així q… I no podré anar al grau, kina llàstima!!!!!!

  12. undress 22 Octubre 2009 a les 12:15

    encara no he comprat el bitllet, xo demà en arribar al poble ho faig amb l’internete de carlos. és definitiu… 7 de novembre pamplona! i ara pues… què fem el finde de tot sants?? quan anem a portaventura?? si tardem molt en anar se’ns caducarà l’entrada, voleu q anem per tot sants q estarà a rebentar de gent (i per extensió de fèmines tb)??

  13. Flank3r 22 Octubre 2009 a les 12:22

    Molt de caxondeo veig per aci eh… la capçalera nova ja és per a clamar al cel jajajaja
    A vore quan ve una delegació conillera, que per lo que he anat contant a les ties d´aci us esperen amb les cames obertes, digooo amb els braços Weno mireuse una opció que m´han dit que està bé de preu, que és vol fins a Londres i després directe fins Ljubljana.

    Ale titos no desfasseu massa

  14. ximo 22 Octubre 2009 a les 12:51

    Per parts,

    El cap de setmana de Tot Sants podem ixir per Sitges (per exemple) i ja el següent vindre a Peimplona amb la festorra universitària.
    Lo de Port Aventura el dia Halloween ho veig malament perque anem a pujar a atraccions bàsicament, no anem a tirar fitxes fent dos hores de cua per pujar al Tutuki Splash. Jo em posaré tot nerviós i començaré a cagar-me en la mare que ho ha parit tot (lo típic).
    Podem anar el 14 de Novembre a Port Aventura. Pense jo. S’accepten idees.

    Després el tema futbet. Ja som 8.
    Andres, Rafa, Sancho, Monle, Esteve, Ximo, Blasquet, Johan. A les 10 baix de ma casa.
    No sé qui va avisar a Mulet, Pepelu, Miguel l’altra vegada. Igual va ser Rafa. Els ho pots dir de nou?
    Benavent està viu? O té una fractura interna de canya de saxo? Lo Ferrando junior està pal retiro mal de l’esquena, o el turmell, o Déu sap qué.
    I Santi? I Frank? I Daviz? I Enjuto?

    Lo d’anar a vore Steven Newhouse (Casanova) no sé com està. Tinc festa del 3 al 8 de Desembre (ambdós inclosos) perquè és festa a Navarra. Però l’economia està mal i estic estalviant per primera vegada en tres anys, Així que potser em quede a casa que ja em toca. Sempre pegant bacs.

  15. monlleó 22 Octubre 2009 a les 16:22

    osti que bona la capçalera, el millor de tot la cara dhector

    es normal que la pantalla vaja canviantme de color? es fa groga, després blanca, i després un to intermig, de q serà això?

    si vos dic de q he de fer una prova de treball el dilluns no us ho cregueu, encara no sé ni com he dit q si, a vorem q ix dahí

    torne a dir que valencia no es mala opció pa ixir dissabte

  16. andres 22 Octubre 2009 a les 16:28

    xe xe xe demà ja estem ahi!!!!!!!

  17. ximo 22 Octubre 2009 a les 16:36

    València! València! Eh Eh! Séquito séquito!

    ¿Demà per la nit a la Tasca? I després a la 1:00 al cine a vore “Malditos Bastardos”, això sí que seria un cap de setmana Full Brines! Oléee!

    Eh Eh! Séquito séquito!

  18. blasquet 22 Octubre 2009 a les 17:18

    xiquets finalemnt eld isabte curre i no podre asistir al futbet!! xoa la nit si q vaiga l soparet i festa x gandia arebentarho tot!!!! q monle i hector estan guanyantme masa punts al ranking de festerets….jajajaj

  19. Flank3r 22 Octubre 2009 a les 17:22

    Ximue no la veges… t´estalviaras un plor. És súmament pèsima i lenta… xo lenta lenta eh!! + que el cavall del malo!!

    Monle, si et fa eixes coses el monitor és que està avisante de que no li queda massa de vida. Axina que no et sorprenga que un dia es quede en gris i no es veja rés.

    Aleee no es canseu

  20. Charles 22 Octubre 2009 a les 20:14

    Esa penya del moco!!! Ja q Fisent esta desaparegut, ho tinc q dir jo! Jejeje! Anem a vore, jo fa Dissabtes q ho renbente tot!! Tinc vergonya d’anar al bar l’estació!! Dissabte passat la vaig liar molt!! Vaig rebentar un got i despres juant al truc la gent estava alusinant en mi… Jajajja! Jo al grau no anire xq el Monle, semana pasada ja vam cumplir per allí i crec q el peix esta venut! Ho varem rebentar tot el MOnle i jo! El Dumenge en fea mal la orella, alguna em degue pegar un mos o algo! Per allí la penya va molt!! Jo opte per anar a Valencia i quedarmos en casa Sanxo i rebentarli el piset (q per cert, en deu 7 euros i mig de la beguda de la semana pasada). Monle, la botella de brugal crec q esta al teu cotxe, aguardala i no te la xasques. Q vas molt! Q be mou vam passar semana passà a Cocoloco!!! I al pufetos i tot! Eres l’amo!!Anaves molt cabroooo!!! Eres el rei per allí!! El tio coneixia a totes les caxorres de Cocoloco!! Totes saludantlo!!! Mae Deu!! Pues això, q molaria sopar a Valencia algun baret i ixir per alli a vore com esta el percal!! Q l’asunt per Gandia ja mel conec massa i no nia res a fer!! Ja vou dic jo!
    Per al futbet, seguixc lesionat. Ho senc.

  21. FRAN 22 Octubre 2009 a les 20:48

    Quina capçalera més currada, mola molt el planning del cap de setmana, jo el divendres segurament si másome per la tasca pero a sopar no crec. El dissabte com de costum estare a un curs fora, (que raro).

    carlos ja has anat al fisio, he vist a Juan el del bar lestacio, i mha dit que estasmolt loco i has de comprar-li un got nou

  22. johan 22 Octubre 2009 a les 21:11

    Per al partit, conteu am mi i bernardo. Com albertoa s’ha donat de baixa doncs continuem sent 8. Li ho dire a mulet i uapelu. Aixi serem 10 justos. Altra cosa, propose quedar en casa ximo pero a les 9, les 10 es hora de rics i no pillarem pista ni en xeraco ni en la republica democratica del congo.
    He dicho
    A les 9 en casa Ximo

  23. PAuLa 22 Octubre 2009 a les 21:39

    HOlaaaaaaaa fa un munto q no vos vec! com va tot? bueno j encara tic fent l’aquafitness, cada dia ens apreten més, i acabe rendida! xo aquest finde és suma la boda de Pilar…una altra q s’ens cassà! així q ste disbt si neu fora no ens vorem! si decidiu qdar-vos xl poble…igual force la maquina i apareixc x la bombo! bueno xiquets/xiquetes espere q tot vaja DPM!!! Avore si l’atre disbt q avab tot ens vegem d festival!jeje!

    Bueno men vg al llitet q dmà toca nar a treballar i m’espera un dia llarguet!

    ALe a disfutar d la vidaaaaa! petonsss

  24. Sancho 23 Octubre 2009 a les 02:16

    Ieee penyaaa!Ara arribem a casa Margalidue i jo. Hem vist a Sva-ters i Macaco (x cert, xa mi millor Sva-ters) i ara a “momir”. Demà fan la festa de benvinguda de la UJI; sí, on Mañano estava no sé quants anys. Token Lax’n’busto, Delinqüentes i los despistaos. Jo no crec q puga anar xq acabem a les 9’30 de treballar en beni i això s’acabarà prompte. X al dissabte x la nit, preferisc València q el grau. En ma casa es podrien kedar 2 com a molt. Q fem? I si no, jo em puc kedar pel poble…Ale aneu x l’ombra….

  25. ximo 23 Octubre 2009 a les 07:19

    A vore, no és per anar en contra d’Alberto, que pareix que està començant a ser costum, però veig que hi ha prou gent interessada en anar a València. Jo ho torne a dir. Per mi sí. Gandia ho tenim molt vist.
    Sancho ja s’ha apressurat a parar-mos un poc diguent en sa casa només en caben dos…no passa res. Jo em puc quedar en casa de la meua germana. No sé si hi ha cases d’Andrés soltes per ahi o que.
    Després, la festa de la UJI, que mític! Fa 2 anys que no vaig. Sempre que hem anat l’hem liat molt, sobretot l’últim any amb el Roger i el Xesco. A les 8 passe per Castelló amb el cotxe. Igual et truque Sancho a vore com està el percal. Si no, a la Tasca a Sopar a les 22:00.

    Futbet, jo deia quedar a les 10 perque almenys a Pamplona ja no fa tanta calor, però si voleu a les 9, doncs a les 9, però este Andrés és molt funcionari i no sé si s’alçarà. Per la nit a l’Estació, però si surtim pel poble/Gandia sino, no té sentit. Molaria sopar al Piazza di Roma que hi ha prop de Blasco Ibàñez, tot elegant ell. No és car. Crec que ja hem anat més vegades.
    Frank surtiràs per la nit? Pac perque no ve a Lo Futbet?
    Sancho vindrà al final o no? Desperteu osti!

  26. blasquet 23 Octubre 2009 a les 08:27

    be ximet, la veritat q vaig animar a tots x eixir x gandia incluit el cabe xq es lunic cap de setmana q ixire fins a finals de desembre…… xq tinc examens curro i treballs d ela uni.. xo bueno no pasa res.. si aneu a valencia hem quedare en casa tot amargat i ja esta( a demes en valencia els dijousos si xo els disabte s mai meu he pasat masa be la veritat…)xq la majoria guanya…. el que si q vull es q meu digau pronte….

  27. monlleó 23 Octubre 2009 a les 09:15

    home alberto, no es per tocarte els ous, pero a mi mapetix més anar a valència, ho vaig dir el primer, ja has sentit al mañano, més de lo mateix, i a tu et dona lo mateix anar a valencia que anar a gandia, no tens pq quedarte amargat a casa

    ximue el piazza es eixe que et sobra mitja pizza de lo gran q es?

    johan estic amb tu, a les 9 DEL MATI, a mi q em toque algú quan esteu arribant ací

    ie, este hector està allà prendre pel cul i pareix q estiga per ací, només falta q diga q el dissabte contem amb ell,que no sascape ninguna hector!

  28. blasquet 23 Octubre 2009 a les 09:24

    monlleo no em dona igual sino no diria res i aniria….jo treballe dissabte i diumenege i a gandia si puc anar xo a valencia ni de conya…. xo bueno el q decidiu ben fet!!! feu el q vullgau i si puc a nire i sino pues res….. ens veiem a lestiu q ve tios !!! inga dew paseuho be!!aleeee

  29. Sancho 23 Octubre 2009 a les 09:24

    Ximueeee! Lo de dormir ací ho he dit xq no cabran molts més xq el pis no és molt gran, xò si voleu gitar-se en terra…X cert, no sé si podrem anar a la festa de la UJI i dissabte pel matí a les 9 estar x al partidet, no?
    Altre tema és si anem a Valenci (com dirien x Mallorca) x on ixim, xq tb m’ho veig vindre caballero…

  30. blasquet 23 Octubre 2009 a les 09:34

    bueno xiquets paseuseu d e puta mare x valencia!!!!! ens veiem a pascua o nitvella!!! dew reis!!!!

  31. ximo 23 Octubre 2009 a les 10:32

    A vore reis,

    Blasquet, carinyo meu, no sigues així. ¿De veres que no ixes si no anem per Gandia? Sempre estem igual, tinc la sensació d’haver fet esta explicació més d’una vegada. Si anem tots on siga ens ho passarem bé segur. Que més dona Gandia que VLC. Va xicon, fes un esforç i vine-te’n, que els treballs i els exàmens els has de fer igual, ixques per Gandia o per VLC. ¿O si ixes per Gandia te’n convaliden alguna? De tota manera, si avui vas a la Tasca ho podem parlar.

    Lo de la pizza gegant és de veres, però hi ha més coses: pasta, carn, amanides…a mi m’agrada molt. És el mateix lloc on vam anar quan ixirem este estiu per VLC Sancho, tu i jo. Eixe dia en que es vau fer tan amics. Peim! És el mateix lloc però un altre restaurant que hi ha prop de Blasco Ibáñez. I si no, anem a un altre lloc. Jo en conec molts que estan de puta mare. El Xingú en el carrer Guardia Civil està molt bé. I després podriem anar al café de les llums a fer-mos un cubateta glamourós sentats en sofàs de pell, escoltant música jazz…Oh quanta fantasia tinc!
    Lo de ixir ja ho veig difícil, vosaltres no sou molt tolerants en lo d’anar a un lloc o a un altre i no tinc ganes de lios de nou. Podem anar primer a un lloc i després a una disco que ens agrade més o menys a tots. Va tio, que baixe un dissabte, poseu un poc de la vostra part. De tota manera comprarem poalaeta que no falte.

    Sancho, ja sé que no vols que et rebentem el niu d’amor, ho entenem, anirem a dormir a la bien pagà i au. Per cert, si t’animes a anar esta nit a Castelló, jo et trucaré a les 7 quan estiga per Tarragona a vore que fem. De tota manera, compteu amb mi per al futbet, si he dit que vaig, és que vaig. I si fem una Quiniela? ¿No recuperarem eixa costum on anàvem a esmorzar els 4 de sempre, i a tirar la Quiniela, els 4 de sempre? Xè, què bonic era allò, tu!

  32. blasquet 23 Octubre 2009 a les 11:28

    Ximarro carinyet meu…no em convaliden cap treball si vaig a gandia o a vlc de festa…. xo jo curre el dissabte fins les 22 h i si em canvie dutxe i vaig cap a valencia ja no arrive a masa bon hora no creus???….. i a l´endema a les 12 he d´estar dinant xq soc un pringao i torne a trebatllar…. ho entens xq volia anar a gandia??
    De totes maneres vull q feu el que vullgau, no vull que parega q em cabreje ni res x l´ estil xq no es fa el q jo vull xq no es aixina!!

    Jo he donat la meua opinio de el q puc fer… a la majoria li agrada mes valencia . doncs aneu alli paseuseu be i ja esta!! i tots tan amics i ja eixire quan puga en vosaltres ok??
    vos pareix raonable la meua proposta??

    Inga dew a tots i espere que a la proxima festa puga anar i vorens la cara…. que a alguns ni vos coneixere… jajaja

  33. STV91 23 Octubre 2009 a les 12:45

    YEEEEEEEEEEE, AL FINAL CUANTS SOM X A JUAR I QUI??? A LES 9 MIYOR Q LES 10, XO ME DONA IGUAL I X CERT SIGUEU PUNTUALS X ANAR A JUAR, JAJAJAJA

  34. ximo 23 Octubre 2009 a les 13:17

    Sancho lee a continuación:

    20.00h.- ACTUACIÓ DEL GRUP MUSICAL “LAX’N’ BUSTO”
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    21.30h.- SOPAR: TRUITA DE CREÏLLA
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    21:30h.- CAPOEIRA NAGO
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    22.00.- ACTUACIÓ DEL GRUP MUSICAL “LA PULQUERÍA”
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    23.30.- CAPOEIRA NAGO
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    24:00h.- GRAN ACTUACIÓ DEL GRUP “DESPISTAOS”
    Lloc: Recinte de Fires i Mercats
    01:30.- ACTUACIÓ DE “Dj Miquel Serrano i Vicent Vidal Dj”
    Lloc: Recintes de Fires i Mercats

    Quan ho lliges, truca’m i dis-me que fem. Andrés tu que dius?

  35. johan 23 Octubre 2009 a les 14:57

    Andres, Rafa, Sancho, Monle, Esteve, Ximo, Bernardo, Johan,i mulet i pepelu xa jugar a futbet. Espere q no falte ningu xq en som 10 justos. A les 9 definitivament en casa Ximito. Aneu x l’ombra q les merdes al sol es posen seques

  36. monlleó 23 Octubre 2009 a les 15:16

    ximo no vingues fent la mà que ja em contat amb tu i sanxo per al futbet

    a les 9 baix de ca ximue, a mi toqueume quan ixcau dalli

    jo segurament aniré a cocoloco pq a valencia no ens decidirem aon anar i ximo i andrés no em seguixen el ritme

  37. Flank3r 23 Octubre 2009 a les 15:54

    ie perduts!! a que no sabeu a qui em vaig trobar de festa anit per aci??….

    AL tito ALEX!!! qué fort xé!!!!! algú m´enganxa per darrere i jo que anava a girarme en plan amenaçant agarre i me´l veig allí, imagineusse la meua cara…

    “Es la grandeza de la Erasmus Experience”

    Per cert, aneu canviant el marcador que anem pel set en blanc, i tinc tot el cap de setmana l´habitació per a mi soletes que el polonés se n´ha anat de viatge a Bosnia… yujuuuuu!!!

    NO feu maldats reis
    see u

  38. johan 23 Octubre 2009 a les 21:39

    Bonicos meus. Problemes d’ultima hora, mulet i pepelu no vindran. conegueu mes gent que puga vindre, nomes ens falten 2.tios feu algo….
    no se si Paco pot, o Joe o qui vullga.
    Aneu dient noves posibilitats.

  39. blasquet 23 Octubre 2009 a les 21:47

    xiquets si no ho he e ntens mal… x ara si anarem a gandia seriem monle cabe jo… i qui mes’??? a quina hora x sopar al bar lestacio???? ja vos tocare x el mati dema i vos ho preguntare ok???
    adeua tots….. em pensava q no vos voria fins desembre… i encar tindre sort….!!jajaja

  40. johan 23 Octubre 2009 a les 22:25

    hey q nomes som 8 per al futbet !!!!
    q fem??

  41. rafa 23 Octubre 2009 a les 23:39

    que fem???dema anar i anarmon els 8 a esmorçar….

  42. monlleó 24 Octubre 2009 a les 10:55

    a les 22.30 al bar lestacio per si algú no sha enterat, si algú vol condumio q li toke a botellimue

  43. rafa 24 Octubre 2009 a les 12:53

    si a algu li apetix anar abans a vore el futbol (sevilla – depor) que ho diga. Per cert sanchet (i els que sigen anti Unai) llegiu este article, [http://www.levante-emv.com/deportes/2009/10/24/macho-seguro-j-v-aleixandre/644448.html] esta prou curios. Bo xics, un abraç!

Deixa un comentari

