Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

¿Que fem a cap d’any?

20061204201505-fin-anoNo crec que faça falta dir res mes, sols preguntar quin plan portaveu cadascu de vosaltres pera cap d’any??? Viatge???Sala de Festes??Hivernar??Possar una bomba en asfaltos chova???Aneu per l’hombra….

Anuncis

7 responses to “¿Que fem a cap d’any?

  1. ximo 3 Novembre 2009 a les 12:56

    Hola xicons i xicones,

    Durant l’ultim cap de setmana per Montpellier (ja està fardant) vam estar comentant Andresín i jo el tema cap d’any.
    Tot i que l’any passat va estar prou bé, crec que gastaré l’unic “cartucho” el dia 31 en anar a algo semblant al que van anar Fisent i Carlitros l’any passat, a que mos llepen el coll. Ye relajat!
    Crec que enguany ja he cumplit el meu cupo de Km per Expanya i tinc ganes de passar temps a casa amb la family. Inclús el pont de 6 dies que tinc a desembre, no aniré a vore Steven.
    Els que teniu pessebre és normal que vulgau viatjar i anar amb la parella, però els altres que ens hem de buscar el sopar ho tenim malament si a les 2 ens anem a casa el dia cap d’any. Mort, que estàs mort!
    Bueno, que ixiré 31 per VLC i punto, i si no en casa mirant Indiana Jones + El caballero oscuro, que igual de feliç em farà…O més!

  2. Santi 3 Novembre 2009 a les 13:03

    Ala ala, que desbaratat estàs

  3. ximo 3 Novembre 2009 a les 13:35

    Xe, que tampoc he dit res. I tu que faràs Santiago? Ja has pensat algo?

  4. johan 3 Novembre 2009 a les 13:39

    Canviant de terç, per al partit nomes son , per ara, jo i Sancho.
    Algu mes??

  5. johan 3 Novembre 2009 a les 14:02

    Per cert, per a cap d’any jo estic obert a qualsevol possibilitat.

    (va apunteu-se al partidet)

  6. FRAN 3 Novembre 2009 a les 15:00

    Jo i el meu pessebre ens agradaria anar fora, on siga pero alguns dies fora. ( bé siga per la península o europa)

    El meu cas es el contrari que Ximo, habitualment estic pel poble, i vull llargar-me uns dies per deixar a la meua familia descansar. ( sino em tiraran de casa)

    a vore si anem posant algun desti o idees

  7. sisco 4 Novembre 2009 a les 16:49

    Jo ho decidiré a última hora…a saber…m’agobia cap d’any!!!

Deixa un comentari

