Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Pont de la Imma-culada

Ie conills, què fem este pont? Això ja està ahí i encara no hem aclarit res. Podem fer torraeta, partidet, ixir de festa…(lo bàsic vamos) o fer més cosetes, xò aneu comentant ja.

Anuncis

30 responses to “Pont de la Imma-culada

  1. blasquet 26 Novembre 2009 a les 14:13

    xiquets jo el diluns aniria de torraeta a la caseta d el charles no?? si ell vol clar…. i abans un partidet a futbet….
    aneu dient algo ok???

  2. monlleó 26 Novembre 2009 a les 18:34

    per al dia 5 parlaré amb el roger i el charles a vore si fem laniversari per la nit

    jo futbet i torrà tot junt ho veig inviable, a més no ho hem fet mai crec, mola lo de la torrà

  3. blasquet 26 Novembre 2009 a les 22:06

    ok tios el dia 5 celebrem el vostre aniversari i el 7 torraeta… estaria be…

  4. Sancho 26 Novembre 2009 a les 22:53

    El 7 mañano no té festa, ell treballa

  5. blasquet 26 Novembre 2009 a les 23:21

    pues fem la torraeta quan vullgau!! jo crec q puc qualsevol dia….xq si treballe es d e mati i acabe ales 2 del migdia!!

  6. paCo 27 Novembre 2009 a les 18:15

    Jo el disabte dia 5 no puc fer futbets ni torradetes ni res per el estil. Hem fan les proves del cor i tinc que estar tot el dia ple de cables per el cos, i com a que no m’apetix fer el Robocop.

  7. Charles 27 Novembre 2009 a les 20:14

    La torraeta de luxe! Xò jo Dilluns curre com be a dit Sancho. Per al futbet seguisc lesionat. Pac q no siga res fill.

  8. Lo mue 27 Novembre 2009 a les 20:58

    Jo estaré des del 4 al 8. Lliure per a tot el que vulgau. Que ganes d’estar en ma casa! M’he copiat un munt de pinícules! Sancho rei, quan em tornaràs les meues?
    El ha de ser full-equip perque és l’únic que poder tots. Sí que hem fet futbet-esmorzar-torraeta, fa poc inclús.

    Pac bonico, que vagi bé. Conta coses si pots.

  9. Sancho 27 Novembre 2009 a les 21:22

    El ha de ser full-equip perque és l’únic que poder tots”. XImo rei, estàs escrivint dsd ca Alberto?
    Jo m’apunte a torraeta, partidet i el q vinga, i el germà de Marga tb

  10. Sancho 30 Novembre 2009 a les 23:53

    A vore xics, q esteu desapareguts ja. Podríem fer partidet este dissabte, i la torraeta eixe dia, diumenge, o dimart xq el dilluns el senor Mañano alias “6mesets, 2 setmanes i 27 segons enamorat de tu” no pot xq treballa. Xò millor seria q la férem dissabte o diumenge. Va aneu dient algo q és este cap de setmana ja!

  11. Barcelonimue 2.0 1 Desembre 2009 a les 08:33

    “6mesets, 2 setmanes i 27 segons enamorat de tu”
    ¿Això és de veres?

  12. flank3r 1 Desembre 2009 a les 13:53

    I tant que és cert… a mi se m´obri una úlcera d´estòmac cada volta que entre al tuenti i ho lleixc.

  13. PAuLa 3 Desembre 2009 a les 12:16

    Quin dia és per fi la torra? jo si és disbt no puc q tinc Aqua, i el dilluns curre! si és diumenge perfecte, i dimarts tb!

  14. blasquet 3 Desembre 2009 a les 13:04

    BUENO JEFASO POSEU QUAN ES LA TORRAETA… JOLUNIC DIA Q NO PUC ES DIUMENGE DE VESPRADA XQ CURRE LA RESTA SI….
    AU XIQUETS EN S VEIEM AL BARLESTACIO EL DISBATE I A MONTARLA… JAJAJA

  15. FRAN 3 Desembre 2009 a les 14:54

    el diumenge TORRA

  16. monlleó 3 Desembre 2009 a les 19:28

    home, diumenge mercawoman està tancat, i el pont es llarg, no fa falta cremar tots els cartuxos en un dia, el dimarts estaria bé si comprem el dia abans o si obri eixe dia

  17. Sancho 3 Desembre 2009 a les 21:55

    El dimarts passa q la gent q se n’haja d’anar a estudiar o treballar a altres ciutats eixe dia li vindrà malament. Jo x mi preferisc dissabte i així ho tenim completet…

  18. monlleó 4 Desembre 2009 a les 08:36

    aleshores som 4 i au? sancho, ximo, charles, i jo, i damunt sense baló

    per cert encara no mheu dit la gent q ve a sopar cert, sancho, marga, benavent, andrés, rosa, sabem algo del terre?

  19. blasquet 4 Desembre 2009 a les 09:23

    EI MONLE EL TERRE CREC Q TREBALLA DE NIT XO JA TEU DIRE……. JO X MI LA TORRA QUALSEVOL DIA MENYS DIUMENGE…. JO VAIG SEGURA L SOPARET I FESTETA……!! DESPRES BOMBO O GANDI A EL Q VULLGAU XQ AIXO NO SIMPROVISA NO XIMUE??? JAJAJAJA

  20. fran 4 Desembre 2009 a les 11:24

    CARMEN I JO anem al sopar. Respecte a la torra quan vullgueu

  21. Sancho 4 Desembre 2009 a les 12:58

    Per al partidet som: Monle, Ximo, Mañano (i Andrés?), Sebastià, Santiago,…jo crec q sí q es podrà fer, xq si falta algú cridem als de sempre iau.

    Per al sopar i tot el q faça falta anem Marga, Sebastià i jo tb. Ale va q això ja està ahí!!

  22. Sancho 4 Desembre 2009 a les 12:59

    Ah! q no he posat q x al partidet vaig!!

  23. joseph 4 Desembre 2009 a les 13:03

    Jo tb vaig al partidet. Fa falta q avise a ripoll & company?? Digueu-me i els ho dic. Ale, a les 9 baix de ma casa o de ca Ximo?? Sanchet fes força q tu tb estas propet… Bueno com vullgau. On anirem a jugar?

  24. PAuLa 4 Desembre 2009 a les 15:51

    Eii jo no niré al sopar! ho senc xls cumpleañeros! tinc aqua i vindre tard d la capi, i damunt no puc beure, salvo q canvien les coses!aixi q res, disfruteu x mi!!!muaks

  25. andres 4 Desembre 2009 a les 15:57

    sanxet ahir et vaig fer la transferència!! això vol dir q hui ja tindràs la pasta… si no la tens m’ho dius, q potser hi ha algú q se’n va de mariscà esta nit a costa nostra…

    este finde no compteu amb mi, per al que ve sí, xo este em quede a barna… demà concertet de gatibu!!

    disfruteu del pont conills!!

  26. Sancho 4 Desembre 2009 a les 16:07

    Home x mi baix de ca Josep millor, o podríeu passar x mi!jeje. El q vulgueu. Crec q sí q haurem d’avisar a Ripi & co. Com umflem els balons?

  27. joseph 4 Desembre 2009 a les 19:11

    Per al futbet en la llista de sancho nomes ixen 6 persones, mes mulet i jo, total 8. Algu pot avisar a mes gent?
    Sancho, li he dit a mulet q vinga a les 9 baix de ma casa. Si aixo quedem nosaltres ahi i despres anem a casa Ximo.

  28. Lo Mue...viva nuestro conductor 4 Desembre 2009 a les 20:24

    Després de fer un rally_e més o menys telefònic_e, hem arribat a esta consclusio_e.
    A les 9 baix de ma casa (yo yo yo), som Sebastià, Sancho, Josep, Charles, Monle, el vei de Monle, Fisent, Santi, Ximue…som 9! Damn it!
    Si vols avisar a Ripi i Mulet per mi ok, perque Fisent segur que mos falla…no el vaig vore molt convençut al seu megapoble CampRedó (el tio tot loco ell asoles passejant per ahi a la 1 de la nit).
    Johan i Rafa estaven per Trieste quan els he trucat (ole com viu la penya), se’n han anat a vore Lo Red Flanker.
    Per a la torraeta vindra el Blasco a les 2, típic en ell, dinar en taula. Frank vindrà més tard si pot. se rumoreaba que Romeo Pons vindría al sopar o com està el tema?
    Aquesta tarda he anat al Alfàndec i he flipat amb l’escola, està igual! He vist les fotos de vosaltres i m’he rist molt: Josep tot groset ell, Carlos amb el pell llarg, Roger tot alternatiu, Monle tot xuplat, Ximo amb dents…osti que risa.

    Sancho m’han tret un altre queixal, demà te’l porte.

  29. Benavent 2.0 5 Desembre 2009 a les 20:07

    Por la boca muere el pez!! Conills 2 – 0 Carlinflas. 2 dissabtes seguits sense vindre a sopar!!

    Hui tothom a l´estacio, de 10 a 10:30… poseu-se wapos/es

  30. David 5 Desembre 2009 a les 21:35

    Mare deu!! Se masca….

Deixa un comentari

