Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Bon Nadal i Feliç any 2010!!!

Xics i xiques!!

Ja que no m’he pogut despedir de tots, volia dir-vos que sou molt grans!! Què vos trobaré a faltar, perquè les festorres que ens peguem per la Terreta, jo a soles per aquí, encara no…jeje!!
Ja que fins el 9 de gener no tornaré a estar per terres valencianes, voldria desitjar-vos un molt bon Nadal i un ben afortunat an 2010!!

Esper que vos ho passeu de categoria i vos bufeu a muerte…jejeje!!!

El planning el teniu molt ben montat conillarros, jeje!!

I si a algú li apetix vindre a l’altra part del Mediterrani, ja sabeu!!

Un beset molt fort

Anuncis

21 responses to “Bon Nadal i Feliç any 2010!!!

  1. CARMEN I FRAN 24 Desembre 2009 a les 16:15

    Bon nadal Marga (sanxeta) , espere que tambè passes un bon any

    un bes Carmen i Fran

  2. Flank3r 24 Desembre 2009 a les 17:13

    Molt bon Nadal Margalidaaaa!!!

    Jo que torne i tu que te´n vas… tranquila que esta nit la liarem prou jejejeje

  3. Marga 24 Desembre 2009 a les 17:49

    Tu ara Hectoret a disfrutar dels amigaxos, jeje!! Si, és una pena no haver-te vist, jo t’esperava el dissabte passat a l’Estació…

    No ho dutbe que la liareu prou!!! Jaajaja!!! Jo tb intentaré liar-la prou!! Jeje!!

  4. Nadalimue 24 Desembre 2009 a les 18:42

    Bon Nadal Margalidue!

  5. Flank3r 24 Desembre 2009 a les 19:05

    Ximueee m´ha dit un pardalet que estàs gros i vell… jajajaja

    Au ens vegem aquesta nit

  6. Sancho 24 Desembre 2009 a les 19:12

    Raca

  7. Benavent 2.0 24 Desembre 2009 a les 19:46

    Peim…!!

    Bon nadal a tots els conills/es!!

    A la 1a en Venus!!

  8. Flank3r 24 Desembre 2009 a les 20:37

    ja sabeu que ho dic amb carinyo… jejejeje

    “an les ganes que tinc de vorevos!!!!”

    Esta nit a topeeee… hem de recuperar l´expressió de “la penya conillingus va molt!!”

    ens vegem en unes hores

  9. Marga 24 Desembre 2009 a les 20:41

    M’estan venint ganes de vindre….xe!

  10. dissabtimue 25 Desembre 2009 a les 13:25

    Fisents, ja veig que dispareu amb bales de plata.
    Ahir estava molt bé en casa i no tenia ganes d’eixir. Vaig arribar la nit anterior després de treballar 8 hores i conduir-ne altres 7. Perque hi ha gent que el 23 treballa, no se si ho sabeu això.
    El dissabte ens vegem a tope a l’estació i amb el regal indivisible i tot, que ja el tinc comprat.
    Ale, porteu-se bé panxuts.

  11. blasquet 25 Desembre 2009 a les 16:21

    ximarro!!!!! em vaig q dar en ganetes de voret…….. i si ja eu sabemq hi ha gentq treballa el 23… i alguns com jo el 24 , 31 i 1 tb!!!! jajaja

  12. Flank3r 25 Desembre 2009 a les 18:55

    ok ho entenc Ximet, però feia 3 mesos que no et veia ni al tito Roger tampoc i em feia il.lusió.

    Jo al sopar no se si aniré, si acás li donaré el regal a algú i que l´entregue al destinatari.

    Anit va ser tan gran festival que tinc que quedarme a casa uns dies per a recuperarme…

    Ale aneu per l´ombra

  13. roger 25 Desembre 2009 a les 20:13

    Flankeeeeerl!

    No me jodas Mario, ara et prens un espidifén i et quedes nou home. I no et fages l’ofés que ja m’han dit que anit anaves clavant-te amb la meua persona i més concretament amb la meua panxorra. Però si estic tot fibrat!

  14. Flank3r 25 Desembre 2009 a les 22:13

    No compteu amb mi, estic major…

    Roger ja sé que estàs fibrat, pero algo havia de dirte jejeeje

  15. Muela 26 Desembre 2009 a les 11:03

    Ye Hector no fotes ara diguent que no vens…

  16. Charles 26 Desembre 2009 a les 17:58

    Este Hèctor no anava una merda el dia noche buena. Jo recorde al Roger i al Charles quan vingueren de l’erasmus q anaven més q meló! No els aplegàveu ni a la sola de les sabates! Eren dos grans! El Roger ho pot confirmar! Els titos es xamaven una botella de negrita per cap i ara no es fan ni un xupitet de peche! L’erasmus es l’erasmus!

    També recorde q esta nit es amic invisible, significa q no tens q saber qui et regala. Anem a ficar tots els regals dins de una bolsa de basura negra i anirem cridant a la gent després del sopar!

    A les 22h a L’estació!

  17. Flank3r 26 Desembre 2009 a les 18:53

    No vaig cara l´aire… menos mal que al Charles em suplix i la lia pels dos!
    (què faria jo sense tu??)

    A ls 22h al bar l´estació!! Sabes contar…??

  18. ROUSE 26 Desembre 2009 a les 21:11

    Yeeee Margalidaaaaaaaaa!!! Bon nadal x a tu també i ja que estic per a tots els conills i conilles, jeje!Ens vegem sta nit d festeta conillets!muuuuuuak!!!

  19. Margalida 27 Desembre 2009 a les 12:54

    Ei!! Esper que anit vos ho passareu de pm!!! Ja tinc ganes de vindre ja…mare!!!

  20. andres 27 Desembre 2009 a les 14:05

    ie torneu a posar lo de “la penya va molt” q ahir vau fer mèrits cabrons. mira q posar-se a cantar muchachadanui. jaja

  21. Flank3r 27 Desembre 2009 a les 18:11

    Sou molt grans!!! ja tirava jo en falta una nit aixina jejeje

Deixa un comentari

