Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Concert Jove Banda de la Valldigna

Xiconsos i xiconses, escric este post sabent q kedaré com camot, però almenys avisaré xq no digueu q mai avise. Este diumenge 31 de gener a les 12h, a l’auditori de Benifairó, tindrà lloc el primer concert de la Jove Banda de la Valldigna. Com el seu nom indica, és una banda de joves de Tavernes, Simat i Beni (no, Barx no està) i q s’ha organitzat x primera vegada. El concert el dirigiré jo i tb tocarà Santi, Benavent i Margalida…Si s’alceu el diumenge i digueu “xe, no sé q fer” podeu vindre i pegar una miraeta…o no.

Anuncis

12 responses to “Concert Jove Banda de la Valldigna

  1. Charles 25 gener 2010 a les 15:47

    Bueno, com quedem per al Dissabte? Sopem en L’estació,no? Estic en ganes!!!

    Com mola quan algú escriu un post i comenses a comentar com si no anara en tu. Jajajaja!!

    Rogeret cabró, dona senyals de vida! I agarra’m el telefon!

  2. Jandro 25 gener 2010 a les 16:23

    Q gran, el Sanxo ahi dirigint el cotarro, i despres el Fisent, el gofre i Margalida cadascu a la seua. jajajaja! Com molaria!! jajajaja!

    Jo no asistire, espere q vaja be!!

    Charles, ql donen, a tu i al dissabte! jajaja!

  3. Orquestrimue 25 gener 2010 a les 16:35

    Recorde a principi d’anar amb la penya Conill Lingus, discutir amb Sancho si era millor una banda o una orquestra. El meu poderossíssim argument, era que per a dir que algú feia quelcom malament, li amollaven:
    -Sou una banda!-. Mai ningú gosava a dir: -Sou una orquestra!-. XD! (Estic baquejant-me jo sol.) Realment no tenia ni idea del que estava dient aleshores, però era més que res per tocar-li les pilotes al Sancho.

    Doncs bé Sancho: -Sou una banda!-.

    Ho sent tito, però no podré assistir-hi encara que aplaudeixc el que fet de que t’hages promocionat com sàviament et vaig aconsellar que feres.
    Sort al concert.

  4. ROUSE 25 gener 2010 a les 18:09

    Sanxet trankil, ja q els teus amigaxos passen…jo si q assistire! i mira q un concert x la mati em toca el tendre xo bueno…alli stare!!!muuuaks!!!

  5. andrew 25 gener 2010 a les 18:41

    sanxet tio q bo eres. jo no puc anar. xo et posaré un ciri pa q no t’isca molt mal. no, és broma. te’l posaré pa q no et poses nerviós 😛

  6. roger 25 gener 2010 a les 19:48

    Com mola la nova capçalera! Millor que l’anterior, més sentida.

    Charles Roger ja no existeix, ara és un ent meitat café meitat anammox, un perceptró multicapa controlat per SCADA amb mogolló de DQO. I no em toques per telèfon que te’l penge.

  7. monlleó 25 gener 2010 a les 20:01

    escolta tu willy fox, com van les boles? van bé? tens poreta de vindre a sopar? estàs falcat! nom desprècies la capçalera, per a una volta q em posen… i fes-te un tuenti q no puc etiquetar-te a les fotos!

    sanxo no prometo nada igual ho intente, jo em pensava q seria per la vesprada

  8. GHOST RIDER 25 gener 2010 a les 21:09

    Sanchet ei, res m’ompliria de més satisfacció que voret davant d’una ¡BANDA! de trotamusics, i a més a més coneguent a eixos trotamusics…però fins el 12 de febrer no tornaé a baixar, no curre, “con lo cual” no tinc pasta. Espere que vos vaja d’allo més bé i que surtiu aclamats per la ” muchedumbre”

    Ens veiem quan torne nois i noies

  9. roger 25 gener 2010 a les 21:54

    Les meues boles? De puta mare. Monlleó em pense que m’he botat una capçalera, jo l’última que vaig vore és una de fons blanc que posava “penya conill lingus” en lletra 12, Times New Roman.

    Muchedumbre no et faces el llonguis i baixa’t eixa Kawa que volem vore-la.

  10. johan 26 gener 2010 a les 10:50

    Jejejeje

  11. Johan 26 gener 2010 a les 14:55

    Roger el dia 12 baixe al poble, ja voras a la bèstiaja

  12. Flank3r 26 gener 2010 a les 19:17

    Ummm jo sentint-ho molt, tinc exam el dia 5 i com que estic encara amb el “xip” d´allà l´Erasmus em costa deu i ajuda posarme cara els llibres. Si porte mitjanament bé l´exam em passaré el dissabte a sopar amb els membres de la penya que hi siguen presents (si es que apareix algú…), si no, ja ens vorem a l´estiu.

    Al concert no crec que hi vaja, per les mateixes raons exposades abans.

    ALeee

Deixa un comentari

