Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

El asesinato de Jesse Jamues

Ximo: -Perque en EIMPLAST, quan vaig anar a Nova York i vaig vore Collateral…

Roger: -¡¡¡¡¡Nooooooo!!!!!!-

8 responses to “El asesinato de Jesse Jamues

  1. Flank3r 10 febrer 2010 a les 15:48

    Ie tioo molt bona la foto!!! això va ser quan anàreu a Port Aventura???

  2. Jandro 10 febrer 2010 a les 16:57

    Puta mareee!!! Xo si son Wyatt Earp, Bufallo Bill i Billy the Kid!!! jajajaja!!
    Se’n ix la foto!!! Jo vull una iwal!! jajajaja!
    Si l’escena no pareix treta de “3.10 to Yuma” q baje Bud Spencer y lo vea!!

  3. Joseph 10 febrer 2010 a les 17:41

    Q bo eres Ximitooooo, i despues dius q tens faena…jjajaja!!!!

  4. monlleó 10 febrer 2010 a les 19:26

    ieeeeeee, com mola! i la capçalera tb!

    anem a Pego o que fem enguany? marca aigua

  5. Charles 10 febrer 2010 a les 22:45

    Q waparra està la foto!!! Quan tornem a Port Aventura??? Q bé viviu!

    Jo no vaig a Pego, tinc q celebrar el primer San valentin en la meua xurry! El terra ma tocat q vol anar a Pego. Parla en ell killer Monle.

    Dissabte de matí fem esmorzaret-futbet-torraeta? Un completo vamos!

    Jo i Ximito tenim q anar aclarir tema bluses, per favor, aneu diguent quina talla de blusa voleu. Jo gaste la 40. Merejeuse un poc q no les tindrem per a Falles. Este Dissabte te q estar tot clar. Vinga!

  6. Classic VB 10 febrer 2010 a les 22:58

    Bonissima la foto!!!!

    Ximo = tritema!!

    Un rifle dexos mhavera fet falta hui, q stava de tribunal d’uns treballs de batxiller, no havera quedat ni un viu!!!

  7. ruthiger 11 febrer 2010 a les 12:07

    ??

  8. ximo 11 febrer 2010 a les 14:24

    Roger no ho ha pillat…
    Com es nota que fa mooolt de temps que no ix…
    Té poreta l’home.

    Carlos, rajem d’ell!

Deixa un comentari

