Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Bodorrio, despedida i coses de la boda

Hola a tots…

He estat un poc desaparegut (encara ho estic) però no pare i això de la boda ja està ahí (no sabeu la de coses que em queden encara!!! Tu tens trage de novio??? JO tampoc…). Bo, escric un post per a comentrar coses d’ella.

Este cap de setmana baixem Alba i jo (tenim la prova del menú). VOs escric l’email que ella ha enviat als seus amics i comencem a aportar idees des d’ací. Vos pareix??

En quan a lo dels posts anteriors, em pareix tot super bé!!

Email per als amics d’alba:
SOPAR EL CAP DE SETMANA

Hola a tots, aquest cap de setmana baixe i el divendres ho tindré ocupat, però m’agradaría saber si podríem fer un soparet i així us entregue els targetons.Molaría fer un sopar tots junts, es a dir, els amics de David de Tavernes, la penya d’Alcalà, i els meus amic de Dénia.
Jo sols m’agradaría trobar un lloc intemig per fer un soparet, no dic que sigui en Alcalà, ni en Tavernes ni en Dénia. Així ens coneixeriem tots, crec que estaría bé.
La penya que em digui cosetes i si veig que es fa massa compicà la cosa, ja faré per quedar amb els d’Alcalà, Dénia i Tavernes per separat, gràcies i vull propostes.

DESPEDIDA
Ah!!!!Ja ho em parlat jo i David i ens agradaría fer una despedida conjunta, amb les tres quadrilles més cosins.

Vos deixe aquestes direccions per a que ho parleu, la penya de David ens han proposat ja cosetes, d’anar a Tavernes en Pascua que hi ha conjunt i anar a un pin-bal, d’aquests…no se, penseu-ho, jo sols vull aconseguir agrupar a tots els meus amics i els seus i passar un bon rato junts.
Gràcies a tots i ja em digueu alguna coseta de tot açò.

BUS PER A LA BODA
Ahhhh!!!!!!!!!!!!Jo i el David fiquem dos bus per a la boda.

Un sortiría de Tavernes, aniría a Alcalà i després a Aielo fins les 22:00h que tornaría a Tavernes

L’altre que va desde Alcal’a fins Aielo i d’Aielo fins Alcalà(sortiría del banquete a les 22:00)

Nosaltres pensem anar de festa a Xàtiva cap allà a les 22:00h, però tant els de Tavernes com els d’Alcalà tindríen de buscar uns autobusos, ja que econòmicament 4 busos no els podem pagar.

Per als de Dènia: Els amics de David van a buscar-se una caseta rural en Xàtiva per quedar-se allí a dormir, sería la millor opsió per a qui no vullga tornar a casa

Parelleta

55 responses to “Bodorrio, despedida i coses de la boda

  1. dpons 15 febrer 2010 a les 15:46

    Jo comente algo: una capea vos molaria amb un becerret???

  2. Flank3r 15 febrer 2010 a les 16:00

    Ni de conya…

  3. Benavent 2.0 15 febrer 2010 a les 17:18

    Siiiii, capea, eh eh eh!! carlinflas tb vota a favor, segur!!

    Estic marejat, en este moment no se si estic en Denia, en Tavernes, en Aielo, en Alcala… crec q estic en Tavernes pero alomillor estic en Xativa en una caseta, buff, no se!!

  4. paCo 15 febrer 2010 a les 18:07

    Capea? :S Jo preferisc altre entertaiment… Paint-Ball? Karts?

  5. andres 15 febrer 2010 a les 18:51

    karts!! karts!! jo vote x karts!! paintball no em mola, sóc més bé pacifista. i capea?? és precís?? jeje

  6. Charles 15 febrer 2010 a les 19:01

    Jo la capea crec q seria lo millor q fariem en esta vida! Este Fisent en coneix molt! Allí et mames a muerte, et fam una paelleta i torejes un rato a un becerret! M’han dit q el mors de la risa! I tot mamaets q anirem… si som una 40 de puta mare!!! Xò ara falta convencer a la penya q esta en desacord en tot: diguem-li Sancho, Hector, Paco… També em mola el tema karts! Q wapo! Podem fer-ho tot??? Seria lo millor!!! Som uns putos agonies!! I tots ho sabem! Jejejejejeje!! Xò mira…

  7. dpons 15 febrer 2010 a les 19:45

    Bueno, jo pense que les coses no son incompatibles entre sí: em mola molt lo del paintball, la capea i els karts, però esta última és la que veig menys factible: és caríssim per a 10 minuts on no estem ni 6 en pista. Va a ser una merda per això. Amb tanta gent, mola agafar-nos un dia i fer un complet…

    En lo dels pobles, Alba parla de Xàtiva per als que venen de Madrid o de fora a la boda. Vosaltres imagine que torneu a casa.

  8. monlleó 15 febrer 2010 a les 19:47

    anem a vore david, tho dic amb tot lamor del món, si no ens vam aclarir 8 persones per a comprar les bruses, si no podem aclarirnos ni nosaltres per a la despedida, com collons anem a organitzar una despedida per a 150 persones? kart per a 100 persones? paintball per a 100 persones? en algun albergue caben 100 persones??? no ho veig lògic, si entre nosaltres ja no controlem qui paga i qui no paga com hem de ferho amb gent que no coneixem?

  9. dpons 15 febrer 2010 a les 20:02

    T’entenc… Simplement organitzem el que ens apetisca. Després la gent que siga lliure de, si vol i pot vindre, que ho fagen.

  10. Flank3r 15 febrer 2010 a les 20:03

    ie si feu capea amb mi no compteu, ale ja m´ha eixit la puta vena extremista.

    Passe de gastarme una pasta en algo que me la sua, com son els putos bous, vaques i tot el que rodeja a eixe món.
    I damunt per a que pille a algú de nosaltres, li pegue un bon revolcó, perque anirem tots mamats i la cosa acabe en un susto… NI DE CONYA!

    Paintball, Karts… jo m´apunte segur.

    I ara aneu posant “lo que” i gilipollades d´eixes… (tot perque a algú no li agrada)

  11. Jandro 15 febrer 2010 a les 21:06

    X cert, la despedida quan serà¿¿

  12. FRAN 16 febrer 2010 a les 00:34

    A mi més igual, encra que si hagues delegir votaria per painball.

  13. ximo 16 febrer 2010 a les 08:42

    Resumint a vore si encara sume:

    1. Este dissabte 20-02-10 hi haurà un sopar de les 3 penyes (PCL, Dénia i Alcalà) en algún poble comú a tots: El bar l’Estació (Risas). En serio, en algún poble que s’acorde. (¿Gandía? ¿Oliva?)
    2. Hem de donar propostes per a la despedida de les 3 penyes pel blog. (Ara en donem una més avall)
    3. El bus que interessa a la PCL del dia de la boda va a Alcalá i torna al poble a les 22:00. Qui vulga festa per Xàtiva després de la boda, haurà d’anar com bonament puga.
    4. La sinceritat d’Hèctor és aplastant.

    Proposta que es comentà el dissabte passat a l’esmorzar de Ca Polit (amb este nom on anem) i que és una de les més sensates. No la recorde del tot bé. Paco corregeixe-me. Igual sona una mica egoísta la proposta però allà anem:

    Ja que la boda és en Alcalà, es proposa fer la despedida en Tavernes. Peim!
    El dissabte dia 3 d’Abril de bon matí anar als karts o paintball o capea.
    Dinar en un baret decent pel poble o la platja.
    Ixir per la nit per Padur o Gandía.
    Continuar la festa el diumenge dia Pasqua per Padur (qui encara estiga viu). Tot això adobat amb la imaginació i les sorpresas de les 3 penyes per fer unes rises continues tots els dos dies. Peò nosaltres molem més.

  14. David 16 febrer 2010 a les 09:45

    M’agrada la idea de Ximo però ixir dos dies pel poble ho trobe un poc raro… Jo faria tal vegada lo següent: dissabte de matí paintball i capea (lo dels karts ho veig dificil de fer encara que molaría)… Tenim un lloc mirat per a dinar per a les persones que sigam… Per la vesprada fem una especie de comuna en alguna casa rural o algo per l’estil on pugam cabre tots: vesprada i nit de pocker, alcohol, música, karaoke i festa per la nit. Diumenge i bon dia paella i festa ja a Padur…

    No sé qué vos pareix.

    Per cert, Alba ha intentat escriure i no ha pogut. Ha de fer algo especial??

  15. ximo 16 febrer 2010 a les 10:04

    Volia escriure un post o un comentari?
    Si és un comentari ha d’escriure un correu i el seu nom i prou.

  16. Majo (Alcalà) 16 febrer 2010 a les 11:29

    Hola! Alba ens ha enviat l’enllaç d’aquesta pàgina.
    Veig qcom ningú de nosaltres diu res per aci, vos esteu montant una despedida dpm a la vostra, i ho veig normal.
    “Monlleó” és el qha aportat la idea que més bé veig…
    Alba i David si voleu una despedida conjunta sabeu qva a ser difícil i qmolta gent no va a vindre xq ja és difícil acordar un dia 20 persones xquedar com xfer-ho 3 penyes. A més, entre tanta gent no vos vorem el pel ni 30 minuts seguits xq haveu d’estar pendents de prous i serà una festa + de les nostres, no sé!
    Però si la fem de les tres penyes digueu altres llocs els novios entremig.
    Besets

  17. blasquet 16 febrer 2010 a les 16:26

    a mimagrada la idea q vam fer en el esmorzaret d epolit! respectea karts painball o capea ,,, m´agrada tot menys la capea ja q no magrada gens els bouets com diu hectoret..
    i x ultim veig molt complicat i dificil q 100 o 80 persones ens fiquem d´a cord com molt be diu monlleo!!!
    inga fins dissabte a la nita tots al bar l´estacio!!

  18. paCo 16 febrer 2010 a les 17:59

    Bueno Ximo ho ha comentat tot prou be. El que vam dir es que la despedida fou un dia sencer, no dos ni coses extrañes. Llavors vam comentar lo del disabte (paintball, capea, Karts… + Dinar + Vesprada de relax + Sopar + Discoteca). El que passa es que justament el diumenge també és festa grossa ací a Tavernes (Padur), llavors aprofitem i el que vullga més festa pues ja sap diumenge més, però sense ixir del poble.

    L’única incògnita es la discoteca del dissabte, ja que no se quina festa hi haurà montada a Padur i depenent del que facen i la gent vullga, pues igual és millor anar fora, o potser siga millor quedar-nos també al poble.

    Bueno, això és lo que hi ha.

    Pensant-ho fredament pense com David que entre Karts, Paintball i Capea, les opcions més viables son la Capea i el Paintball, ja que els Karts serà molt breu i segurament no podrem estar tots en pista a l’hora.

  19. blasquet 16 febrer 2010 a les 19:11

    jo apoye la idea de paquito el profe…. de totes maneres no estaria mal qdar este dissabte altra vegada x esmorzarq estan molt bonms ehhh .. jajaja i aixina xarrem un ratet fartem i ens riem un rato i qdemq fem x la nit no???

  20. Lucia ( Alcalà) 16 febrer 2010 a les 19:30

    com be es comenta x aci, es un poc dificil, x no dir molt molt moooolt, q ens juntem les tres penyes!!!!!! no? xq cadascu voldra fer-la duna forma i en un lloc, i a mes a mes de juntar-nos tots junts……bufff
    xo com diguin els novios

  21. monlleó 16 febrer 2010 a les 20:10

    david, si penseu fer una cosa destes proporcions es impossible que la fem nosaltres, es massa feina, però com que jo no faig crítiques sense donar altra opció, existeix una empresa a tavernes que es dedica a organitzar aquests esdeveniments, lempresa es de Toni l´amo de Texas, y està al passage denfront del bar lestació, no recorde el nom, jo de tu em posaria en contacte amb ell pq organitzar açò pot eixir un gran desastre y no voldria que un dels meus millors amics tinguera una mala experiència en la seua despedida damics

    com bé ha dit alberto es pot quedar dissabte de matí per a esmorzar i xarrar i asomarnos al passage per preguntar, i si està tancat anar a texas i que ens donen el seu telèfon

  22. andres 16 febrer 2010 a les 20:41

    bueno jo encara no m’he casat moltes voltes i no sé com va això de les despedides, pero menos mal que tenim a monle!!

  23. Charles 16 febrer 2010 a les 21:46

    David fill meu, pense q la millor opció seria una capea. En la capea es dina allí i tot i fora de marejos. Ens fan una paelleta pa dinar i barra lliure. Estariem allí tot el dia. La capea pot costar uns 600 euros, q seria lo més económic per a la gent q som. Si som uns 50 ixiriem a uns 12 euros. Massa economic i tot ho vec. En quant a paintball Ximet en va fer un dia en uns colegues i casi es destruixen allí! No tenim xq descartar els karts, els diners i el temps q podem estar dalt del vehicle es lo de menos.

    El “monlleó” dona bons consells, es poden intentar. Este xic parla en molt de coneiximent.

    Deixeuse de esmorzars per a parlar-ho i fem un sopar a L’estació Dissabte i ho parlem ben parlat! I mos mamem!

  24. Pepe 16 febrer 2010 a les 21:49

    Estic amb la Llucia (Alcalà).

  25. Alba 16 febrer 2010 a les 21:58

    Esta complicant-s la cosa.
    Jo sols volia que fora conjunta ja que durant dos anys he passat més temps amb vosaltres que amb els meus amics i tinc molta confiança amb molts de vosaltres.
    Esta clar que no poden decidir 40persones, però lo que propose un grupet serà lo que valdrà. A més,qui no li vinga bé o no puga vindre, no es obligatori.
    A mi el que no m’agradaría es fer una despedida en Alcalà, altra en Dènia i com no en Tavernes…no se, no puc dir rés.
    Si al final el que voleu es fer-la sols amb David,doncs…..no passa rés, que anem a fer, ho deixe amb ell el dia següent i au,jajajaja
    No, va de veres, vull fer-la amb ell.

  26. andres 16 febrer 2010 a les 22:12

    aixina m’agra alba. jajaja. al sandemà lenvies a freir esparragos. jajaja. estes dones manen molt

  27. Ana 16 febrer 2010 a les 22:24

    Holaaaaaaa conills! M’agrada molt la capçalera, el xic esta molt bé! Alba ens ha enviat l’enllaç d’aquesta pàgina. Penso que si no podem aclarirnos ni nosaltres per a la despedida com anem a organitzar una despedida per a 80 persones? Cadascu vol fer-la duna forma i en un lloc. Vosaltres esteu montant una despedida dpm a la vostra. Q voleu q vos digui? Va a ser difícil i molta gent no va a vindre xq ja és difícil acordar un dia 30 persones xquedar com xfer-ho 85 persones. David i Alba, organitzeu-ho vusaltres mateix en un lloc entremig. Qui puga q vagi.
    Besets guapots!

  28. Jandro 17 febrer 2010 a les 00:39

    Xe xe xe!!!! jajajajaja! Aci la cosa se’n va de les mans!! jajaja! Com triunfa el Fran!

  29. ximo 17 febrer 2010 a les 08:32

    Helou! Som molta gent, David i Alba si la voleu fer conjunta, digueu un lloc on fer-la i que podem fer. Tots estem donant bones opcions, però estem agranant cap a casa. Si s’ha d’anar este dissabte a sopar a algun lloc i la despedida també, es va i punto, qui no puga pues nada. No podem contentar a tots. Si fent-les separades, ja és complicat, fer-la tots junts, més, però potser ixca bé. Resum, si he d’anar algun lloc es va, però David i Alba, crec que heu de triar després d’haver vist que no estem estirant tots en la mateixa direcció. Com diu Ana, qui puga que vagi.

  30. Sancho 17 febrer 2010 a les 12:33

    Ie penya conills!!(i alcalalins?alcalins?…) i la volen conjunta l’haurem de fer conjunta. Som més gent i costarà més d’organitzar, xò Barx no es va fer en un dia, com deia Aristóteles.
    Podíem buscar un lloc entremig, tipus Gandia o un altre lloc, i una vegada ja sapiguem on hem d’anar, busquem les coses que podríem fer per allí, com karts, paintball… A mi esta última és la q més m’agrada. La capea passe olímpicament. Ole! Pos això, si sabérem el lloc, és més fàcil buscar les coses que fer i tot.
    Ara, estaria bé que decidírem on ens convé a tots més. I penseu q sols és una vegada! Després s’ho passareu tots de pm ja voreu…

  31. Charles 17 febrer 2010 a les 13:30

    Tinc quimera q esta boda serà un puterio… i la despedida ni te digo… L’asunt pinta molt lleig. Em pareix molt be fer una despedida entremig i q anem tots, xò la meua Angi no em deixa anar asoles. Com bé ha dit Undressed, les dones manen molt.

  32. Santi 17 febrer 2010 a les 14:00

    CArlitos Calzonazos! Va no vos desanimeu perquè al final quedarà d puta mare i ens ho passarem be! Jo estic en Sanxet, lo que es la idea ja la tenim, sols queda buscar un lloc comú. Per a mi el lloc hem dona igual, s’ha comentat l’opció de Tavernes per que el diumenge hi ha molta festa en la platja i ens ho podríem passar molt be, a més, hi han prou pisos en el que en sacs de dormir podriem acabar acollint a la gent si fa falta. Bueno a vore com queda i no es calfeu molt el cap que després es bufeu i no s’enrecordeu de res, per lo que es feina perduda. David i Alba vosaltres que sou els que coneixeu més a la gent de totes les parts si teniu alguna proposta digueu-ho i es parla.

    Au dàtils! El charles ja no va

  33. Alba 17 febrer 2010 a les 14:29

    No es preocupeu tant, jo volia que en feren una sorpresa i no organitzar-ho jo tot, l’única cosa que volia era fer-la amb David, si dic jo el lloc i el que anem a fer, ja no tinc cap sorpresa.
    No se, estic liada amb la boda, ja que reis… ens queda 2 mesets i l’embolic que s’està fent per así…buf!!!jo creia que no era difícil dir, quedem tal dia, a tal hora, n tal lloc i farem tal cosa, no se, però bé, si voleu fer-li-la a David…jo no puc pensar ara.A David i a mi ens queden moltes coses i si a més em tinc d’organitzar la meva propia despedida…la tinc clara.
    Ho senc si ho dic així,però quan es vegeu d’avant d’una boda i vegeu tots els embolics que hi han, m’entendreu.
    No se, quedeu com quedeu estarà bé, i sino….no m’importa al final no tindren, per a mi, l’única cosa que vull es casar-m amb ell.
    Quan dos de Tavernes diuen, avuí sopar a l’estació i demanen taula, la resta calla la boqueta i acudix, n?????
    No se ja que dir…

  34. ximo 17 febrer 2010 a les 15:26

    Tota la vida els novios no s’han hagut de preparar la seua propia despedida. En este cas, l’únic que ens han dit és que havia de ser conjunta. Bo pues, s’intentarà fer algo tots junts. 2, 20 o 80. Com el tema escrit no està solucionant res i damunt escrivim coses molt lleges, serà millor que ho parlem entre les penyes i punto. Si Alba i David tenen massa coses al cap, intentarem arreglar-ho entre nosaltres.
    Ara, que ningú es queixe després. Alba i David, esta vesprada vos truque i vos demanaré el telèfon d’algú de les altres penyes, mujer a poder ser. No està tonto este ni res.
    No es preocupeu que no decidirem res sense parlar abans amb tots.

    Este blog sembla el Messenger.

  35. Santi 17 febrer 2010 a les 16:03

    ALba tranquila que eixirà tot be. Intentarem fer algo que la majoría els agradade i segur que va be. Parlarem les 3 parts i intentem fer algo comú, amb un xicoet esfoç pot quedar be. Està clar que cada grup prefereix fer-lo en sa casa, pero la despedida es vostra i per a vosaltres i ens podem posar tots d’acord o quasi tots fent un esforç. En realitat a la gent li dona igual paint-ball que bous que karts, la questió es estar junts i pasar-ho be. Ximet et cride esta nit, pájaro.

    Au

  36. andres 17 febrer 2010 a les 16:04

    este ximet no perd el temps!! “vienes mucho por aqui”, “estudias o trabajas?”… d’una boda ix una altra!!

  37. Lucia ( Alcalà) 17 febrer 2010 a les 16:17

    ok. si els novios volen la despedida conjunta s’haura de fer!!no? ja q la despedida ha de còrrer de part dels amics, de tots, i ells no han d’encarregar-se de res. Propose possar-nos en contacte.
    tb xal finde de la despedia llogar una caseta rural xa tots, i d’ahi ja podem partir xa fer qualsevol activitat, aixi no ens hem de desplaçar tots, vull dir, ja estem tots junts a un lloc…us sembla?
    ens haurem de possar en contacte
    ok??

  38. Lucia ( Alcalà) 17 febrer 2010 a les 16:34

    us envie el meu mail, perfavor posseu el vostre aixi ens posem en contacte ok?
    luciavercher@hotmail.com
    posseu els vostres per a intentar fer algo tots junts
    dew

  39. monlleó 17 febrer 2010 a les 19:27

    ok, jo tinc un parell didees

    pq no fem un sopar de germanor este dissabte al grau de gandia? i aclarim 4 coses? home de paso picotaso i mos mamem i monanem de festa

  40. dpons 17 febrer 2010 a les 20:20

    M’agrada la idea… Soparot dissabte!!!!

  41. Sisco 17 febrer 2010 a les 20:53

    Doncs jo, menys capea el que vullgau (uns animals fent patir un animal)…Per raon conyugals (y monetaries) em reserve per la despedida. El que feu, ben ve estará

    Off Topic: On repleguem les bluses? Perque jo les replegaré soes, que en falles escampe!

  42. Alba 17 febrer 2010 a les 21:27

    De pm allò del sopar,però hi han molts amics que es veu que se’n van a Barna a veure el Barça. Llavors, no crec que vinguen molts, igual no hi ha sopar de germanor i som els de sempre i en el bar de sempre:l’estació.Que ja estaría becanviar de bar algún dia,o ja me clavat on no tocava????
    al menys 10 persones no poden.
    Vaig a veure que em diuen els de Dènia.

  43. Alba 17 febrer 2010 a les 21:53

    Que al final, res.
    Aquest finde no fem sopar de germanor, he parlat amb ells i un bon moment sería el cap de setmana vinent.
    El dissapte a mig dia, un dinaret i així per la nit podeu anar al bar l’estació i no faltar en la vostra cita de cada dissapte.
    Jo diría d’anar a Gandia o per ahí, si es de dia si que voldrán o be per Xàtiva.Un punt intermig, no se, que vos sembla?

  44. Charles 17 febrer 2010 a les 22:30

    Anem a vore. La meua novia no em deixa anar a Gandia en tanta dona pel mig. Jo Dissabte aniré a sopar a L’estació (Alba per favor, organitza la despedida com vullgues, xò el bar L’estació no me’l toques q em torne varilla, allí sóc el rei del mambo, això si després del Monle i d’Alberto en la seua epoca). Tinc moltes ganes de coneixer a la Lucia, Ana i les demes xiques wapetones q aniran a la boda, xò lo bo costa. Si q et puc dir q a la despedida no fallaré, però a una pre-despedida si q no puc fer res. Les dones manen molt i ens tenen agarrats dels ous. Ho senc. Tot el q decidiu sabeu q em pareixera de luxe. Sóc bo d’anconformar. Sou els millors i sé q organitzareu una despedida de puta mare. Espere posarme nuet de lo mamat q aniré. Sou molt grans!!!

  45. paCo 17 febrer 2010 a les 22:44

    Este tio esta molt loco.

    A mi lo de sopars i/o dinars de germanor hem pareix de luxe, però no vull ser cenizo… En quin Bar ens montaran una taula pa 50 o 60? Bueno ja aneu xarrant. Jo preferisc també que es faci la setmana que ve.

  46. FRAN 17 febrer 2010 a les 23:55

    Paco lo ideal es que disenyes una enquesta i fem votacions

  47. Alba 18 febrer 2010 a les 14:06

    Olvideu-se dels dinars o sopars de germanor, si tant difícil o vegeu…no se.
    Ara no puc pensar i si no vos agrada la idea, doncs rés. Jo passe d’organitzar ja rés, ok?si voleu quedar amb ells, ja sabeu, teniu els mails de ells i sino per así es podeu comunicar, era per a parlar un poc de tot açò.
    Ja no em fique mes en mig

  48. Jandro 18 febrer 2010 a les 14:08

    Este Xals es molt bo!! jajajaja! Kin capullo estas fet!! jajajajaja!

  49. andres 19 febrer 2010 a les 08:27

    va alba q açò va per bon camí!! fem dinar de germanor el dissabte 27?? torraeta multitudinària en la caseta de xals. no fa falta reservar ni res, qui puga que puge uns trosos de carn i a dinar! i per la nit sopar de conills al bar estació. que és el santuari de la penya. els catalufos podem anar comprant el bitllet de tren ja?? aneu diguent…

  50. BLASQUET!! 19 febrer 2010 a les 13:07

    EI XIQUETS EL DISABTE 20 DE FEBRER A LES 09:30 HORES DEL MATI ANEM AL BAR POLIT COM LA SETMANA PASADA!!
    AIXINA XARREM UNA MIQUETA EL TEMA SUPERDESPEDIDA I QUE FEM X LA NIT!!XQ NIAN UNS QUANTS Q ANEM A PEGARNOS UNA GRAN FESTETA X TIERRAS VALLERAS O COCOLOQUERAS.. JAJA
    X ARA EN SOM UNS 6 DE ESMORZARETS CONFIRMATS ANEU ACUDINT ALLI!!!
    FINS DEMA!!

  51. Jandro 19 febrer 2010 a les 17:09

    El Blasquet com sempre, el cabet a la faena!! jejejeje! Esperes q la gent q no es del poble vaja al Bar Polit?? jajajajajaj! kin jefe!!

    Au xiquets/es!!! Un q se’n va Praga una setmaneta despres d’examens! Q be viviu cabrons!! jejejeje!

  52. blasquet 19 febrer 2010 a les 18:59

    ei jandro jo ho he dit x qdar els amics( i el novio si vol vindre) i adelanatar i donar idees i posibilitats de la despedida i tambe x q dar els amics i vorens la cara…!! passateu be a praga vividor!!!

  53. monlleó 19 febrer 2010 a les 23:01

    jo aniré a lesmorzar, i cuando llega la noche… yo soy barajonle

  54. monlleó 19 febrer 2010 a les 23:02

    colló alex, quina vidorra estàs pegante (menejó de cap de costat a lo ferrando), ja no et quedaran ties de lerasmus pa tirarte, tindràs que tornar a començar la roda igual q follhector

  55. Majo (Alcalà) 24 febrer 2010 a les 09:59

    Hola!!! No sé res de vosaltres, del que aneu a fer ni res… i m’agradaria parlar en algú de vosaltres xq em contareu.
    El meu correu és: majo2124@gmail.com Per favor que algú de vosaltres m’escriga dient alguna cosa o doneu-me algun mail. Val??

    Moltes gràcies!!!!!

Deixa un comentari

