Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

FALLA CONILL.LINGUS

ESPECIAL FALLES CONILL.LINGUS  2010

Bueno conillets us envie la programació fallera: a l’any que ve nombrarem un president i una fallera major, i al pròxim montem casal i falla. jaja

Avuí si us sémbla bé i aprofitant que soc faller de la Vía, encara que també soc faller de la “Falla conill” propose que aquesta nit podriem anar al casal a sopar d’entrepà amb els cacahuets tipic, beguda, olives d’Alberto etc. Després podriem fer una ullada a les falles i els més valents tambè poden quedar-se de festa.

Dimecres i dijous son dies forts, jo propose el dimecres sopar també algun lloc, eixir de festa, i (empalmar) en el bon sentit de la paraula xiquets, no penseu mal, ” que de vegades la crisis afecta a moltes coses”.

La meua idea seria no gitar-nos el dimecres tots bufats, agafar el tren i anar-nos-en a VLC a veure la mascletà,  falles i per la nit més festa per la capital del Túria, ja que hi ha trens a totes les hores per poder tornar al poble. Açó seria un after de falles, si ho organitzem ok, que es molt senzill, pot resultar el planning perfecto.

Bo conills comenteu coses, està nit es pot parlar del tema

25 responses to “FALLA CONILL.LINGUS

  1. Flank3r 16 Març 2010 a les 15:15

    Ieeee on hi ha que firmar???? posa una X en la meua participació!!

    Que encara no vos he mostrat lo que és un Post-Erasmus jejeje

    Alcohoooool alcohooooool alcohooool!!!!

  2. FRAN 16 Març 2010 a les 15:34

    pues ja som dos, esperem que la penya vaja animant-se.

  3. Jandro 16 Març 2010 a les 15:40

    jo m’apuntaria….. snif, snif

  4. andres 16 Març 2010 a les 16:05

    q enveja em feu cabrons. estos dies intentaré no entrar massa al blog. per això de les dents llargues.

    pd: ximet fes-te tuenti, q et posen a parir. jeje

  5. mue 16 Març 2010 a les 16:24

    Posa una X de Ximue! Arribe tonight!!!! Encara que estaré baldaimue, però demà estaré full-equip.

  6. monlleó 16 Març 2010 a les 19:34

    jo ixc el dijous a muerte igual que el dissabte, i dia a estefania:
    -cariño ves guiantme que no sé ni per on vaig- jajaja, que bufa, mae deu!

    dijous sopem al bar lestació o voleu falla? jo per mi preferixc el bar però el que vullgau bo

  7. rafa 16 Març 2010 a les 20:05

    Penyorreta!!Jo no podre aguantar el plan de Fran, aneu molt si vos penseu aguantar casi 40 hores desperts….jejeje!!Pero dimecres ixire a muerte, si voleu Via pues Via será!!!Inga cracks!!!

  8. Flank3r 16 Març 2010 a les 20:58

    Ie chavals, no se quina música posen en la Via, però ací en la portal, dissabte i anit posaren peluts. Jo ho deixe caure… més que rés perque la música de la conjunta va ser una p… m… el dissabte.

    Aleee ens vegem demà titos.

    PD: hi haurà que comprar xamamenta, no?
    Demà a les 20.00 en mercawoman dels sequers?

  9. blasquet 16 Març 2010 a les 21:18

    ok dema dimecresa les 20 h en el merca dels sequers!!! dimecres i dijous ho rebentem tot!!!!! monle en eixes feches cabe estara x aci a vore si acabem igualq l´any passat q duiem bon nivell.. som los 3 MOSQUETEROS DE LA NOCHE!!jajaja…. i qui vullga q s´apege a vore si aguanta el ritme!!

  10. Johan 17 Març 2010 a les 11:29

    Disfruteu bandidos…!

  11. FRAN 17 Març 2010 a les 13:27

    jo esta nit acabaré de currar cap a les 9, sopem algun casal, si voleu a la via podem anar, si teniu un altra idea comenteu-ho

  12. Muérdago 17 Març 2010 a les 17:43

    A vore fallerets si vos sembla bé:
    A les 19:00 a la plaça a vore els premis. Hem fet una porra i tot.
    A les 20:00 Mercadona de dalt per comprar beguda.
    A les 22:00 Falla la Via amb entrepà per sopar.
    A les 00:30 comença la poalà.
    A les 01:30 vore els peluts en la Via.
    A les 07:00 esmorzar Ca Taruguet.
    A les 08:00 anem a VLC d’empalmada.
    Vegem les falles de VLC.
    A les 17:00 tornem.
    A les 18:00 ens gitem.
    A les 22:00 sopar bar L’Estació.
    A les 00:30 Festa i festa.

    O truqueu i pregunteu: ¿On esteeeuuu?
    Tots geperuts.

  13. BLASQUET!! 17 Març 2010 a les 19:38

    eixe ximue estic dacord en el planimue, açó serà la marato de lalcohol

  14. fran 17 Març 2010 a les 19:39

    eixe ximue estic dacord en el planimue, açó serà la marato de lalcohol, este blasquet enviant correus del meu ordenador

  15. andres 17 Març 2010 a les 21:22

    jo tb tinc una porra sobre qui acaba la marató… xq maxotes això d’anar d’empalmada a valència!!?? esteu torrats.
    passeu-s’ho bé, ja vos vaig espiant des de les catalunyes.

  16. Charles 18 Març 2010 a les 06:14

    Brother! Ací la penya parla molt xò actua poc. Alberto hui tenia q rebentar-ho tot i no ha ixit de casa, en això q et diga prou! No et penses q van tant! L’unic q va mooooolt es el Ximue i el Santiagot(esmorzant ell asoles en ca Taruguet)!!Jejeje!

  17. Empalmancho 18 Març 2010 a les 06:29

    D’empalmà a Vcia?jeje. Com canvien les coses d’un dia per a altre…No heu vist esta nit a Ximo? Maedeu!! Jo tinc uns vidiets i fotos d’ell que fan fredat. I volia anar a vcia i tot d’empalmà?bibop!! Empalmà la q portava ell! “Ei xicona, t’has posat colònia o és el teu potorro que fa pudor?” Peim! Això Ximet.
    Kina nit…Estic rebentat! Ara vaig a descansar q demà tinc bolo i he d’estar “al querer”

  18. andres 18 Març 2010 a les 08:57

    jaja. q bo!! albertet… rei meu… vols q et porte un gotet de llet calenteta??!! tu no et meneges del llit…

  19. blasquet 18 Març 2010 a les 13:35

    eixe blasquet q ha escrit no soci sera el carlinflas (xq meu va dir dimarts de nit q anava a escriure en el meu nom..) ale reis…

  20. blasquet 18 Març 2010 a les 13:43

    eixe blasquet q ha escrit no soc jo sera el carlinflas (xq meu va dir dimarts de nit q anava a escriure en el meu nom..) ale reis en lestacio en s veiem… i aixo ho ha escrit albertuaaa de veres

  21. Flank3r 18 Març 2010 a les 13:46

    Ie tios, jo no he pogut aguantar el tiró… estic major. per lo menos vai pillar una bona melopea anit, i em pensava que no… menys mal que no portava més diners a la cartera, si no me´ls pulisc!!!

    Aneu mooooolt!!!!

  22. monlleó 18 Març 2010 a les 16:16

    ieeeeeeeeee!!!!!! a vore si esta nit no eixiu cabrons!!! hui si que ixc!!!!!!!!!1

    sopem al bar de la penya?????????

    que algú encomane taula que jo no podré

    no em defraudeu esta nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Muesli 18 Març 2010 a les 19:27

    Ye Sancho, jo no ho vaig dir això, tu torrat.
    No em puc creure que Hèctor em guanye a correr.
    Mi corrasón destrrossado, te espero en coche.

    Com mola quan el Charles va vindre a rescatar-me als peluts, allì estava jo sol cridant. Eres el millor.

  24. flank3r 18 Març 2010 a les 19:51

    Ie tu, com que no t´ho pts creure xé?? com a que no córrec més que tu desde sempre… ja saps que soc un galgo jajaja

    Tranquil que el dissabte al futbet et donaré la possibilitat de “revancha”, mira si soc honrat 😛

    “com a que el senyor… digamos X no porta més temps a la quadrilla que el senyor Y…”

  25. monlleó 18 Març 2010 a les 21:14

    jo hi vaig a jugar el dissabte

Deixa un comentari

