Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Proposta 2ones pasqües

Superjims amb la cap Filomena

Superjims amb la capa Filomena

Titos, com que va sobrar carn per parar un carro i algunes botifarres del cap de setmana passat, propose demà quedar sobre les 12 al mercadona dels sequers, comprar algunes llonganisses, xoricets, pa i picaeta i fer una altra torrà a la caseta del Xarles (però esta volta sense rebentar res eh! o vos talle els “pendientes reales”).

Ja sé que molts no estareu (dígali Ximue, Johan, Rafa, David?, Andrés?…) però tampoc és plà de quedar-nos a casa mirant la paret.

Què vos sembla?? confirmeu assistència o no, per fer-nos una idea de quants en serem.

Si voleu es pot deixar per al diumenge, però hi hauria que anar a comprar demà de totes formes.

Amén de que tenim que aclarir algunes coses que queden pendents.

PD: Santiiii puja les fotos al faceboooooook!!!

A volaaaaaaaaar!!

A volaaaaaaar!!!

Ah! hi hauria que comprar xamamenta també…

Anuncis

14 responses to “Proposta 2ones pasqües

  1. johan 9 Abril 2010 a les 13:36

    Que les puje el Monleon també !!!!!!!!

  2. Sancho 9 Abril 2010 a les 14:34

    I si fem tb un partidet dissabte pel matí? Entre la penya de Ripi i nosaltres serem prou no?
    Jo este cap de setmana full equip, q setmana passada no vaig poder donar el 100%. Santi prepara’t!!!!!

  3. andres 9 Abril 2010 a les 14:49

    hola conills. jo em reservaré pa la boda. així agafe carrereta q sinó no done ni el 20%… q s’ho passeu bé 🙂

  4. B3NA/EN7 9 Abril 2010 a les 16:47

    Esa peña del moco… jo no ixire apenes este finde q tinc estudi. Ja no vag fer res setmana pasada i la q ve te pinta de q tampoc! Fulmineuseu tot!

    q algú puje fotos!!!

  5. flank3r 9 Abril 2010 a les 17:46

    Jo demà pel matí no puc, tinc feina fins les 12.30 però si voleu quedar vosatros per a juar…

    Qedem i comprem, de moment, no?

  6. flank3r 9 Abril 2010 a les 17:57

    X cert, sta nit no fem res??
    un cine?? padur?? chuletas??

  7. Sancho 9 Abril 2010 a les 20:14

    Santi i jo anem a fer-nos birrotes pel poble. Qui s’apunta?

  8. Flank3r 9 Abril 2010 a les 20:57

    Jo vaig, però un poc més tard que encara no he sopat.

  9. monlleó 9 Abril 2010 a les 21:20

    es de veres tio, no he tingut temps de pujar les fotos, este pont les puge

    jo no puc anar a la torrà, demà he quedat amb un ricaxon de Gandía que conec de fa 4 dies al gym a les 06.00 del matí en el club nàutic doliva y monanem a peixcar 4 o 5 persones que no conec de res amb el seu yate de 9 metres a 20 milles de la costa, on mhe clavat? no ho sé però ja vou contaré

    a la nit que fem, i el superplan segones pascues????? ja està tot???
    jo tinc ganes de liarla, va sobrar dos botelles de ron que té hector, dos més que tinc jo i beefeater, i un culet de whisky

    pq no sopem ací i després anem al grau? pq no sopem al grau? més bombonera no per favor si es pot evitar, pqp sinò mhaig de mamar mogolló més

  10. johan 10 Abril 2010 a les 05:40

    Monle eres Messi , hay perdó…… Eres Deu
    jajajajajajaja

  11. johan 10 Abril 2010 a les 05:43

    Per cert porte un pet com un cairer…..!!!!
    XD
    visca la penya conillingus

  12. andres 10 Abril 2010 a les 10:45

    monle a este ricaxon no li has notat un poc de amaneramiento? vigila el cul… o si te’l fa com la bandera de japó!!

  13. monlleó 10 Abril 2010 a les 19:24

    no!!! no es maricó, al contrari, estava rezant pa que no pujara 4 putarres al yate, jajaja!!! quasi bosse per la borda!!! mha tingut que prendre 5 biodramines, ara estic sentat i em note com si encara estiguera en el vaixell, es meneja el teclat.

    A les 22.00 al bonprofit de la mar, au reis!

  14. Mueteora 11 Abril 2010 a les 15:28

    Lokos! Que bé viviu! El Monle este es un aventurer. Mireu el correu que vos he enviat. Besitos

Deixa un comentari

