Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Estooo… Aniversarimue

Estoo xiquets i xiquetes, males notícies. Xavi tampoc baixarà este cap de setmana a celebrar l’aniversari.

S’ha fet uns càlculs i li no ve bé baixar el dissabte per pujar diumenge, tren fins València, tren per pujar, (perque ell pujava abans que jo) i a la fi res. No és temps per tirar coets i a més ara no treballa. Esperem que no li hajau comprat el regal ja, si és que aneu a comprar algo, no ho sé. Ho sent de veritat, supose que escriurà algo ara explicant la situació.

Bé, que no decaiga. Celebrarem el meu i au.

Canviant de tema, anem a fer algo dissabte? Ho dic perquè fem malament els plantejaments. Arriba dijous i no hi ha res clar. El futbet s’ha de fer rollo llista i que la gent copie i vaja apuntant-se en cada comengtari. Igual que l’aniversari o la torraeta, si se’n fa.

Copieu de baix i digueu coses.

També no està bé escriure un comentari i no saber ni qui l’ha escrit. Poseu algo identificatiu. Encara que ja és la segona volta que algú ha escrit amb el meu logo, ací passen coses molt rares.

De moment:

Futbet: Josep, Hector, Joan, Ximo

Torraeta: Hector, Joan, Ximo

Sopar Aniversari: Joan, Hèctor, Monle, Estefania, Alberto, Ana, Charles, Marta, Paco, Pepa…

Vinga no desanimeu que segur que este finde és memorable. Les corbates ho poden tot!

Anuncis

34 responses to “Estooo… Aniversarimue

  1. flank3r 20 Mai 2010 a les 21:08

    Sentint-ho molt, jo no podré acudir a tot, tinc un exam molt xungo (Santi pot corroborar la complexitat del tema) d´ací un parell de setmanes i per tant si vullc ixir a la nit, o em perd la torrà o el partidet, aixina que opte per anar sols al partit (si es que es fà).
    En quant a la torrà, s´haureu d´agarrar els maxos i fer-la vosaltres (ja em veig l´escena si no va Monle, tots asseguts i cridant al buït “encara no està el papeo??!!”…. lo veo venir jejeje)

    Russell Mue, demà a al nit nem a vore lo Robin Hood eh! no em falles, qui vullga que s´apegue a roda.

    Ale Corbatimue & co. ens vegem.

  2. Sancho 20 Mai 2010 a les 22:27

    Futbet: Josep, Héctor, Joan, Ximo i jo.
    Crec q la torraeta no es farà. Jo almenys tinc assaig a les 4 i no podria anar.
    X la nit rebentem les dents de Ximo! Bueno… q ho rebentem tot vull dir.

  3. B3NA/EN7 20 Mai 2010 a les 22:29

    Ximarruet, jo també anire al cumple. Rosa no vindrà xq es queda en tarragona este finde. Espere q no tingues problema en baixar, trankil que este xoufer no et tornarà a fallar…

  4. B3NA/EN7 20 Mai 2010 a les 22:30

    Jo futbet NO.

    x cert, molt bona la capçalera, estic gros i tot!!

  5. Mueckenbauer 20 Mai 2010 a les 22:44

    Xè Benavent, no et preocupes home, el Brines té contactes. Sempre un às en la mànega. Gràcies de tota manera.

    Que trist lo del Villa. No sé quin de tots els lumbreres dirigents del VLC ho va començar tot, però han fet molt de mal al club. Donem pena. A vore si tinc que anar jo l’any que ve a jugar. Estic escoltant ofertes…

    Futbet (5): Josep, Hector, Joan, Ximo, Sancho…
    Torraeta (2): Joan, Ximo…
    Sopar Aniversari (15): Joan, Hèctor, Monle, Estefania, Alberto, Ana, Charles, Marta, Paco, Pepa, Benavent, Sancho, Marga, Santi, Ximo…de moment…

  6. monlleó 21 Mai 2010 a les 08:26

    jajaja!!! que bona la capçalera!!! paco amb monyo i tot!!!
    hector jo també voldría vore lestampa, jajaja

    jo no podré anar al futbet ni a la torrà, però ja sabeu que per la nit ho done tot!!!

    ximue sempre em celebrat el teu aniversari i sempre ha sigut un desfase, no mos falles, amunt la penya!!!!! aú!!! aú!!! aú!!! (a lo 300)

  7. lo johan 21 Mai 2010 a les 11:29

    Com deia Jack “el destripador”…vamos por partes.
    La capçalera es molt bona…el que pensa Hector es molt bo…cada cop que entre hi ho veig em partixc mes el cul.

    Lo del futbet sempre es pot convocar a gent, digali ripi and company q ens han salvat la papeleta mes d’un cop….ximo apunta.

    Ximo , pa ser tu i jo a la torraeta… millor si nem a un restaurant en plan parelles…jajajaj. Vamos q no nem de torra !!!!!

    I per a la nit…ja podem liarla parda que tenia un macro festival en sabadell amb une amigues i per el vostre aniversari he hagut de declinar l’oferta que em varen fer per vorevos el careto….. Ja podeu beure eixa nit i montar bona escama….o s’enrecordareu….jajajajajaj

    Voy a matar a MUE….uuuuyyyyyyy!!!!!
    XD

  8. monlleó 21 Mai 2010 a les 11:56

    I TOTS AMB CORBATA!!! JUAN TAMBÉ!!!!

  9. lo johan 21 Mai 2010 a les 12:11

    pero…..aixo es de veres..??
    va….

  10. Sancho 21 Mai 2010 a les 12:11

    Ximo, bona retallada de foto…
    Demà serem uns 6 xa jugar, amb uns quants fem festa. Com vaig sentir dir a un alumne meu d’11 de Beni: “tu i un pato, mercat”.
    Setmana q ve envie les instàncies per a l’Erasmus (Roma o Sofia) a Alemanya no puc anar ja…

  11. lo johan 21 Mai 2010 a les 14:27

    sancho jo conte 5 amb tu…
    truqueu a ripi a vore si venen…ell i wapelu i welet….i el nyau, ens falta un

  12. A mi que me la mamuen 21 Mai 2010 a les 15:44

    Futbet (6): Josep, Hector, Joan, Ximo, Sancho, Charles…
    Torraeta (2): Joan, Ximo, Charles…
    Sopar Aniversari (15): Joan, Hèctor, Monle, Estefania, Alberto, Ana, Charles, Marta, Paco, Pepa, Benavent, Sancho, Marga, Santi, Ximo, Angi…de moment…

    Aneu mooooooooooolt!!!

  13. Charles 21 Mai 2010 a les 15:45

    Este Ximo està molt loco!

  14. flank3r 21 Mai 2010 a les 17:56

    ie he parlat en Ripi, a les 17.00h en la segon pista del Futbol. Pel matí no pot ser, perque ells no poden.

  15. Joseph 21 Mai 2010 a les 18:33

    Ximitoooooooo

    conta en mi tb per a sopar en l’estacio!!

    Sera l’ultim dia de sorit abans de les opos…

    Lo del futbet ho confirme dema, pq de mati si q puc pero de vesprada de moment no ho se.

  16. Sancho 21 Mai 2010 a les 20:11

    Érem 6 abans xq Sebastià tb venia, i era una sorpresa xa Marga i no podia dir-ho.
    Bo, pos si és per la vesprada jo no podré q tinc assaig

  17. Ximuester 21 Mai 2010 a les 21:19

    Mare de Deu, mati, vesprà, sempre igual.

    Mati (7): Josep, Hector, Joan, Ximo, Sancho, Charles, Sebastià
    Vesprada (5): Hector, Joan, Sebastià, Ripi, Wapelu,

    Voleu que anem a esmorzar i au? Jo demà de matí no sóc persona, avui em gitaré tard, tinc cine i concert de The Police al Silver.

    No pot ser que ens coste tant fer un futbet. Per la vesprada Josep, Sancho, jo no podem.

    Jo aniria a emorzar.
    Charles ja sé que eres tu qui escriu amb el meu logo, pajarillo.

  18. blasquet 21 Mai 2010 a les 23:03

    be x al soparet serem 15 persones xo ahi falta sebastia, josep i terre crec q hem va dir q tb vindria…. aixina q encomanem taula x a 20-22 persones a les 22´15 h i ja esta ok??? jo dema encomane taula al bar l´ estacio!!! inga fins dema a la nit!!

  19. Xavi 22 Mai 2010 a les 00:38

    Les meves disculpes més profundes i admirades a tota persona vivent que escriu i estima aquest bloc i la Penya Conill Lingus!

    Em sap molt greu no baixar finalment a Tavernes aquest dissabte, però ja ha explicat ben bé Ximo la situació. Era una mica pesat passar-me tota la tarda de dissabte amb tren, i tota la tarda de diumenge (havia de marxar aviat el diumenge), per només estar una nit a Tavernes. A més de les despeses que comporten els bitllets, la beguda, la festa… L’economia no està per tirar coets i ja fa més de dos mesos que no tinc feina. 😦

    Així que… un altre dia serà. Esteu tots convidats a Barcelona.

    Us deixo un vídeo de regal: http://www.youtube.com/watch?v=bpFDHO-tqUY

  20. Ximet 22 Mai 2010 a les 13:23

    Sopar Aniversari (17): Joan, Hèctor, Monle, Estefania, Alberto, Ana, Charles, Marta, Paco, Pepa, Benavent, Sancho, Marga, Santi, Ximo, Angi, Sebastià, Josep…

    No sabem res de Rafa, Roger, David, Terre, …

  21. roger 22 Mai 2010 a les 15:40

    Jo si que vaig, tu!

  22. Muezinger Z 22 Mai 2010 a les 17:10

    Esteee… ¿nos conocemos?

    A veure xiquetsi noies, som 18 a falta de que confirme Terre.
    He comprat bebercio per després de sopar. Ja sé que s’haveu fet uns pijeres i que lo de beure al carrer és de “plebeyos” i proletaris, però no se m’ocorria altra cosa.

    A les 22 en l’estació corbata i tot. Si no en porteu fareu el ridícul (que és millor encara).

  23. de nou, el qeu portava el cotxe 22 Mai 2010 a les 20:32

    Hola xics, jo al poble no baixe fins la primera setmana de juny… i de milacre!!! Moltes felicitats als cumpleañññers… Estic molt agobiat i cansat de fer kilómetres, temes, i mil cosees… Passeu-ho molt bé!! Qué enveja i ganes qeu tinc d’estar amb vosaltres… Desde la boda qeu no vos veig??

  24. flank3r 23 Mai 2010 a les 15:32

    mala sépiaaaaaaaaaa anit!!!!!

    Sou una mala influència cabrons!! encara vaig mig piripi

    Santi no vaaaaaaaaaaassssss!!!!

  25. lo johan 23 Mai 2010 a les 19:17

    DOY FE !!!!!!!!!!!!!!

    jajjajajaj

    Mala sepiarra agafarem….va valdre la pena….

    Pd: Santi no vas…(jejejeeje)

  26. Charles 23 Mai 2010 a les 21:17

    Santiagooooooooooooooot!!!!

  27. monlleó 24 Mai 2010 a les 08:35

    q be mho vaig passar, no podem eixir de casa, ens tornem varilles

  28. Santi 24 Mai 2010 a les 18:05

    Si vos vaig gitar a tots, jeje!! Menos a Rogeret i Ximue que van aguantar el ritme.

    No aneu!! Es que estaveu al sector de la taula xungo. I no anaveu! Jeje.

    A vore si es repeteix la festa del dissabte més voltes, que cada vegada veniu menys.

    Una abraçada a tots!!!

  29. FRAN 26 Mai 2010 a les 13:09

    Que bé sho passareu bandidos, a vore si aquesta setmana tambè us queden piles per a festa

  30. flank3r 26 Mai 2010 a les 14:04

    Ste finde jo no ixiré, tinc exam setmana que vé.

    Senyor Fran, demà ixim a córrer qual galgos???

  31. FRAN 26 Mai 2010 a les 14:27

    OK, demà si vols cap a les 20:00 ixim a correr, si et sembla be quedem al carrer rafol on està el gym GILMA aixi deixe la moxila per canviar-me allí
    Jo abans estaré a València si sem complicara la cosa et pegue una telefonada.

    pd: Jo correc poc ehhh!!!

  32. fran 27 Mai 2010 a les 18:37

    Hector lo de correr ho deixe un altre dia que esta plovent.

  33. flank3r 27 Mai 2010 a les 18:39

    Això anava a dirte jejeje
    si demà fa bon oratge anem

  34. FRAN 27 Mai 2010 a les 21:09

    dema imposible perque curre tot el dia, si vols el dissabte mati?

Deixa un comentari

